طراحی سایت در اصفهان | 8 دلیل که باید از داستان گویی استفاده کرد؟

نویسندهعلیرضا براتی
عبارت کلیدیطراحی سایت در اصفهان
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه۱۲ دقیقه
تعداد کلمات۱۲۰۰ کلمه

آیا میخواهید نکاتی را راجع به طراحی سایت در اصفهان بدانید. پس مقاله ی طراحی سایت در اصفهان اوج شید را بخوانید.

چرا باید در طراحی سایت در اصفهان از داستان گویی استفاده کرد؟

طراحی سایت در اصفهان

روزگاری دختر جوانی به اسم باران بود. او 9 سال داشت. باران فوق العاده باهوش بود، اما در عین تلاش های بسیاری که کرد. او نتوانست سیارات منظومه شمسی را به خاطر بسپارد. این چیزی بود که در سرش فرو نمیرفت. روزی معلمش داستانی راجع به همه سیارات به او گفت. داستانی در مورد چگونگی تنهایی خورشید که عطارد اولین دوست او بود.

اینکه چگونه عطارد دیوانه وار عاشق خورشید شد و چگونه زمین به آن دو حسادت کرد. باران پس از شنیدن این داستان، توانست همه سیارات را به ترتیب درست به خاطر بسپارد. چرا؟ به دلیل جادوی داستان پردازی. باران میتواند داستان را به خاطر آورد و با استفاده از آن میتوانست سیارات را به خاطر آورد.

در این پست وبلاگ به شما خواهم گفت داستان گویی چیست؟ و چرا ابزار مهمی برای استفاده در متون موجود در وب سایت شماست؟

همچنین میتوانید برای مطالعه هر آنچه در زمینه طراحی سایت در اصفهان و یا سئو سایت در اصفهان نیاز دارید. به مقالات مربوطه مراجعه کنید.

داستان گویی چیست؟

تنها کلمه داستان پردازی برای خودش بسیار جای صحبت دارد. داستان گویی کاری است که برای مخاطبان شما بسیار مفید است. این کار برای درگیر کردن مخاطبان حائز اهمیت است و یا اینکه چیزی را واضح تر به آنها بیان کنید. تصاویر و فیلمها هم واقعا کمک میکنند تا یک داستان خوب را در سایتتان قرار دهید.

داستان ها همیشه راهی برای برقراری ارتباط بوده اند. قبل از اینکه مردم یاد بگیرند که چگونه بنویسند، داستانهایی را به یکدیگر میگفتند. به خاطر سپردن داستان ها بسیار ساده تر از واقعیت های ساده است.

به همین دلیل است که باران داستان سیارات را به خاطر سپارد و از آن استفاده میکرد. همچنین، داستانها لذت بخش هستند. آنها تخیل شما را تحریک میکنند. به همین دلیل والدین برای فرزندان خود داستان میگویند. به همین دلیل ما دوست داریم فیلم ها را ببینیم و یا کتاب و رمان بخوانیم. مردم عاشق داستان هستند، مردم به داستان اعتیاد دارند.

شکل 1 طراحی سایت در اصفهان
شکل 1 طراحی سایت در اصفهان

برخی از نمونه های (داستان های عالی)

در سال 1394 من از یک کنفرانس بازدید کردم و دکتر حسین رفیع زاده را روی صحنه دیدم. وی در مورد علم جادویی داستان پردازی صحبت کرد. صحبت های او برای من الهام بخش بود. دو هفته بعد، من مجبور شدم در یک سمینار صحبت کنم و از صحبت های دکتر رفیع زاده خیلی الهام گرفتم. در نتیجه توانستم داستان های خودم را بیان کنم.

علاوه بر استفاده داستان در سخنرانیها، میتوانید از آن به صورت کتبی نیز استفاده کنید. بسیاری از وبلاگ های مسافرتی، وبلاگ های شخصی یا وبلاگ های مادر از داستان سرایی در تمام پست های خود استفاده میکنند. جرالدین درویتر یک وبلاگ واقعا خنده دار در مورد سفر و بسیاری چیزهای دیگر دارد. در هر پستی که منتشر میکند، داستان کوتاهی را قرار میدهد. این اصل را حتی میتوان در وبلاگ های آموزشی نیز پیاده سازی کرد. با اضافه کردن حکایات و یا نمونه ای میتوان از این اصل بهره برد.

دقت داشته باشید که از داستان سرایی زمان طراحی سایت در اصفهان در صفحات تان استفاده کنید. این اقدام میتونه به سئو سایت در اصفهان کمک زیادی کنه.

آموزش طراحی سایت در اصفهان در دوره ی آموزشی سئو سایت در اصفهان قرار گرفته است. همچنین اوج شید در زمینه ی توسعه فردی در اصفهان نیز خدماتی را ارائه کرده است.

چکار کنیم که با رشد سایت، مطالب سایت به هم ریخته نشوند؟

از آنجا که شما در حال نوشتن مطالب بیشتر و بیشتر در وبلاگ هستید یا صفحات محصول بیشتری اضافه میکنید، سایت شما به هم ریخته خواهد شد. شما باید مرتب سازی سایتتان را همواره انجام دهید، تا اطمینان حاصل کنید که بازدید کننده و گوگل قادر به پیدا کردن آنچه که باید پیدا کند میباشد.

شکل 2 سئو سایت در اصفهان
شکل 2 سئو سایت در اصفهان

چرا؟ بگذارید یک داستان کوچک برای شما تعریف کنم. روزگاری یک زن جوان بود. نام او آلیس بود. آلیس هر روز صبح بلند میشد، سر میز خود مینشست و شروع به نوشتن یک داستان زیبا میکرد. او هر روز یک داستان مینوشت. آلیس تمام داستان های خود را در مورد این ماشین تحریری زیبا و قدیمی قید میکرد. هر وقت کار نوشتن را به پایان میرساند، کاغذ را از دستگاه بیرون میکشید و داستان جدید و دوست داشتنی خود را روی میز کار خود قرار میداد.

همانطور که می توانید تصور کنید، میز او به آرامی با تمام این ورق های کاغذ به هم میخورد. بعد از یک سال نوشتن، او باید 365 برگه کاغذ بر روی آن داشته باشد. بعد از سه سال نوشتن، او بیش از هزار برگه خواهد داشت. آلیس به دلیل فراوانی داستان روی میز خود دیگر قادر به یافتن داستان مورد علاقه خود نخواهد بود.

این اتفاقی است که اگر سایت خود را به طور مرتب ساختار ندهید، داستان های شما، پست های وبلاگ، صفحات سایت شما گم میشوند. بازدید کنندگان شما پس از مدتی دیگر قادر نخواهند بود آنچه را که به دنبالش میگردند، و نیز برای سئوی شما مهم هستند، را بیابند. گوگل نیز ممکن است برخی مطالب سایت شما را فراموش کند.

پس سعی کنید به این نکته در مقاله نویسی های خود داشته باشید. طی بازه زمانی های مرتب سایتتان را سازمان دهید.

طراحی سایت در اصفهان چرا از داستان گویی استفاده می کنید؟

استفاده از داستان پردازی در پست وبلاگ شما مشروط بر اینکه به روشی صحیح انجام شود باعث میشود پست شما جذاب تر شود. پست وبلاگ شما به چیزی تبدیل میشود که مردم میخواهند بخوانند. داستان ها توجه مخاطبان شما را افزایش میدهد.

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

اگر از داستان ها به روشی درست استفاده کنید، داستان ها به شما کمک میکنند تا پیام خود را شفاف تر به مخاطب برسانید. داستانها میتوانند به شما در ارائه اثبات استدلال خود کمک کنند. آنها میتوانند وضوح مطلبی را افزایش دهند. داستان من در مورد آلیس به منظور کمک به مردم در درک اهمیت یک ساختار سایت تمیز نوشته شده است. درک این موضوع بسیار دشوار است. این داستان میتواند آنرا برای مخاطب ملموس تر کند.

از همه مهمتر، مردم داستان شما را به خاطر خواهند آورد و با آن پیام یا حتی نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد. و اگر از داستان ها به روشی مناسب استفاده کنید، حتی میتوانید از مردم الهام بگیرید تا اقدام کنند. شاید شما به مردم الهام دهید تا وب سایت خود را تمیز کنند یا در داستان های وبلاگ خود با داستان سرایی شروع به کار کنند و تحولی را ایجاد کنند.

دستاورد خواندن این مقاله

_
  •  طراحی سایت در اصفهان
  • داستان گویی چیست؟
  • برخی از نمونه های (داستان های عالی)
  • چکار کنیم که با رشد سایت، مطالب سایت به هم ریخته نشوند؟
  • طراحی سایت در اصفهان چرا از داستان گویی استفاده می کنید؟

مهارت کسب شده

_
93%

برندینگ

88%

طراحی سایت و سئو

96%

مدیریت

91%

تولید محتوا

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد دلایل افت رتبه سایت در گوگل در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نظر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
داستان گویی چه فایده ای در مقالات دارد؟

شما میتوانید با استفاده از داستان گویی جذابیت مطلب تان را افزایش دهید. در این مطلب ما در این خصوص به شکل کامل توضیحات مورد نیاز را به شما ارائه داده ایم.

۳-
چکار کنیم که با رشد سایت، مطالب سایت به هم ریخته نشوند؟

شما باید در بازه های زمانی مرتب سازماندهی سایت تان را انجام دهید تا دچار چنین مشکلی نشوید.

۲-
چرا در طراحی سایت در اصفهان از داستان گویی استفاده کنیم؟

این طرفند باعث میشود شما بتوانید به بهترین شکل ممکن مطلب و مفهوم آن را به مشتری و مخاطب تان برسانید. به این نکته نهایت دقت تان را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمائید.

دوره جامع آموزش طراحی، سئو و بهینه سازی سایت

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
image
ساعات کاری
مجموعه
اصفهان خیابان هشت بهشت خیابان گلزار مجتمع عبادی
image
دفتر مرکزی
اصفهان
  • بالا بردن رتبه سایت در گوگل، رازهای سئو
  • برای کسب رتبه اول گوگل تنها با او دوست باشید!
  • راهکارهای افزایش رتبه ی سایت در گوگل
  • ارتقا رتبه سایت در گوگل | افزایش رتبه در گوگل تضمینی
الان سئوشید!
 

طراحی سایت

چرا باید در طراحی سایت در اصفهان از داستان گویی استفاده کنیمداستان گویی چیستداستان گویی در اوج شیدداستان گویی در طراحی سایتسئو سایت در اصفهانطراحی سایت اصفهانطراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *