چگونه برای فروش برند خود تصاویر ایده آل در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند | تولید محتوای تصویری برای فروش محصولات |

نویسندهآرزو بیدمال
عبارت کلیدیایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه۱4 دقیقه
تعداد کلمات1452

چگونه برای فروش برند خود تصاویر ایده آل در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

 

عکس ها ماشین زمان احساسی هستند. آنها ما را به مکان هایی منتقل می کنند که دقیقا آرزوی آنها را داشته ایم ، تجربه های گذشته را که می خواهیم دوباره از نو خلق کنیم به ما یادآوری می کنند و برای ماجراهای آینده الهام بخش هستند.

این خود عکسها نیستند که این احساسات را برانگیخته می کنند، بلکه خاطرات و آرزوهایی هستند که با آنها مرتبط هستند.

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین بهترین مارک ها در اینستاگرام تصویری را که به اشتراک می گذارند درک می کنند، این موضوع از اجزای اساسی برای برند سازی است.

تولید محتوای تصویری برای فروش محصولات و ایجاد تصاویر ایده آل و جذاب از محصولات کافی نیست. در عوض، مارک های بزرگ از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تصاویری استفاده می کنند که ارتباط واقعی بین محصولات آنها و امیدها و جاه طلبی های فالوئرهایشان ایجاد می کند.

آماده سازی تصاویر خود برای اینستاگرام

 

چهار روش اصلی وجود دارد که تصاویر شما می توانند به فالوئرهای شما کمک کنند یا آنها را درگیر خود کنند. آنها می توانند:

  • فالوئرهای شما را آموزش دهند.
  • فالوئرهای شما را سرگرم کنند.
  • در حل مسئله به فالوئرهای شما کمک می کند.
  • باعث انگیزه یا الهام بخش فالوئرهای شما خواهند بود.

برای جلب توجه ، مطمئن شوید که تصاویر شما حداقل شامل یکی از پنج دسته زیر می باشد:

  • به موقع یا به روز: در مورد یک رویداد یا جشنواره آینده پست ارسال کنید که به موارد زیر متصل شود.
  • پرطرفدار: نوع محتوایی را که در حال حاضر داغ و پرطرفدار است در اینستاگرام ارسال کنید.
  • اصلی: محتوای منحصر به فرد و خیالی را برای ارسال آماده کنید.
  • میان وعده: محتوایی را ارسال کنید که به راحتی قابل هضم است در حالی که فالوئرهای شما پست های فید خودشان را چک می کنند.
  • قابل اجرا: یک فراخوان برای اقدام در پست خود بگنجانید و دنبال کنندگان خود را به سمت پسندیدن، به اشتراک گذاری یا اظهارنظر درباره تصویر سوق دهید.

تم های اینستاگرام

 

برای تهیه خوراک جذاب و منسجم، انتخاب سبک سازگار برای پست هایتان مهم است. از مینیمالیسم واضح گرفته تا جسورانه و رنگارنگ، هزاران حساب وجود دارد که می توانید از آنها الهام بگیرید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  1. مینیمالیسم
ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

2. سیاه و سفید

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

3. رنگارنگ

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

4. کلاژ (هنر اختلاط رنگ ها)

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

صحنه سازی و ترکیب تصاویر مورد نظر شما

 

اکنون که در مورد سبک و احساسات تصاویر خود تصمیم گرفتید، وقت آن است که برخی نکات اساسی عکاسی که به شما کمک می کند تصاویر جذاب و بصری متناسب با لحن حساب خود بسازید را یاد آور شویم.

 

اندازه ی تصاویر و قواعد آن

 

تصاویر اینستاگرام 1080 X 1080 پیکسل هستند. اینستاگرام سپس تصاویر را به 612 612 X  پیکسل تغییر می دهد، که در فیدهای کاربران 510 X 510 پیکسل نمایش داده می شود. اینستاگرام کیفیت مقداری را کم می کند، بنابراین باید عکس هایی با حداقل 1080 X 1080 پیکسل ارسال کنید. اگر وسوسه شده اید که تصاویر کوچکتر را به اشتراک بگذارید، بهتر است این کار را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی انجام دهید.

 

طرح رنگی، ایجاد هماهنگی و حفظ سادگی

 

هنگام انتخاب پالت رنگ، آن را ساده نگه دارید. عکسهایی را به اشتراک بگذارید که فقط از چند رنگ اصلی استفاده می کنند. این رنگ ها باید در طول محتوای شما ثابت بمانند.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

نقش انکار ناپذیر روشنایی و نور در ایجاد تصاویر خلاقانه

 

بهترین عکس ها در نور روشن و طبیعی گرفته می شوند. اگر بیرون هستید، از عکسبرداری در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. بهترین شرایط روشنایی در اوایل صبح، اوایل شب و روزهای ابری وجود دارد.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

انتخاب موضوع و پرداخت صحیح به آن

 

قانون سادگی در هنگام انتخاب موضوع نیز اعمال می شود. برخی از بهترین عکس ها از یک سوژه جذاب و جذاب تر برخوردار هستند. از آنجا که عکس شما فقط یک موضوع را نشان می دهد، ارزش این را دارد که زمان بیشتری را برای صحنه برداری و تنظیم مجدد عکس اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که سوژه خود را از جالب ترین منظره ثبت می کنید.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

 

 

فضای منفی، تکنیکی منحصر به فرد برای ثبت فریمی ایده آل

 

بسیاری از عکاسان ماهر هنگام عکسبرداری از سوژه های خود از قانون یک سوم پیروی می کنند، بدین معنی که آنها یک سوم کادر را به سوژه و دو سوم کادر را به فضای منفی اختصاص می دهند. این به جلب توجه شما به موضوع کمک می کند.

از ویژگی شبکه در تلفن یا دوربین خود استفاده کنید تا فضای درون فریم خود را بهتر درک کنید و فضای بین سوژه و پس زمینه خود را متعادل کنید.

همانطور که از عکس بالا مشاهده می کنید، عکاس با استفاده از خطوط شبکه عکس را به نه قسمت مساوی تقسیم کرده و موضوع عکس را روی تقاطع چهار خط شبکه قرار داده است. این تقاطع ها به طور طبیعی جذاب ترین نقاط کانونی در یک عکس هستند.

استفاده شما از فضای منفی می تواند یک عکس خوب را به یک عکس عالی تبدیل کند. چند بازیابی همان عکس را در نظر بگیرید، تا با فضای منفی و همچنین زاویه های مختلف و عمق های مختلف بازی کنید.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

توهمات نوری و اشکال چند وجهی گزینه های مناسب برای تصاویر چشم نواز

 

برای جلب بیننده خود و ایجاد تصاویر ایده آل و شگفت انگیز، از توهمات طبیعی مانند بازتاب استفاده کنید. برای تمرکز توجه بیننده خود روی قسمت خاصی از تصویر، می توانید از خطوط اصلی استفاده کنید. این خطوط می توانند مستقیم، موج دار یا مدور باشند. مثال های عالی این اصل در عمل، ریل راه آهن ، پله های مارپیچ یا مسیرهای جنگلی است.

ایجاد تقارن در عکس های خود روش دیگری برای جلب توجه به تصاویر است. تصاویر متقارن مردم را سرگرم می کنند و ساخت آنها بسیار ساده است.

الگوهای تکراری، اشکال هندسی و بافت های انتزاعی از نظر بصری جلوه های جذابی هستند که باید در تصاویر خود استفاده کنید. رومیزی های موزاییکی، نمای ساختمان یا پارچه های فرسوده را در نظر بگیرید. الگوها و تقارن هایی که به طور طبیعی وجود دارند نیز بسیار فتوژنیک هستند. در مورد رگبرگ های برگ یا تار عنکبوت فکر کنید.

توجه به جزئیات فتوژنیک زندگی روزمره خود را شروع کنید. با استفاده مناسب از نور و فضای منفی، شما توانایی تبدیل جزئیات پیچیده به یک تصویر بسیار قدرتمند را دارید.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

پس تولید و ویرایش محتوای تصویری

فیلترها و دگرگون کردن یه تصویر ساده

 

اکنون که تصویر خود را به صحنه برده و شات کرده اید، وقت آن است که در مورد بهترین روش استفاده از فیلترهای اینستاگرام بحث کنیم. برای ایجاد یکپارچگی باید به همان فیلترها برای همه پست های خود استفاده کنید.

استفاده از فیلترها به تشخیص و جلب توجه شما به عکس های اینستاگرام کمک می کند. به این نمونه انواع فیلتر نگاهی بیندازید:

اشباع نشده (Desaturated)

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

اشباع شده (Saturated)

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

روشن و مینیمالیستی

قبل

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

بعد

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

 

متعادل کردن محتوا با نگاه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده ی قبلی

 

هنگامی که فیلترهای خود را انتخاب کردید و عکس های خود را ویرایش کردید، می خواهید به محتوای خود به طور کامل نگاه کنید تا مطمئن شوید، به طور کلی، یکنواخت و متعادل به نظر می رسد.

اینستاگرام کمتر به ایجاد تصاویر منحصر به فرد برای تولید محتوای تصویری برای فروش محصولات می پردازد. بیشتر به دنبال یک فید کامل، هماهنگ و سازگار است که احساساتی را که شما می خواهید برای برقراری ارتباط بگیرید ضبط می کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از اینکه فید شما احساس و جریان یکنواختی دارد، در نظر گرفتن هر تصویر جدیدی است که ارسال می کنید.

 برای ایجاد تعادل مناسب در فید شما این است که هنگام ارسال تصویر جدید، به سطح جزئیات تصاویر قبلی خود نگاه کنید. اگر عکس های قبلی جزئیات کمتری دارند، در نظر داشته باشید عکس بعدی را شلوغ تر ارسال کنید.

گرافیک و کنجکاو کردن نگاه مخاطبان

 

با افزودن عناصر گرافیکی که روی عکس شما را می پوشاند، می توانید توجه بیشتری به تصاویر خود جلب کنید.

Canva و Easil دو برنامه وب هستند که به شما کمک می کنند گرافیکی سریع و ساده برای ارتقا تصاویر خود ایجاد کنید.

اگر می خواهید تصویر خود را با گرافیک متن بپوشانید خود را به یک یا دو قلم محدود کنید و مطمئن شوید که سبک های قلم احساس و لحن حساب شما را تکمیل می کنند.

Fontpair و Typ به شما توضیح می دهند که کدام سبک های قلم به خوبی با هم کار می کنند.

ایجاد تصاویر ایده آل برای فروش برند اوج شید

ثبت تصاویر ایده آل این روزها بسیار آسان است

 

در دنیای امروز دوربین های گوشی های هوشمند با کیفیت و ده ها برنامه ویرایش عکس، برای ایجاد تولید محتوای تصویری برای فروش محصولات یا اشتراک در اینستاگرام آسان تر شده است. اما برای فروش محصول خود و جذب فالوئر جدید، ضروری است که عکس هایی را ایجاد کنید که با علامت تجاری شما ارتباط عاطفی ایجاد می کند. این کار هم به آماده سازی و هم به اجرای خلاقانه نیاز دارد، اما با رعایت نکات ساده فوق در کمترین زمان فالوئرهای جدیدی را خواهید داشت.

 

اینستاگرامدیجیتال مارکتینگ

آموزش سئو در اصفهانخدمات سئو سایت در اصفهانسئو در اصفهان (SEO)سئو سایت در اصفهانسئو سایت در اوج شیدسئو یا همان بهینه‌سازی سایتنیاز به سئو سایت در اصفهان از کجا شروع شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *