5 نکته مهم در زمان طراحی سایت در اصفهان به صورت واکنشگرا!

نویسندهباران صادقی
عنوانطراحی سایت واکنش گرا
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه10دقیقه
تعداد کلمات1099

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

طراحی وب سایت واکنشگرا چگونه به برند سازی کمک می کند؟

مروزه تجربه ی کاربران در عصر تکنولوژی از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه جستجوهای بیشتری توسط موبایل انجام می شود تا کامپیوتر، نیازمند یک طراحی سایت در اصفهان سازگار با موبایل هستید تا بتوانید در تجارت خود به موفقیت برسید. طراحی سایت وردپرس در اصفهان می تواند به شما در زمینه سئو سایت بیشتر کمک کننده باشد.

تاثیر ریسپانسیو بودن سایت بر روی سئوی سایت ها

سایت هایی که ریسپانسیو نباشند،دارای تجربه ی کاربری ضعیفی نسبت به آن دسته از وب سایت هایی که از طریق تلفن همراه هوشمند نیز دسترسی به سایت دارند خواهند داشت.این مسئله سبب می‌شود که مشتریان سایت شما به کمترین میزان برسند و این تجربه ضعیف کاربری سبب می شود نرخ تبدیل و درآمد شما به کمترین حد برسد.برای اینکه مرور گر شما سرعت بالایی داشته باشد طراحی وب سایت واکنش گرا و مهاجرت به این سمت به شما کمک ویژه ای خواهد کرد. طراحی سایت در اصفهان را به سایت اوج شید(ojshid)بسپارید.

اهداف و استراتژی ها در طراحی سایت وردپرس در اصفهان

یکی از هدفهای طراحی سایت رسپانسیو یا واکنش گرا تبدیل شدن تلفن همراه به عنوان یک دوست برای کاربران است.زمانی که علاقه مندی های کاربر در تلفن همراه او نمایش داده می شود قطعا محصولات سایت نیز بیشتر داده خواهند شد.طراحی یک وب سایت واکنش گرا به این معنی است که وب سایت امکان تغییر اندازه و قالب بندی خودکار را، نسبت به دستگاه مورد استفاده خواهد داشت و این تجربه می تواند منجر به مشاهده ی بهینه خواهد شد. طراحی سایت در اصفهان باید حتما ویژگی ریسپانسیو بودن را داشته باشد.

طراحی سایت در اصفهان واکنش گرا و یا راه اندازی  مجدد سایت سه هدف مهم را دنبال می کند :

1.کاهش چشم اندازی برای بزرگ نمایی

2.افزایش نرخ تبدیل

3.افزایش درآمدزایی

با توجه به اینکه سازگاری وب سایت با تلفن همراه در عصر جدید یک عامل موثر بر رتبه بندی در موتورهای جستجو محسوب می شود، راه اندازی مجدد سایت و تبدیل آن به سایتی واکنش گرا می تواند تا حدود زیادی اهداف شما را برآورده سازد.

طراحی سایت در اصفهان اوج شید

شکل 1: طراحی سایت در اصفهان

چالش ها، مزایا و راه حل های توسعه

برای طراحی سایت مجدد قطعا چالش هایی وجود خواهد داشت در زیر به چند نمونه اشاره میکنیم:

یکی از مزیت های استفاده از طراحی سایت در اصفهان واکنش گرا این است که در قسمت جلویی سایت تعبیه شده است و اجرا در دستگاه مشتری انجام می شود.این اتفاق نیاز به تغییرات سرور، تغییر مسیرها و دخالت شخص سوم را از بین می برد.تجربه در طراحی سایت واکنش گرا نشان می دهد بروز خطا کمتر است و به تجربه مثبت کاربر کمک می کند بدون اینکه توجه شود از کدام دستگاه برای دسترسی به سایت استفاده شده است.

ملاحظات سئو د طراحی سایت در اصفهان چیست؟

در طراحی سایت در اصفهان واکنش گرا از نقطه نظر جستجو، از ممیزهای فنی ارائه شده در هر مرحله از توسعه می توان استفاده کرد.این مزیت به برند اجازه می دهد تا تاثیر تغییرات را بر رتبه بندی و دید ارگانیک نظارت کند.اهمیتی که این مسئله داشت این بود که اطمینان حاصل شود که هیچ افت فوری در عملکرد جستجو وجود ندارد،که به طور بالقوه می تواند منجر به از دست دادن ترافیک شود.با داشتن یک سایت واکنش گرا می توان انتظار داشت که با توجه به بهبود تجربه کاربری نتیجه جستجو نیز افزایش پیدا می کند. اوج شید بهترین خدمات را در زمینه طراحی سایت و سئو به کاربران خود ارائه می دهد.

با طراحی سایت در اصفهان واکنش گرا می توانید به مشتریان و مشتریان بالقوه ی موجود منبعی ارائه دهید که براحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و به راحتی از هر دستگاهی استفاده کنند.

طراحی سایت وردپرس اوج شید

ملاحظات دارای اهمیت در طراحی سایت در اصفهان به صورت واکنشگرا

علاوه بر سئو و ملاحظه برای توسعه ی سایت عناصر متعددی در طراحی وجود دارد که باید به منظور کمک به بهبود تجربه کاربری در نظر گرفته شود:

یک هدر چسبناک جدید سبب می شود تا کاربران بیشتری بتوانند به راحتی صفحه را دنبال کنند و نیاز به پیمایش به بالای صفحه از بین رفت.

2.نوار جستجوی جدید با جستجوی پیش بینی شده به کاربران امکان می دهد تا محصول مورد نیاز خود را سریعتر پیدا کنند.

3.طراحی صفحه اصلی جدید با اسلایدر  latest products” سبب شد تا زمان کمتری را برای جستجو جدیدترین محصولات صرف کنند. برای دریافت مشاوره سئو می توانید با شماره های موجود در سایت ojshid تماس حاصل فرمایید.

4.طراحی صفحه فهرست محصول جدید در طراحی سایت _صفحات فهرست شده به صورت عریض روی دسکتاپ برای مشاهده ی اولیه ی بهتر یک محصول. (طراحی سایت در اصفهان باید به صورت حرفه ای و سئو بیس انجام شود.)

  1. صفحه لیست محصول واکنش گرا که بسته به اندازه ی دستگاه مورد استفاده به طور خودکار به صورت عرضی کاهش پیدا می کند.
  2. مشاهده تصویر جدید و فرآیند انتخاب در صفحات جزییات محصول
  3. اضافه شدن بخش don’t forget به صفحه ی سبد به کاربران امکان می دهد محصولات را مستقیما به سبد اضافه کنند.
  4. تسویه حساب بهبود یافته با صفحه گزینه های تحویل جدید

شکل 2: طراحی سایت وردپرس در اصفهان

  1. قرار دادن یک هدر چسبنده و نوار جستجوی جدید در محل با جستجوی پیش بینی کننده به یک فرآیندجستجوی بصری کمک می کند و کاربران می توانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. کاربران با یان روش زمان بیشتری را صرف تعامل با طراحی سایت در اصفهان می کنند که منجر به افزایش تبدیل و فروش می شود. ترجمه توسط تیم اوج شید (ojshid)
طراحی سایت وردپرس در اصفهان اوج شید

نتیجه گیری در مورد طراحی سایت در اصفهان !

طراحی سایت در اصفهان ریسپانسیو برای برند سازی از اهمیت زیادی برخوردار است و نتایج شگفت انگیزی حاصل خواهد شد.با این روش شما شاهد افزایش نرخ تبدیل موبایل و تبلت خواهید شد و متوجه خواهید شد کاربران بیشتری سایت شما را دنبال خواهند کرد.همچنین شما شاهد افزایش درآمد از طریق موبایل و تبلت خواهید شد، همچنین امتیاز قابلیت استفاده سایت از موبایل توسط گوگل افزایش پیدا خواهد کرد و این نتیجه سبب رشد سایت شما خواهد شد.افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود خواهد یافت و در نتیجه ترافیک ارگانیک نیز افزایش می یابد.ما به شما طراحی سایت واکنش گرا را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید نتیجه ی بهتری را حاصل کنید.

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد موضوعات خاص در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
طراحی سایت واکنش گرا چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد از تلفن همراه استفاده میکنند موبایل فرندلی بودن سایت می تواند تاثیر بالایی را در سئو سایت داشته باشد

۳-
هدف از طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

عدم وجود سایت ریسپانسیو سبب می‌شود که مشتریان سایت شما به کمترین میزان برسند.

۲-
برای دریافت مشاوره رایگان با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای دریافت مشاوره رایگان میتواندی با مشاوران ما به شماره 09100098037   تماس حاصل فرمایید

دوره جامع آموزش طراحی، سئو و بهینه سازی سایت

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
image
دفتر مرکزی
اصفهان
اصفهان  خیابان هشت بهشت غربی بعد از چهارراه گلزار، کوچه 21(مجاهد)، متجمع مهستان
image
ساعات کاری
مجموعه
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
 

طراحی سایت در اصفهانطراحی سایت وردپرس در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *