چک لیست50مرحله ای سئو در اصفهان برای افزایش ترافیک شما درسال 2023

چک لیست 50 مرحله ای سئو سئو در اصفهان

چک لیست 50 مرحله ای سئو سئو در اصفهان اوج شید


سئو در اصفهان به مراتب آسان نیست. کسانی از ما که بیش از چند سال در این صنعت بوده‌اند. به شما می‌گویند که تغییر تنها ثابت واقعی است. با این اوصاف، بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو غیرممکن نیست. و در حالی که برخی از جنبه های فنی در آن وجود دارد که کمی مشکل هستند.
پیاده سازی واقعی بهترین شیوه های سئو وردپرس آسان تر شده است. این دقیقاً همان چیزی است. که در این چک لیست سئو وردپرس به آن خواهیم پرداخت. در این مقاله قصد داریم تا چک لیست سئو سایت در اصفهان را بررسی کنیم. تا به صورت اصولی و ارگانیک ترافیک سایت شما افزایش یابد. پس تا انتهای این مقاله همراه مجموعه اوج شید باشید. سئو سایت اصفهان 1 چک لیست سئو را ببینید.

فهرست عناوین:

شروع کار با اصول سایت وردپرس در سئو دراصفهان

یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد، ایمن و سریع انتخاب کنید.

مطمئن شوید که SSL نصب کرده اید و سایت شما دارای SSL است.

دامنه مورد نظر خود را در  google search consoleتنظیم کنید.

از قالب وردپرس مناسب برای سئو سایت دراصفهان استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا(اصطلاحا موبایل فرندلی یا ریسپانسیو)است.

سوالات متداول در رابطه با چک لیست سئو 2023

فهرست تصاویر:

سئو سایت اصفهان 1 چک لیست سئو چه ویژگی دارد؟

سئو سایت اصفهان 2 تنظیم دامنه در گوگل سرچ کنسول

سئو سایت اصفهان 3 طراحی ریسپانسیو سایت

عنوان مقالهسئو در اصفهان
نام نویسندهمریم یوسفی
دپارتمانمجموعه اوج شید
تعداد کلمه1539 کلمه
مدت زمان مطالعه15 دقیقه

شروع کار با اصول سایت وردپرس در سئو در اصفهان

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید. مهم است بدانید که دو جنبه برای آن وجود دارد. اولین مورد پایه ، بخش فنی است که بر اطمینان از راه اندازی سایت شما به بهترین شکل ممکن متمرکزاست. دومین مورد شامل رویکردی است. که شرکت شما، به عنوان استراتژی ورود به بازار خود از آن استفاده می کند. و بر پایه آن بنا می شود. اگر پایه ضعیف یا شکسته ای دارید، هر چیزی که می خواهید روی آن بسازید به راحتی فرو می ریزد. اما نگران نباشید در این بخش، ما می خواهیم. جنبه های حیاتی سئو فنی وردپرس در سئو سایت در اصفهان را پوشش دهیم.

چک لیست سئوسئو در اصفهان

چک لیست سئو
سئو در اصفهان
اوج شید

سئو سایت اصفهان 1 چک لیست سئو چه ویژگی دارد؟

مشخصات فنی سایت وردپرسی سئو بیس

  • یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد، ایمن و سریع انتخاب کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک گواهی SSL نصب کرده اید.
  • دامنه دلخواه خود را تنظیم کنید.
  • از قالب وردپرس مناسب سئو استفاده کنید. قبل از انتخاب قالب از سئو بیس بودن آن مطمئن شوید. اگر از سایت های خاصی قالب خود را تهیه می کنید. از پشتیبانی قبل از خرید پرس و جو کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا برای تمام نسخه های موبایل تبلت دسکتاپ و … است. (یکی از نکات مهم ریسپانسیو بودن سایت است)
  • یک افزونه سئو وردپرس برای سایتتان نصب کنید.
  • برای سئو در اصفهان تنظیمات مشاهده وب سایت وردپرس خود را بررسی کنید.
  • از ساختار seo-friendly استفاده کنید.
  • مالکیت وب سایت خود را با google search console تأیید کنید.
  • یک نقشه سایت XML تنظیم کنید.( google sitemap)
  • نقشه سایت XML خود را ارسال کنید. (google search console)
  • نقشه سایت XML خود را ارسال کنید (Bing)
  • نقشه سایت XML خود را ارسال کنید (Yandex)
  • مطمئن شوید که صفحات پیوست تصویر ایندکس نشده اند.

 

یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد، ایمن و سریع انتخاب کنید.

همه ارائه دهندگان های سئو در اصفهان یکسان نیستند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، اطمینان از میزبانی سایت شما. با ارائه دهنده هاست قابل اعتماد، ایمن و سریع ضروری است. در سئو سایت در اصفهان استفاده از یک گزینه ارزان ممکن است. کمی کیف پول شما را خوشحال کند. اما آنچه را که با گزینه های هاست ارزان قیمت می پردازید دریافت می کنید. از آنجایی که چنین است،

ما اکیدا به شما توصیه می کنیم که به دنبال ارزان ترین گزینه های موجود نباشید. بنابراین، انتخاب یک شرکت میزبانی مناسب به شما در افزایش ترافیک سایتتان کمک خواهد کرد.

مجموعه ojshid  با کمک نیروهای متخصص و باتجربه خود در تلاش است. تا سایت شما را به صورت حرفه ای با توجه به سئو تکنیکال و چک لیست سئو 2023 بررسی و طراحی کند.

مطمئن شوید که SSL نصب کرده اید و سایت شما دارای SSL است.

گوگل در سال 2014 اعلام کرد که HTTPS یک فاکتور رتبه بندی SEO است. بنابراین وجود آن در چک لیست سئو در اصفهان واجب است. اگر می خواهید از مزایای آن HTTPS استفاده کنید، به یک SSL در سایت خود نیاز دارید. همانطور که گفته شد، هنوز تعداد غیرقابل باوری از وب سایت ها وجود دارند.

که مراحل تنظیم گواهی SSL را برای سایت خود طی نکرده اند. یا دارند اما یا به طور کامل این فرآیند را تکمیل نکرده اند. یا آن را اشتباه تنظیم کرده اند. بنابراین، برای تکمیل این مرحله، باید یک گواهینامه SSL نصب کنید.

در سئو سایت در اصفهان در حالی که این یک تغییر به ظاهر کوچک است که به راحتی می توان. آن را روی backburner قرار داد، HTTPS و داشتن گواهینامه SSL اکنون استاندارد هستند. به خصوص اگر پرداخت ها را در وب سایت خود پردازش می کنید. هیچ کس نمی خواهد بازدیدکنندگان سایت اش هنگام خرید یا مشاهده سایت در مرورگر خود. با این هشدار روبه رو شوند – که “اتصال شما به این سایت امن نیست”.

اگر گواهی SSL خود را به درستی نصب نکرده باشید، این دقیقاً همان چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد!

خوشبختانه، در سئو در اصفهان اگر از وردپرس و یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد استفاده می کنید. استقرار گواهی SSL معمولاً بسیار آسان است. و بسیاری از ارائه دهندگان میزبان می توانند به شما در انجام صحیح آن کمک کنند. هنگامی که آن را در سایت خود راه اندازی کردید. همیشه توصیه می کنیم گواهی SSL را با استفاده از ابزار GeoCerts SSL Validation در اینجا تأیید کنید. تصویرسئو سایت اصفهان 2 را مشاهده کنید.

دامنه مورد نظر خود را در  google search consoleتنظیم کنید.

اگر سایر چک لیست های سئو وردپرس یا پست های مربوط به سئوی وردپرس را به طور کلی خوانده اید. احتمالاً راهنماهایی را خوانده اید که به شما اشاره می کند. برای سئو سایت در اصفهان باید دامنه دلخواه خود را در google search console  تنظیم کنید.

خوب، این در واقع دیگر معتبر یا ضروری نیست. زیرا Google تنظیمات دامنه ترجیحی را در سال 2019 حذف کرد. بنابراین، برای تنظیم دامنه ترجیحی خود باید مطمئن شوید که این کار با استفاده از تغییر مسیر 301 انجام می شود. (که همیشه اجرای بهتری برای این کار است.) . همانطور که گفته شد اوج شید معتقد است که  – شما باید یک دامنه ترجیحی تنظیم کنید.

تنظیم دامنه در گوگل سرچ کنسولسئو در اصفهان

تنظیم دامنه در گوگل سرچ کنسول
سئو در اصفهان
اوج شید

سئو سایت اصفهان 2 تنظیم دامنه در گوگل سرچ کنسول

از قالب وردپرس مناسب برای سئو دراصفهان استفاده کنید.

به معنای واقعی کلمه ده ها هزار قالب وردپرس وجود دارد. بنابراین اگر به تازگی وارد وردپرس و طراحی/توسعه وب هستید، انتخاب قطعاً می تواند. بسیار زیاد باشد. اما موضوعی که انتخاب می‌کنید می‌تواند. در درازمدت به سئو شما کمک کند یا به شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این مشکل، خوب است که یک تم WP مناسب SEO را انتخاب کنید.

در واقع یک تم سئو فرندلی چیست؟

خوب، بیایید یک لحظه صریح باشیم. اصطلاح “سئو فرندلی” به قدری ضعیف مطرح شده است که تمام معنای خود را از دست داده است. پس در واقع به چه معناست؟

از دید مجموعه ojshid وشرکت سئو در اصفهان ما ساده ترین راه برای تعریف آن در سئو سایت در اصفهان این است. که یک سایت سئو فرندلی، بدون توجه به مشاهده در موبایل یا دسکتاپ عالی به نظر می رسد. و معماری آن به گونه ای ساخته شده است. که بتوانید محتوای خود را به گونه ای بزرگ کنید. که موتورهای جستجو بتوانند آن را به درستی بخوانند. پس باید به نسخه موبایل یا دسکتاپ آن هم توجه داشت.

هنگامی که برای اولین بار وردپرس را روی هاست سایتتان نصب می کنید. بسته به ارائه دهنده میزبانی خود – تقریباً تضمین می شود. که با یکی از تم های پیش فرض شروع کنید. این تم ها سئو پسند هستند، اما احتمالاً نمی خواهید برای همیشه از آن تم استفاده کنید.

در سئو در اصفهان اگر می خواهید تم سایتتان را به تم دیگری تغییر دهید، حتما MyThemeShop را بررسی کنید. رنک مث یکی از انتخاب های شما است. موضوع اصلی رنک مث Schema است (که در واقع بر روی همان پایه ای ساخته شده است. که برای خود وب سایت Rank Math نیز استفاده می شود.)  جهت مشاهده تصویرسئو سایت اصفهان 3 کلیک کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا(اصطلاحا موبایل فرندلی یا ریسپانسیو)است.

گوگل در سال ۲۰۱۶ برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی فهرست‌بندی اولین موبایل اعلام کرد. این خبر واقعاً قدیمی است، اما در صورتی که آن را از دست دادید. مهم است که توجه داشته باشید که این بدان معناست. که الگوریتم‌های رتبه‌بندی آن‌ها اکنون در درجه اول از نسخه موبایل محتوای. یک وب‌سایت برای رتبه‌بندی صفحات استفاده می‌کنند. این همچنین به این معنی است که اطمینان از واکنش گرا بودن وب سایت شما برای سئو سایت در اصفهان حیاتی است!

متخصصان اوج شید ادامه چک لیست را در مقالات بعدی برای شما بررسی خواهند کرد. این مقاله را از دست ندهید.

طراحی ریسپانسیوسئو در اصفهان

طراحی ریسپانسیو
سئو در اصفهان
اوج شید

سئو سایت اصفهان 3 طراحی ریسپانسیو سایت

سوالات متداول در رابطه با چک لیست سئو 2023

اگر در سئو تازه کار هستید چک لیست سئو چند جنبه دارد؟

مهم است بدانید که برای سئو در اصفهان دو جنبه وجود دارد. اولین مورد پایه ، بخش فنی است و دومین مورد استراتژی ورود به بازار کار است.

سایت ریسپانسیو چیست و چگونه می توانیم ریسپانسیو بودن سایت را چک کنیم؟

سایتی ریسپانسیو است که نسخه موبایل و دسکتاپ آن برای کاربر درست باشد. و از سایت mobile friendly test  می توانید چک کنید.

یک تم سئو فرندلی چیست از کجا بفهمیم که سایت سئو فرندلی است یا نه؟

یک سایت سئو فرندلی، باید با در مشاهده در موبایل یا دسکتاپ عالی به نظر می رسد. و معماری آن به گونه ای ساخته شده است. که بتوانید محتوای خود را به گونه ای بزرگ کنید. مجموعه ojshid در این راه همراه شماست.

 

سئو در اصفهانسئو اصفهانسئو سایت اصفهانسئو سایت در اصفهانسئو سایت دراصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *