افزودن لینک به استوری اینستاگرام | لینک گذاشتن در استوری |

نویسندهآرزو بیدمال
عبارت کلیدینحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه7 دقیقه
تعداد کلمات790

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

بیش از 500 میلیون حساب از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده می کنند و یک سوم بیشترین بازدید استوری های اینستاگرام توسط برندها ایجاد می شود. مشخص است که این قابلیت در پایگاه اینستاگرام راه اندازی شده است تا مشاغل بتوانند از آن برای افزایش آگاهی و تعامل با مخاطبان خود استفاده کنند.

اما با همه این سوال مطرح می شود: چگونه مارک ها می توانند با استفاده از استوری ها، نهایت تلاش خود را برای ایجاد ترافیک و تبدیل برای مشاغل خود انجام دهند؟ این کار با دانستن نحوه افزودن لینک به استوری های اینستاگرام با ویژگی Swipe Up شروع می شود تا بتوانید وب سایت خود را ارتقا دهید.

ویژگی Instagram Swipe Up چیست؟

ویژگی Instagram Swipe Up به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد تا لینکی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنند. کاربرانی که داستان را مشاهده می کنند می توانند به راحتی انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا پیوند را باز کنند.

شما می توانید محتوای جالب درباره یک محصول، خدمات یا رویداد جدید ارسال کنید. سپس مخاطبان خود را تشویق کنید “برای جزئیات بیشتر انگشت خود را بکشند”. این به برندها راهی برای اصطکاک کم برای ایجاد ترافیک از سیستم عامل اینستاگرام می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا ارتباطات ظاهری بیشتری با برندها به طور مستقیم از استوری ها این برندها داشته باشند.

 

چه کسی می تواند از Swipe Up در اینستاگرام استفاده کند؟

ویژگی Swipe Up برای برندها و کاربران اینستاگرام در نظر گرفته شده است، بنابراین اینستاگرام دسترسی را به کسانی که دارای سه معیار هستند محدود می کند: شما باید یک نمایه کسب و کار داشته باشید، باید یک حساب تأیید شده باشد و حداقل باید 10000 فالوئر داشته باشید.

اگر این معیارها را دارید، به خواندن ادامه دهید تا نحوه لینک گذاشتن در استوری را بیاموزید. اگر معیارها را ندارید، در ادامه ی مقاله از گزینه های جایگزین خود مطلع خواهید شد.

 

چگونه می توان گزینه Instagram Swipe Up را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کرد؟

  1. بررسی کنید 10 هزار دنبال کننده یا حساب تأیید شده دارید.
  2. هنگام بارگذاری در استوری اینستاگرام خود، روی نمادی در بالا سمت راست کلیک کنید که شبیه زنجیر است.
افزودن لینک به استوری اینستاگرام اوج شید

 

3. برای افزودن لینک به یک صفحه وب، روی “+ URL” کلیک کنید.

افزودن لینک به استوری اینستاگرام اوج شید

4. URL را در جعبه متن تایپ کنید.

افزودن لینک به استوری اینستاگرام اوج شید

5. روی « Done» در بالا سمت راست کلیک کنید.

6. وقتی آماده انتشار هستید، روی دکمه “+ Story” در پایین سمت راست کلیک کنید.

افز.دن لینک به استوری اینستاگرام اوج شید

 

در صورت عدم وجود 10000 فالوئر، چگونه می توان به اینستاگرام لینک اضافه کرد؟

ممکن است شما مجبور باشید برای انجام این کار کمی خلاقیت به خرج دهید. در اینجا گزینه های شما وجود دارد:

 

هدایت فالوئران خود به سمت ویدیوی IGTV.

برنامه ای است که به شما امکان می دهد فیلم های اینستاگرام را با حداقل 1 دقیقه طول و حداکثر 15 دقیقه (از طریق تلفن همراه) یا 60 دقیقه (از طریق وب) ایجاد کنید. با این وجود، برخلاف پست های منظم اینستاگرام و استوری ها، IGTV به شما امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک را به شرح ویدئو اضافه کنید. در حالی که استوری ها بیشتر از فیلم های IGTV مورد توجه قرار می گیرد، اما تاکتیکی که می توانید استفاده کنید ایجاد استوری است که ویدیوی IGTV را با پیوند شما تبلیغ می کند. به شما این امکان را می دهد تا از استوری خود تا حد امکان استفاده کنید.

 

هدایت مخاطبان خود به لینک موجود در بیوگرافی خود.

اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد لینکی را در Bio پروفایل خود قرار دهید. اگر می خواهید ترافیک را به یک صفحه خاص هدایت کنید. می توانید پیوند تبلیغاتی را اضافه کنید و سپس از عبارت “link in bio” را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید تا افراد را به آنجا هدایت کنید.

اما نکته لینک گذاشتن در استوری این است که شما نمی توانید چندین لینک را همزمان تبلیغ کنید، بنابراین باید پیوندی را که در بیوگرافی خود قرار می دهید هماهنگ کنید تا با محتوایی که در حال حاضر ایجاد می کنید مطابقت داشته باشد.

 

رانندگی در ترافیک اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم پر رونق است، بستری که مشتریان شما احتمالاً در آن قرار دارند. استفاده از این تاکتیک ها و همچنین سایر استراتژی های اینستاگرام برای ایجاد آگاهی برای نام تجاری و رشد تجارت شما منطقی است.

 

اینستاگرامدیجیتال مارکتینگ

آموزش سئو در اصفهانخدمات سئو سایت در اصفهانسئو در اصفهان (SEO)سئو سایت در اصفهانسئو سایت در اوج شیدسئو یا همان بهینه‌سازی سایتنیاز به سئو سایت در اصفهان از کجا شروع شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *