Google PageSpeed Insights به طراحی سایت اصفهان کمک خواهد کرد؟ قسمت#1

چک کردن سرعت سایت طراحی سایت اصفهان

چک کردن سرعت سایت طراحی سایت اصفهان اوج شید


طراحی سایت اصفهان این روز ها توجه همه را به خود جلب کرده است. لازم است که یک طراح سایت حرفه ای به ابزار های طراحی سایت و سئوی تکنیکال تسلط کافی داشته باشد. Google PageSpeed Insights یکی از ابزار های پرکاربرد در زمینه سئو تکنیکال و طراحی سایت است. این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا هر آنچه مد نظرگوگل است. را برای داشتن یک سایت کاربر پسند برای وب سایت خود بسازید. در این مقاله همراه ما باشید تا با هم Google PageSpeed Insights را بررسی کنیم.

فهرست عناوین:

Google PageSpeed Insights در طراحی سایت چیست و به چه دردی میخورد؟؟

عملکرد ابزارPageSpeed ​​Insights  چگونه است؟دانستن عملکرد این ابزار برای یک سئوکار ضروری است؟

5 گامی کهpage speed insights  برای آنالیز صفحه وبسایت شما انجام خواهد داد:

شروع کار کردن با PageSpeed ​​Insights برای یک صفحه از وب سایت شما

معیارهای کلیدی ارزیابی شده توسط PageSpeed ​​Insights بعداز آنالیزصفحه در طراحی سایت‌اصفهان

نتیجه گیری در رابطه باآنالیز صفحه توسط PageSpeed ​​Insights در طراحی سایت در اصفهان

سوالات متداول در رابطه با آنالیز صفحه توسط PageSpeed ​​Insights

فهرست تصاویر:

طراحی سایت در اصفهان 1آنالیز light speed

طراحی سایت در اصفهان 2چک کردن url

طراحی سایت در اصفهان 3 چک کردن دو نسخه موبایل و دسکتاپ

Google PageSpeed Insights در طراحی سایت اصفهان چیست و به چه دردی میخورد؟؟

این ابزار عملکرد سایت وتجربه صفحه را بر اساس چند معیار کلیدی. مثل سرعت بارگذاری، بهینه سازی تصاویر و استفاده از منابع و… را ارزیابی میکند. SPI در سطح صفحه کار می کند. نه در کل سایت شما به همین دلیل امتیازی که به شما میدهد برای همان صفحه است نه برای کل سایت. به همین علت نمره خوب یک صفحه, برای کل سایت نیست.

این ابزار امتیازی از صفر تا صد برای شما در نظر می گیرد. که خب همون طور که می دونیم 100 بالاترین نمره و 0 پایین ترین نمره است. که نمره 100 “سریع ترین” و با “عملکردترین” را به شما نمایش میدهد. در طراحی سایت اصفهان در مجموعه اوج شید همواره در تلاش بوده ایم تا نمره بالا به سایت شما اختصاص بگیرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با یک تماس از مشاوره رایگان تیم ما بهره ببرید.

عنوانطراحی سایت اصفهان
نویسندهمریم یوسفی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1571 کلمه
مدت زمان مطالعه15 دقیقه

PageSpeed ​​Insights اطلاعاتی در رابطه با سرعت بارگیری صفحه شما, تعداد منابعی که سایت شما از آن استفاده می کند. و تعداد درخواست هایی که هنگام لودینگ سایت به سمت سرور ارسال می شود,ارائه می دهد. بعد از آن یک سری پیشنهاد در مورد این که چگونه می توانید. مشکلاتی که PageSpeed ​​Insights پس از آنالیز سایت شما بدست آورده است را رفع کنید,  به شما خواهد داد.تا طراحی سایت اصفهان خود را بهبود ببخشید. با کمک این ابزار می توانید بخش هایی که قابل بهبود است را شناسایی کنید و آن ها را بهبود ببخشید. و برای ایجاد تغییرات لازم برای ارتقای رتبه وب سایت خود استفاده کنید.

همچنین این ابزار صفحه شما را از لحاظ سئو و جنبه های دسترسی و شیوه های بهبود سئو بررسی میکند.

عملکرد ابزارPageSpeed ​​Insights  چگونه است؟دانستن عملکرد این ابزار برای یک سئوکار ضروری است؟

این ابزار با حرکت در سطح صفحه ی شما و بررسی کد های html, css,js و… وسایر منابع سایت شما را بررسی می کند. به همین دلیل طراحی سایت اصفهان در مجموعه ojshid به کمک شما می آید. بهینه ترین کد نویسی css برای سایت شما استفاده خواهد شد. و کدهای بهینه شده در cpanel شما قرار خواهد گرفت. و پس از آن یک گزارش کامل از تمام قسمت های صفحه به شما خواهد داد. تحلیل و بررسی هر 4 بخش performance,seo, accessibility, best practices به تجربه کاربری سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد. تصویر طراحی سایت در اصفهان 1 را جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاهده کنید.

این ابزار در دو بخش سرعت سایت شما را برای موبایل و دسکتاپ بررسی می کند. و در صورت اوکی بودن این بررسی این اطمینان را به شما خواهد داد. که سایت شما برای همه کاربران بهینه خواهد بود. این نکته در طراحی سایت اصفهان برای گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد. گوگل وقتی سایت شما را از لحاظ طراحی وسئو تایید می کند. که کیفیت سایت شما برای همه کاربران به صورت عالی باشد و کاربر به راحتی از سایت شما استفاده کند.

آنالیز light speedطراحی سایت اصفهان

آنالیز light speed
طراحی سایت اصفهان
اوج شید

طراحی سایت در اصفهان 1آنالیز light speed

5 گامی کهpage speed insights  برای آنالیز صفحه وبسایت شما انجام خواهد داد:

تجزیه و تحلیل URL:

اولین مرحله در فرآیند PSI (توضیحات در طراحی سایت در اصفهان 2) ، بررسی URL تایپ شده توسط شما است. این نشانی اینترنتی می‌تواند هر محتوای آنلاین با نشانی اینترنتی. معتبر، مانند صفحه محصول، پست وبلاگ یا سایر مطالب مبتنی بر وب باشد. به یاد داشته باشید که تست PSI مخصوص این URL است. و به طور خودکار به عملکرد کلی وب سایت شما ترجمه نمی شود.

چک کردن urlطراحی سایت اصفهان

چک کردن url
طراحی سایت اصفهان
اوج شید

طراحی سایت در اصفهان 2چک کردن url

بازیابی محتوای صفحه:

هنگامی که URL ارسال شد، PageSpeed ​​Insights محتوای صفحه. از جمله HTML، CSS، جاوا اسکریپت، تصاویر و سایر عناصر لازم برای ارائه صفحه را بازیابی می کند. پس طراحی سایت اصفهان به شما کمک خواهد کرد تا سایت حرفه ای با css ,html فشرده دردست داشته باشید. کد های کوتاه شده که به سرعت سایت شما کمک بسیاری خواهند کرد.

ارزیابی عملکرد:

پس از بازیابی محتوای صفحه، PSI چندین آزمایش برای ارزیابی سرعت و کارایی صفحه انجام خواهد داد. این تست ها عواملی مانند اندازه و ساختار صفحه، کمیت و اندازه منابع و زمان بارگذاری صفحه و… را تجزیه و تحلیل می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت اختصاصی به صورت سئو بیس میتوانید مقاله 4 تکنیک طراحی سایت سئو بیس را بخوانید.

توصیه‌های بهینه‌سازی:

براساس نتایج آزمایش‌های عملکرد، PageSpeed ​​Insights پیشنهاداتی برای بهینه‌سازی صفحه برای بهبود آن ارائه می‌دهد. این توصیه ها شامل کاهش اندازه تصویر، ساده سازی CSS و جاوا اسکریپت، فعال کردن کش مرورگر. و کاهش تعداد درخواست های ارسال شده به سرور است. پس طراحی سایت اصفهان باید به طور تخصصی و توسط نیرویی که در سئوسایت تخصص دارد انجام شود.

امتیازها:

PSI بر اساس نحوه انجام آن به صفحه امتیازی را اختصاص می دهد. امتیاز از 0 تا 100 متغیر است. که هرچه نمره های بدست آمده بالاتر باشد عملکرد سایت شما بهتر خواهند بود. این امتیاز را بر اساس نتایج آزمون و توصیه های بهینه سازی محاسبه می کند.

شروع کار کردن با PageSpeed ​​Insights برای یک صفحه از وب سایت شما

شروع با PageSpeed ​​Insights بسیار آسان است. فقط می توانید URL صفحه ای را که می خواهید آزمایش کنید. را در ابزار وارد کنید و روی دکمه آبی آنالیز کلیک کنید. سپس این ابزار یک سری آزمایش در صفحه شما اجرا می کند. و گزارشی را ایجاد می کند. این گزارش یک امتیاز برای عملکرد آن URL خاص و توصیه هایی برای بهبود ارائه می دهد. برای همین هنگام طراحی سایت اصفهان توسط متخصصین مجموعه اوج شید صفحات طراحی شده برای شما آنالیز خواهد شد.

PSI فقط در سطح صفحه کار می کند. به آدرسی که برای تجزیه و تحلیل وارد می کنید نگاه می کند – این ابزاری برای تجزیه و تحلیل گسترده نیست. بنابراین، خوب است صفحات مختلف سایت خود را آزمایش کنید. زیرا صفحه اصلی شما متفاوت از یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول در سایت تجارت الکترونیک شماعمل می کند. با هم، درک خوبی از عملکرد کلی سایت خود و نقاط ضعف آن خواهید داشت. جهت مشاهده طراحی سایت در اصفهان 3 کلیک کنید.

در طراحی سایت اصفهان دریافت توصیه آسان است، اما پیاده سازی یا رفع مشکلات داستان دیگری است. موضوعات اولویت بندی شده اند و مهم ترین مسائل در راس آن قرار دارند. همچنین فرصت هایی را که می بیند و به افزایش امتیاز صفحه شما کمک می کند فهرست می کند. نوار رنگی نشان می دهد که چند ثانیه با اجرای بهبودها می توانید ذخیره کنید. در اینجا، نوارهای قرمز بیشترین تأثیر را بر نحوه عملکرد صفحه شما دارند. مجموعه ojshid با تکیه بر تجربه و تخصص خود با آنالیز سایت شما به وسیله ابزار های مختلف مورد توجه گوگل سایت شما را بهینه خواهد کرد.

چک کردن دو نسخه موبایل و دسکتاپطراحی سایت اصفهان

چک کردن دو نسخه موبایل و دسکتاپ
طراحی سایت اصفهان
اوج شید

طراحی سایت در اصفهان 3 چک کردن دو نسخه موبایل و دسکتاپ

در مورد توصیه های ارائه شده. توسط ابزار برای بهبود عملکرد وب سایت خود اقدام کنید. با PSI، می توانید بلافاصله شروع به بهبود وب سایت خود کنید.

معیارهای کلیدی ارزیابی شده توسط PageSpeed ​​Insights بعداز آنالیزصفحه در طراحی سایت اصفهان

مدتی پیش گوگل آپدیت الگوریتم Page Experience را معرفی کرد. به همراه آن Core Web Vitals، مجموعه‌ای از معیارها که تجربه کاربر در دنیای واقعی یک وب‌سایت رااندازه‌گیری می‌کند، آمد. Core Web Vitals شامل LCP، FID و CLS است. این معیارها برای تعیین میزان امتیاز یک صفحه در آزمون بسیار مهم هستند. این تست با هدف تکرار تجربه کاربر در بارگذاری و استفاده از یک وب سایت است.

بهبود Core Web Vitals وب سایت شما در طراحی سایت اصفهان برای بهینه سازی وب سایت شما برای تجربه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو ضروری است. با بهبود LCP، FID، CLS و سایر معیارهای کلیدی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما به سرعت بارگذاری می‌شود. این تجربه مثبتی را برای کاربران فراهم می کند که آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه می دارد.

نتیجه گیری در رابطه باآنالیز صفحه توسط PageSpeed ​​Insights در طراحی سایت اصفهان

بعد از صحبت های بالا باید روش های بهبود صفحه خود را ارزیابی کنیم. در قسمت دوم این مقاله قصد داریم. بدست آوردن رتبه بالا در PageSpeed ​​Insights را به شما آموزش بدهیم. PageSpeed ​​Insights ابزاری ارزشمند برای همه افرادی است. که رتبه یک گوگل بودن برای آن ها مهم است. و تلاش می کنند تا سئو سایت خود را بهبود ببخشند. این ابزار بینش های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما و سرعت بارگیری آن ارائه می دهد. همواره تیم تخصصی ojshid در تلاش است تا با بهبود عملکرد سایت شما هر آنچه را مد نظرgoogle  است. بدست آورد.

مطمئن شوید که معیارهای کلیدی ارزیابی شده توسط PageSpeed ​​Insights را درک می کنید. پس از آن، وب سایت خود را بر این اساس بهینه کنید. پس به این ترتیب در طراحی سایت اصفهان می توانید عملکرد را بهبود ببخشید. و در نتیجه تجربه کاربری بهتری خواهید داشت. به نوبه خود، ممکن است منجر به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو شود!

شایان ذکر است که PageSpeed ​​Insights فقط عملکرد یک صفحه در وب سایت شما را ارزیابی می کند. ظاهر یا عملکرد را در نظر نمی گیرد. با این حال، افزایش این اغلب به طور مثبت بر نحوه درک مردم از سایت شما تأثیر می گذارد.

سوالات متداول در رابطه با آنالیز صفحه توسط PageSpeed ​​Insights

آیا نتیجه ای که توسط PageSpeed ​​Insights نمایش میدهد برای کل سایت است؟

خیر, این سایت برای آنالیز صفحه در سطح صفحه حرکت می کند. و فقط url  صفحه ای که به آن داده شده است را بررسی میکند. برای بررسی کامل سایت باید url  صفحات مختلف سایت را بررسی کنید. تا در آخر به یک نتیجه برسید.

آیا سایت PageSpeed ​​Insights فقط یک نسخه خاص را بررسی می کند؟

خیر,  این سایت در 2 نسخه ی موبایل و دسکتاپ سایت شما را بررسی می کند. و در آخر نتیجه هر دو را برای شما قرار می دهد. تا بتوانید به بهترین نحو سایت خود را برای تمامی کاربران بهینه کنید.

آیا ابزار PageSpeed ​​Insights به تنهایی برای بررسی سرعت سایت کافی است؟؟

مجموعه اوج شید بر این باور است که یک ابزار خاص برای آنالیز صفحات سایت شما کافی نیست. بلکه باید به وسیله سایت ها و ابزار های متخلف سایت خود را بررسی کنید و به نتیجه کلی برسید.

 

طراحی سایت اصفهانسئو در اصفهانسئو سایت اصفهانطراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *