چگونگی ساخت صفحات سایت & برای طراحی سایت در اصفهان قسمت 2 !

چگونگی ساخت صفحات سایت | طراحی سایت در اصفهان | اوج شید | ojshid

چگونگی ساخت صفحات سایت | طراحی سایت در اصفهان | اوج شید | ojshid


عنوانچگونگی ساخت صفحات سایت
نویسندهفاطمه اریسیان
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1637 کلمه
مدت زمان مطالعه16 دقیقه

چگونگی ساخت صفحات سایت | طراحی سایت در اصفهان | اوج شید | ojshid

 

 

اگر میخواهید یک سایت برای کسب و کار خود طراحی کنید با این مقاله از اوج شید همراه باشید!

برای طراحی سایت در اصفهان به یکسری اطلاعات ابتدایی نیاز دارید. از جمله وب سایت ساز ، دامنه و محتوا، و غیره که در ادامه آنهارا بررسی میکنیم. یک لیوان چایی یا قهوه کنار دستتان بگذارید و برای شروع اماده باشید!

پله به پله چگونگی ساخت صفحات سایت !

دقت زیادی در طراحی سایت در اصفهان روی صفحات اصلی (HOME) داشته باشید

اولین بخش صفحه ی اصلی عنصرهای آن است که عبارتند از:

چگونگی ساخت صفحات سایت  راجب به خدمات و محصولات شماست:

سومین بخش در طراحی سایت در اصفهان مربوط به شخص شما میشود.

برای سایت خود با روش های زیر جلب اعتماد کنید!

بخشی از چگونگی ساخت صفحات سایت راجبه ارتباط با ما میشود.

پنجمین بخش صفحه ی اصلی مربوط به بلاگ یا وبلاگ است.

در  چگونگی ساخت صفحات سایت در صفحه اصلی خود خلاق باشید

در طراحی سایت در اصفهان  برای بالا آمدن سئو کنید

شکل 1نمونه شکل طراحی سایت در اصفهان

 

 

دقت زیادی در طراحی سایت در اصفهان روی صفحات اصلی (HOME) داشته باشید

قسمت بسیار مهم سایت شما صفحه اصلی است. قطعا بخش اساسی چگونگی ساخت صفحات سایت به این صفحه بستگی دارد. اولین چیزی که یک شخص به محض ورود در سایت میبیند آن است. پس بیشترین تمرکز خود را روی آن بگذارید. آیتم های لوگو، شعار، مشخصات و یک گذینه برای هدایت افراد به بخش های مختلف روی صفحه اصلی باشد. آیتم ها را در قسمت بالایی قرار دهید تا نیازی به پایین آمدن نباشد.

اولین بخش صفحه ی اصلی عنصرهای آن است که عبارتند از:

  • لوگو : نخستین چیزی که چشم میبیند! آن ها در بالای صفحه قرار دهید.
  • منو : به سرعت بخش های مختلف را پیدا کنند. وقت زیادی روی آن بگذارید! دسته بندی های کوتاه را فراموش نکنید.
  • عنوان : از مهمترین قسمت سایت. عنوان در طراحی سایت در اصفهان روی صفحه اصلی! زمان کمی وب سایت فرصت دارد تا خودش را معرفی کند. آن هم با چند کلمه ساده در عنوان صورت میگیرد.
  • ورود کاربر : اگر سایت به گونه ای است که باید خدماتی ارائه کند، داشتنن بخشی برای کاربران واجب اشت.
  • عکس : در زمینه خود عکسی قرار دهید. عکس هایی که باعث گذاشتن تاثیر میشود. عکس ها تاثیر بیشتری دارند. عکس ها را با سایز بزرگ قرار دهید.
  • نمونه کار : از کار خود در سایت نمونه هایی قرار دهید. عنصر ها به چگونگی ساخت صفحات سایت جواب میدهند. یک مشتری یا مراجعه کننده اولین چیزی که میبیند نمونه کار شماست.
  • ویژگی و نکات مثبت : مثلا هدف شما فروش کارهای هنریتان است. در سایت به توصیف محصول خود بپردازید.
  • جست و جو : ممکن است تعداد دسته بندی های شما زیاد شود. پس یک قسمت جست و جو برای راحت کردن کاربران قرار دهید.
  • انتقاد، پیشنها، نظر : برای اینکه از بازخورد های مراجعه کننده ها باخبر باشید این قسمت بسیار به شما کمک می کند.

تخفیف یا کوپن می تواند یک پیشنهاد خیلی متقاعد کننده برای طراحی سایت در اصفهان باشد.

چگونگی ساخت صفحات سایت  راجب به خدمات و محصولات شماست:

بخشی بسار مهم صفحه اصلی و سایت شما مربوط به خدمات و محصولات شماست!  این بخش از قسمت هایی است که برای شما درآمد زایی میکند. عکس با کیفیت و واقعی با تکنیک عکاسی تبلیغاتی را با دقت انجام و در این بخش قرارا دهید. اگر به درستی این بخش را اداره کنید بازدید کنندگان به خریدار تغییر رویه میدهند. فراموش نکنید که آپشن هایی مانند تعویض کالا، گارانتی و مسائلی مانند این رافراموش نکنید. برای دیدن و خواندن انواع مقالات به  OJSHID مراجعه کنید.

سومین بخش در طراحی سایت در اصفهان مربوط به شخص شما میشود.

درباره ما! از خودتان سخن بگویید. از سایت اوج شید دیدن کنید. حالت تعریف و تمجید را در پیش بگیرید. از موفقیت ها، ارزش کاری، صداقت و این که چقدر شما خوب هستید سخن بگویید. برای شخصیت سازی کردن باید از زبان خودتان سخن بگویید. به شکل 1نمونه شکل طراحی سایت در اصفهان نگاه کنید. قسمت بصری هر چیزی تاثیر بیشتری دارد تا نوشتار! یک عکس زیبا از خودتان و تیمتان قرار دهید تا با دیدن چهری شما و صداقت در آن بتوانند بیشتر به سخنان شما اعتماد کنند. از صفحات مجازی هم که دارید میتوانید نام ببرید.

چگونگی ساخت صفحات سایت | طراحی سایت در اصفهان | اوج شید | ojshid

شکل 1نمونه شکل طراحی سایت در اصفهان

 برای سایت خود با روش های زیر جلب اعتماد کنید!

به شما پیشنهاد میکنم که در چگونگی ساخت صفحات سایت چند چیز را حتما در سایت خود قرار دهید.  شخص در پیچ به دنبال چیزی است که به تواند با توجه به آن به شما اعتماد کند. مثلا در بخش نظرات پیج میرود و نظرات اشخاص را میخواند. حالا اگر نظرات خوب و مثبتی آنجا باشد خوب مسلما به شما اعتماد میکند.

  • داستان هایی از مشتریانی که از شما خدماتی دریافت کرده اند. در هنگام طراحی سایت در اصفهان استفاده کنید.
  • قرار دادنه رزومه ها، جایزه ها، تقدیر نامه ها، رتبه ها، تشویق ها و گواهی نامه ها!

بخشی از چگونگی ساخت صفحات سایت راجبه ارتباط با ما میشود.

این بخش از قسمت های اساسی به شمار میرد. زیرا مخاطبین از این راه با شما ارتباط برقرار میکنند و میتوانند به شما متصل شوند. شما انتخاب میکنید که شخص چگونه به شما اطلاع دهند که چه چیزی را از شما خواهان هستد. ایمیل، شماره تلفن،اکانت ها پیج های مجازی یا هرچیز دیگری را اینجا قرار دهید. همچنین میتوانید یک لینک قرار دهید تا با زدن روی آن به صفحه ارتباط متصل شوند. دقت کنید در طراحی سایت در اصفهان بخش کسب و کار آنلاین این بخش مهم است!

پنجمین بخش صفحه ی اصلی مربوط به بلاگ یا وبلاگ است.

وبلاگ برای نشان دادن تبحر و مهارت شماست. توانایی و دانش ما را به چالش میکشاند. اگر به دنبال مشتری وفادار هستید این بخش به شما کمک میکند. این بخش میتواند شامل نوشته های و یا داستان هایی باشد. با چگونگی ساخت صفحات سایت  تا حدودی اشنا شدید. از مقالاتی که مربوط به کار شما یا موضوع وب سایت شماست استفاده کنید.

شما باید در سایت خود محتوا ارائه دهید. خوب نوشتن مقاله و وبلاگ یکی از راه های تولید حتوا است.محتوا خوب باعت جذب مشتریان بیشتر هم میشود.چند تکنیک زیر را در طراحی سایت در اصفهان درمورد وبلاگ نویسی رعایت کنید:

چنتا از آخرین مقالات خود را در صفحه اصلی قرار دهید. تنها قسمتی از متن و یک عکس بگذارید. فرد با کلک روی مطلب به صفحه ای که مطلب در آن است میرود.

تعدادی لینک مقاله در صفحه قرار دهید. لینک های مقالاتی که بازدید بیشتر داشته و محبوب هستند را قرار دهید.

در  چگونگی ساخت صفحات سایت در صفحه اصلی خود خلاق باشید

  • ساختار : صفحه های سایت باید به هم راه داشته باشند. لینک های داخلی روی سایت قرار دهید تا فقط با یک کلیک کردن به جایی که باید بروند.
  • رنگ : رنگ ها همیشه نقش اساسی دارند و با روح و روان انسان بازی میکنند.با توجه به روان شناسی رنگ، رنگ ها را با هم ترکیب کنید و از آنها خوب استفاده کنید.
  • CTA)) کال تو اکشن ها امری، مختصر و تحریک آمیز هستند. ! در طراحی سایت در اصفهان از کال تو اکشن استفاده کنید. مانند همین الان کلیک کنید! ایمیل خود را وارد کنید تا جایزه برنده شوید! فقط تا تک کردن جایزه برنده شوید
  • فونت : از فوت های خوانا استفاده کنید. فونت هایی که با هر وسیله ای قابل خواندن باشند. فوت باید با برند و لوگو یکی باشد. سعی کنید تنها از 2تا3 فونت استفاده کنید.
  • فوتر : برخلاف هدینگ ها فوتر ها قابل دیدن نیستند. یعنی خیلی به چشم نمی آیند ولی بسیار کار آمد هستند. عناصر تشکیل دهنده فوتر شامل: تماس، لوکیشن، فرم، آیکون ها، گالری، جوایز و فرخان میشود.

در بین مطلب های خود فضای خالی کمی قرار دهید.

دو کتاب را در نظر بگیرید. یک کتاب فقط دارای متن و مطلب است. بدون هیچ تیکه سفیدی! کتاب دیگر با فضاهای خالی و فونت های جذاب و عکس! شما به سمت کدام جذب میشوید؟ سایت هایی که دارای فضای خالی برای استراحت چشم وعکس های خیلی زیبا و دلچسب هستند مخاطب بیشتری دارند. اکنون با بخش زیادی از چگونگی ساخت صفحات سایت اشنا شدید.

 

 در طراحی سایت در اصفهان  برای بالا آمدن سئو کنید

برای قرار گرفتن در جای خوب و اول بودن باید به نکات مختلفی توجه کنید. گوگل برای نشان دادن نتایج جست و جو به کیفیت، رقابت، بک لینک، سئو و …توجه میکند. بخش مهمی از آن سئو است. برای سئو کردن به سه نکته توجه کنید:

کلمات کلیدی: بستگی به جست و جوی شخص دارد. شخص برای پیدا کردن مطلبی که شما قرار داده اید چه چیزی را سرچ میکند؟ این همان کلمه کلیدی شماست که در طراحی سایت در اصفهان با ید به آن توجه کنید. از کلمه کلیدی خود در صفحه اصلی، عنوان و مکان های مختلف استفاده کنید. استفده بیش از حد از کلمه کلیدی باعث میشود گوگل به شما شک کند!

سئو داخلی: در بخش هایی مانند متا، آدرس صفحه، عنوان ها، توضیحات قرار دهید. این کار به گوگل نشان میدهد سایت شما چه محتوایی دارد. ربات های گوگل باید در پیج شما جست و جو کند. برای راحت تر کردن کار آنها  لینک های داخلی قرار دهید. و بازدید کنندگان خود را به دیدن صفحه های مختلف دعوت کنید.  سئو پاسخ قسمت زیادی از چگونگی ساخت صفحات سایت است.

بهینه سازی: امروزه گوشی ها بیشتر از ویدوزها در موتورهای جست و جو هستند. سایت خود را هم برای ویندوز و هم تلفن ها بهینه سازی کنید. تا شخص ها هم تلفن و هم لب تاب بتواند از سایت شما استفاده کند. مطالب مهم را بالا قرار دهید تا شخص نیازی به اسکرول کردن نداشته باشد.

سایت اوج شید از شما به خاطر خواندن این مقاله سپاس گذار است. برای مقاله های بیشتر به OJSHID مراجعه کنید.

 

دسته‌بندی نشده

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!