نحوه تعیین تعرفه سئو سایت و چگونگی قیمت دادن به مشتری! 20 آبان

تعرفه سئو سایت در اصفهان اینگونه است که چه به تازگی ارائه خدمات سئو را شروع کرده باشید. و چه سال هاست که آنها را ارائه کرده اید، قیمت گذاری یکی از بزرگترین چالش های تجاری است. به خصوص زمانی که خدمات و تعرفه سئو سایت در اصفهان برای برآورده کردن انتظارات‌مشتری به وظایف متعدد نیاز دارند. وقتی نوبت به قیمت گذاری می شود، مدل های مختلفی را باید در نظر گرفت. توجه داشته باشید که ممکن است هر مدلی با بهترین شیوه های آژانس شما! درباره نحوه تعیین تعرفه سئو سایت مطابقت نداشته باشد.

1 مدل های قیمت گذاری برای خدمات سئو

2مدل قیمت گذاری پیشنهادی ما

3 قیمت گذاری ارزیابی سئو

4 قیمت گذاری راه اندازی سئو

5 قیمت گذاری خدمات سئو ماهانه

 

مدل های قیمت گذاری برای خدمات سئو

برای تعرفه سئو سایت در اصفهان ، قبل از اینکه به روش قیمت گذاری پیشنهادی خود بپردازیم. اجازه دهید این موارد را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

1

مدل های قیمت گذاری برای خدمات سئو - نحوه تعیین تعرفه سئو سایت

مدل های قیمت گذاری برای خدمات سئو – نحوه تعیین تعرفه سئو سایت – اوج شید

مدل های قیمت گذاری برای خدمات سئو

  • بر اساس پروژه: شما برای هر بسته نحوه تعیین تعرفه سئو سایت و یک کارت! نرخ مشخص برای خدمات سئو خود ایجاد می‌کنید. کارت نرخ مانند یک برگه هزینه فانتزی است که با مشتری به اشتراک گذاشته می شود. هر خدمات را به صورت مشابه فهرست می کند. نحوه تعیین تعرفه سئو سایت بر اساس پروژه شما بر اساس ساعات تخمینی برای هر پروژه است. ساعت ها در نرخ ساعتی شما ضرب می شوند تا قیمت پروژه شما ایجاد شود.
  • ماهانه: شما یک نگهدارنده ماهانه برای خدمات و نحوه تعیین تعرفه سئو سایت خود تنظیم می کنید. مشتری هر ماه این مبلغ ثابت را پرداخت می کند. نگهدارنده ماهانه شما می تواند به تعداد تخمینی ساعاتی که پیش بینی می کنید. هر ماه در خدمات سئو مشتری سرمایه گذاری کنید، مرتبط باشد.
  • نحوه تعیین تعرفه سئو سایت بر اساس کلمه کلیدی: بسته های شما بر اساس تعداد کلمات کلیدی! که مشتری می خواهد برای آنها بهینه شود، قیمت گذاری می شود. در حالی که بسیاری از آژانس ها خدمات سئو را به این روش می فروشند. ما این نحوه تعیین تعرفه سئو سایت را توصیه نمی کنیم. زیرا مشتری اغلب نمی داند که برای چند کلمه کلیدی بهینه سازی می کند. همچنین، سئو جامع است و شما را ملزم می کند. که در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید، نه فقط روی چند صفحه وب خاص.

مدل قیمت گذاری پیشنهادی ما

اگر در ارائه خدمات سئو و نحوه تعیین تعرفه سئو سایت مبتدی هستید. توصیه می کنیم با قیمت گذاری بر اساس پروژه و ماهانه شروع کنید. اینها مدل‌های ساده‌ای هستند که بر تخمین تعداد ساعاتی که برای هر سرویس در ارائه خود سرمایه‌گذاری می‌کنید. ضرب آن در نرخ ساعتی شما برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت متکی هستند.

2

مدل قیمت گذاری پیشنهادی ما - نحوه تعیین تعرفه سئو سایت

مدل قیمت گذاری پیشنهادی ما – نحوه تعیین تعرفه سئو سایت – اوج شید

مدل قیمت گذاری پیشنهادی ما

این یک مکان عالی برای شروع با قیمت گذاری است. زیرا از ارزشمندترین دارایی شما – زمان شما محافظت می کند. می توانید قیمت اولیه خود را بر اساس تلاش ساعتی تخمینی خود ایجاد کنید. سپس، می‌توانید از ردیابی زمان برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت در برابر واقعیت استفاده کنید. قیمت‌های خود را در طول زمان به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید خدمات سئوی شما سودآور هستند.

به عنوان یک یادآوری دوستانه، چارچوب بسته بندی ما شامل پروژه هایی است. که در زیر برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت ذکر شده است. اگر می‌خواهید قبل از پرداختن به قیمت‌گذاری درباره این چارچوب اطلاعات بیشتری کسب کنید. راهنمای ما برای بسته‌بندی خدمات سئو در اینجا آمده است.

قیمت گذاری ارزیابی سئو

توصیه می کنیم نحوه تعیین تعرفه سئو سایت را با ارزیابی SEO شروع کنید. این به این دلیل است که کوچکترین پروژه شما و برآورد کردن آن آسان است. به یاد داشته باشید، ما از یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر پروژه برای این سرویس! و نحوه تعیین تعرفه سئو سایت استفاده می کنیم.

3

قیمت گذاری ارزیابی سئو - نحوه تعیین تعرفه سئو سایت

قیمت گذاری ارزیابی سئو – نحوه تعیین تعرفه سئو سایت – اوج شید

قیمت گذاری ارزیابی سئو

ممکن است تعداد ساعاتی که آژانس شما در این پروژه سرمایه گذاری می کند. با آنچه در بالا ذکر شد متفاوت باشد. همچنین ممکن است تخمین های ساعتی مختلفی را برای صنایع مختلفی که به آنها خدمت می کنید. برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت در نظر بگیرید.

مثال بالا از 5 ساعت برای وب سایت هایی مناسب است. که به مخاطبان محلی مانند رستوران ها، کایروپراکتیک ها یا وکلا خدمات ارائه می دهند. اینها وب‌سایت‌های نسبتاً کوچکی هستند که فضای کلمات کلیدی پیچیده‌ای ندارند.

وقتی برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت نوبت به وب‌سایت‌های بزرگ‌تری می‌رسد. که به مخاطبان ملی خدمات می‌دهند. مانند یک سایت تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ بزرگ، ممکن است نیاز به صرف زمان بیشتری برای ارزیابی پیدا کنیم.

قیمت گذاری راه اندازی سئو

همانطور که ساعاتی را که برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت سرمایه گذاری می کنید تخمین می زنید. ممکن است متوجه شوید که دقیقاً چند ساعت برای هر مرحله لازم است. آیا تحقیق کلمات کلیدی یک کار 2 ساعته است یا یک کار 4 ساعته؟! آیا ۲ یا ۶ ساعت در نحوه تعیین تعرفه سئو سایت برای ایجاد یک استراتژی محتوا صرف خواهم کرد؟! مهم است که با این تصمیمات واقع بین باشیم.

4

قیمت گذاری راه اندازی سئو - نحوه تعیین تعرفه سئو سایت

قیمت گذاری راه اندازی سئو – نحوه تعیین تعرفه سئو سایت – اوج شید

قیمت گذاری راه اندازی سئو

اول، تشخیص دهید که برخی را برنده خواهید شد و برخی را از دست خواهید داد. در عوض، تمرکز صحیح باید روی این باشد. که برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت آیا برآوردهای ساعتی شما در طول زمان یکسان می شود یا خیر. اگر در پروژه‌ای که به‌عنوان فروخته شده است، تقریباً 15 ساعت تخمین می‌زنید. اما واقعاً برای تکمیل آن به 20 ساعت زمان نیاز دارید، با عدم پرداخت هزینه 5 ساعت باقی‌مانده از زمان و تلاش‌تان! درباره نحوه تعیین تعرفه سئو سایت به خودتان بدی کرده‌اید.

دوم، به یاد داشته باشید که شما ناخدای کشتی هستید. اینکه چقدر به یک وب سایت وارد می شوید می تواند به پروژه فروخته شده بستگی داشته باشد. ممکن است تصمیم بگیرید که نحوه تعیین تعرفه سئو سایت پروژه فقط به شما امکان بهینه سازی! در سایت را برای صفحات سطح بالای یک وب سایت می دهد. و اینکه سرمایه‌گذاری در صفحات سطح عمیق‌تر در وب‌سایت مشتری باید بخشی از قیمت‌گذاری! وظایف ماهانه نحوه تعیین تعرفه سئو سایت شما باشد، که در بخش بعدی با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

قیمت گذاری خدمات سئو ماهانه

در نهایت، بیایید قیمت خدمات ماهانه سئوی شما را تقسیم کنیم. به عنوان یک یادآوری دوستانه، توصیه می‌کنیم خدمات‌ماهانه خود را برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت به سه‌سطح تقسیم کنید:

5

قیمت گذاری خدمات سئو ماهانه - نحوه تعیین تعرفه سئو سایت

قیمت گذاری خدمات سئو ماهانه – نحوه تعیین تعرفه سئو سایت – اوج شید

قیمت گذاری خدمات سئو ماهانه

خوب: این برای افراد بالقوه ای است که می خواهند نتایج خود را حفظ کنند. آنها می خواهند با سئو به روز بمانند و از دانستن اینکه یک متخصص سئو نتایج را هر ماه برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت بررسی می کند. بینش های خود را به اشتراک می گذارد، احساس راحتی می کنند.

بهتر: این برای مشتریان بالقوه ای است. که به دنبال افزایش ترافیک در ماه ها و سال های آینده به طور پیوسته هستند. این چشم انداز برای نحوه تعیین تعرفه سئو سایت ، همکاری در بازاریابی محتوا! را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی رشد محرک می داند.

بهترین: این برای افراد بالقوه ای است که نتایج سال آینده را امروز می خواهند. این چشم‌انداز به همکاری در بازاریابی محتوا، اغلب با سرعتی سریع‌تر از طرح بهتر، اهمیت می‌دهد. گاهی اوقات، این چشم انداز دارای یک مانع قابل توجه مانند کاهش شدید ترافیک! پس از راه اندازی یک وب سایت جدید است.

سوالات متداول

  1. چگونه هزینه خدمات سئو را از مشتریان دریافت می کنید؟

برخی از رایج‌ترین مدل‌های قیمت‌گذاری مورد استفاده عبارتند از: نرخ ساعتی، نگهدارنده ماهانه،! نرخ مبتنی بر پروژه (ثابت یا متغیر)، و نرخ مبتنی بر عملکرد. عامل دیگری که به هزینه سئو برای یک کسب و کار کوچک کمک می کند. کیفیت خدماتی است که آنها انتخاب کرده اند.

  1. چه چیزی قیمت سئو را تعیین می کند؟

هزینه سئو برای یک وب سایت تجارت الکترونیک می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله رقابت شما! اندازه وب سایت شما، مدت زمانی که وب سایت شما وجود داشته و جایگاهی که در آن قرار دارید، باشد.

  1. بسته های سئو چیست؟

بسته های سئو یک راه عالی برای صاحبان مشاغل است تا از حضور آنلاین خود بیشترین بهره را ببرند. با یک بسته سئو، می توانید دید وب سایت خود را افزایش دهید. رتبه خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و سرنخ های بیشتری را جذب کنید. این به نوبه خود می‌تواند به شما کمک کند تا پایگاه مشتری خود را افزایش دهید! و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *