6# مورد که برای سئو سایت در اصفهان را باید در نظر گرفت ؟

نویسندهباران صادقی
عنوانطراحی سایت واکنش گرا
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه10دقیقه
تعداد کلمات1099

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

سئوی وردپرس یک راهنمای دقیق

آموزش رتبه های بالاتر برای سئو سایت در اصفهان

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در زمینه سئو سایت در اصفهان است. شما از طریق وردپرس می توانید عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید. سئو سایت  در اصفهان از طریق تاکتیک ها و شیوه های برتر به شما کمک می کند. تا رتبه خود را بهبود ببخشید. و وب سایت خوبی داشته باشید. با ما همراه باشید.ازآنجایی که شما باید تمام جنبه های بازاریابی آنلاین و روابط عمومی خود را بسنجید. و در این مسیر سئوی مناسب می تواند راهکاری برای پرش شما به سکوهای بالاتر باشد.

سئوی وردپرس خود را به صورت صحیح انجام دهید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی کاملا بهینه شده است. یک راه اندازی ابتدایی به جا و درست می تواند پایه های بهینه سازی تم و افزونه ها را قوی سازد. با این حال چند کار می تواند شانس شما را برای سئو سایت در اصفهان افزایش دهد.سعی کنید سیستم کاری خود را بهبود ببخشید. و اطمینان حاصل کنید که سیستم وب سایت شما بهینه شده است. با انجام تنظیمات اولیه مناسب و استفاده تکنیک های کاربردی می توانید. پایه ای قوی از سئو سایت در اصفهان بسازید.

سلامت سایت خود را بسنجید

قبل از ایجاد هر نوع تغییری در سایت خود، ابتدا ببینید در چه جایگاهی قرار دارید؟

آگاهی از این که در چه جایگاهی قرار دارید. می تواند به شما کمک زیادی ارائه دهد. اجرای وب سایت روی یک سرور با نرم افزار به روز شده در میزبان وب می تواند. عملکرد عالی را به ارمغان بیاورد. بنابراین از خود بپرسید سایت شما به چه سخت افزار و نرم افزاری اجرا می شود؟ برنامه میزبانی شما چیست؟

و اینکه از یک ارائه دهنده ی میزبانی مشترک استفاده می کنید. یا روی یک میزبان وب” web hosting”  معروف اختصاصی سرمایه گذاری کرده اید. که سرورهای خود را برای استفاده با وردپرس تنظیم کرده است ؟

برای اینکه بدانید در پشت صحنه ی سئو سایت در اصفهان شما چه می گذرد. می توانید به قسمت سلامت سایت site health خود در وردپرس بروید. و همچنین می توانید افزونه    health check  را نصب کنید.

سئو سایت در اصفهان اوج شید

شکل 1: سئو سایت در اصفهان

این افزونه میتواند اطلاعات فنی زیادی را در اختیار شما قرار دهد. و سبب می شود تا بتوانید اطلاعاتی را بدست آورید. که سایت های مهم دیگر از آنها برای بهبود سئو سایت در اصفهان خود استفاده می کنند. و در نهایت تمام اطلاعات health check  به هسته ی وردپرس انتقال داده می شود.

از هاست مناسب جهت بهبود سئو سایت در اصفهان استفاده کنید.

با توجه به صفحه ی الزامات فنی وردپرس، برنامه میزبانی پیشنهادی برای اجرای وردپرس. باید شامل نسخه ی مدرن PHP، MySQL  یا MariaDB  و پشتیبانی از HTTPS  باشد. البته امکان کار با نرم افزارهایی با سرور قدیمی وجود دارد اما توصیه نمی شود. اگر سلامت سایت خود را بررسی کنید. می توانید جزییات فنی نصب خود را مشاهده کنید. همچنین اگر داشبورد هاست خود را باز کنید باید بتوانید ببینید در چه برنامه ای هستید.

پرداخت هزینه برای هاست خوب قطعا سود زیادی برای شما به امغان خواهد آورد . ارتقای هاست شما می تواند یکی از ساده ترین روشهای بهبود سئو سایت در اصفهان شما باشد.

سئو سایت وردپرس در اصفهان اوج شید

برای سئو سایت در اصفهان PHP  خود را به 7.0 یا بالاتر ارتقا دهید.

در حالی که اعداد PHP  هر روز در حال کاهش هستند. بسیاری از سایت های ورپرس هنوز با نسخه قدیمی PHP  کار می کنند. آمارها نشان می دهد که حدود 15% از سایت ها هنوز از نسخه قدیمی PHP استفاده می کنند. سازگاری طبق اطلاعات قدیمی خوب است اما مانع می شود.
تا وردپرس به عنوان یک فناوری مورد استفاده ی صاحبان سایت قرار بگیرد. تا نتوانند بهتری استفاده را از سایت خود ببرند. نسخه های قدیمی PHP  اصلاحات امنیتی را دریافت نمی کنند. و به طور ویژه ای در برابر حملات آسیب پذیرند. در حال حاضر وردپرس پشتیبانی نسخه های قدیمی 5  و6  را قطع کرده است. و نسخه ی 7.3 را توصیه می کند.

استفاده از این نسخه امنیت سایت شما را افزایش می دهد همچنین سبب می شود سرعت سایت شما افزایش پیدا کند. برای افزایش سئو سایت در اصفهان می توانید از مجموعه اوج شید (ojshid) کمک بگیرید.

کارآمدی این نسخه سبب می شود تا فشار کمتری روی سایت شما وارد شود. قطعا این محیط بسیار امن تر از محیط های قدیمی است که باعث ارتقای سئو سایت در اصفهان شما خواهد شد.

اگر شما هنوز از نسخه ی قدیمی استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم حتما PHP  خود را به  روز رسانی کنید.

سئو سایت اوج شید

بررسی تنظیمات سایت در سئو سایت در اصفهان

بررسی تنظیمات سایت سبب می شود تا بتوانید سئو سایت در اصفهان بهتری را ارائه دهید. گزینه های موجود در تنظیمات وردپرس می تواند. به بهتر شدن سایت شما کمک کند. به تنظیمات دید وردپرس بروید. و در انجا تنظیمات خواندن دوباره” Settings Reading “را بررسی کنید. تا اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی از فهرست کردن وب سایت خود توسط موتورهای جستجو جلوگیری نمی کنید.
این کار قطعا به دیده شدن شما آسیب می زند. همچنین اطمینان حاصل کنید که تنظیمات Wrhting  و Reading  شما به درستی تنظیم شده اند.

آنها تنظیمات دسته های پیش فرض و آنچه که باید در صفحه ی اصلی نمایش داده شوند. را کنترل میکنند. برای دریافت مشاوره می توانید. با مشاوران اوج شید (ojshid) تماس حاصل فرمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که در سایت خود حتما تنظیمات عمومی Setting”  “Generalرا تعریف کنید.

شکل 2: سئو سایت وردپرس در اصفهان

انتخاب ساختار لینک دائمی مناسب

تنظیمات لینک ثابت شما ، فرمت صفحه و آدرس پستی شما را مشخص می کند. و می تواند تاثیر زیادی بر سئو سایت در اصفهان شما داشته باشد. بنابراین اگر در حال ایجاد یک سایت هستید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که تنظیمات لینک ثابت  را تغییر دهید. برای اینکار گزینه ی Settings → Permalinks را پیدا کنید. اگر تنظیمات خود را از حالت پیش فرض تغییر ندهید. همه ی صفحات شما نشانی اینترنتی=88  example.com/?p  خواهند داشت.

شاید از یک نظر خوب باشد اما از لحاظ دیگر خوب نیست. و ممکن است بر درک کاربران و موتورهای جستجو. نسبت به کیفیت و ارتباط صفحات شما تاثیر سوء بگذارد. سئو کاران مجموعه اوج شید (ojshid) می توانند در زمینه سئو سایت به شما کمک کنند.

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد موضوعات خاص در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
بررسی تنظیمات سایت را باید چگونه انجام داد؟

در پیشخوان سایت وردپرس تنظیمات سایت را بهبود دهید

۳-
اهمیت هاست مناسب در سئو سایت چیست؟

سرعت بارگذاری صفحات سایت وابسته به فضای هاست است. هراندازه که هاست قوی تری داشته باشید سرعت بارگذاری سایت بیشتر است و نرخ فرار کاهش می یابد.

۲-
برای دریافت مشاوره رایگان با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای دریافت مشاوره رایگان میتواندی با مشاوران ما به شماره 09100098037   تماس حاصل فرمایید

دوره جامع آموزش طراحی، سئو و بهینه سازی سایت

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
image
دفتر مرکزی
اصفهان
اصفهان  خیابان هشت بهشت غربی بعد از چهارراه گلزار، کوچه 21(مجاهد)، متجمع مهستان
image
ساعات کاری
مجموعه
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
 

سئو سایت اصفهانسئو اصفهانسئو در اصفهانسئو سایت در اصفهانسئو سایت دراصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *