چجوری سایتم رو سئو کنم؟|سئو سایت در اصفهان با اوج شید قسمت #1

نویسندهعلیرضا براتی
عبارت کلیدیسئو سایت در اصفهان
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه18 دقیقه
تعداد کلمات1893

به سفر آموزشی سئو خوش آمدید.

سئو سایت در اصفهان از جمله موضوعاتی است. که بعد از طراحی سایت به صورت اختصاصی باید به آن توجه داشت. یک طراح سایت حرفه ای به سئو سایت خود هم توجه دارد تا سایت طراحی شده سئو بیس باشد. می پرسی سئو بیس یعنی چه؟؟ یعنی تموم اوصول سئویی که برای گوگل مهم هست. رو مثل یونیک بودن عکس و نوشته و … در این طراحی باید رعایت شود. پس اگر شوق یادگیری سئو رو دارید. از این مقاله بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنید. بهره خواهید برد.

متخصصین اوج شید در تلاش اند. تا تجربیات خود را در زمینه سئو سایت در اصفهان به بهترین نحو در اختیار شما عزیزان قرار بدهند. تا در کوتاه ترین زمان ممکن یک سایت سئو بیس و اوصولی طراحی کنید. و در کنار آن نکات سئویی برای داشتن رتبه برتر را هم در اختیار شما قرار بدهند.

این مقاله برای توضیح جنبه های اساسی سئو نوشته شده است. از پیدا کردن عبارات کلیدی (Keywords) که میتونه. منجر به ترافیک مناسب وبسایت شما بشه. گرفته تا تبدیل سایت شما به گزینه مورد علاقه موتورهای جستجوگر. (گوگل پسند) ((friendly to search engines، لینک بیلدینگ یا بک لینک سازی. و دیجیتال مارکتینگ سایت شما. پس قطعا بعد از خوندن این مقاله کلی اطلاعات جدید درباره سئو سایت در اصفهان بدست آوردید همراه ما باشید…

دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیده و در حال تغییر است. اما با خوندن این مقاله میتوانید اصول اولیه را بفهمید. به یاد داشته باشید که حداقلی ترین دانش سئو میتواند منجر به تغییرات چشمگیری در سایت شما شود.

آموزش رایگان سئو سایت به طور گسترده ای در سطح وب در دسترس هست. سئو شید هم در این راستا به شما کمک میکنه. شما میتونید با دوره های کار آموزی سئو سایت در مجموعه اوج شید. علاوه بر آموزش کامل پروژه محور سئو یه رزومه پروپیمون. هم برای خودتون بسازید و هرجا که خواستید ارائه بدیدش.

این اطلاعات را با کمی تمرین ترکیب کنید، خواهید دید که چطور در مسیر استاد سئو شدن یا سئو شید پیش خواهید رفت.

سئو سایت در اصفهان | اوج شید

اصول بهینه سازی موتورهای جستجوگر طراحی سایت اصفهان
شکل ۱ : کپشن تصویر اینجا وارد شود

اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر

تا به حال درباره ی سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیدید؟

این تئوری روانشناسی، اساسی ترین نیازهای بشر (هوا، آب و سلامتی جسمانی) و حتی نیازهای پیشرفته تر (اعتبار و تعلق اجتماعی) را الویت بندی میکنه. این تئوری به این موضوع اشاره دارد که شما قبل از براورده کردن نیازهای اولیه (هوا، آب و … ) امکان دستیابی به نیازهای بالای هرم (اعتبار و تعلق اجتماعی) را نخواهید داشت. این تئوری را با این عبارت مثالی بهترمتوجه خواهید شد:

«عشق برایتان اهمیتی نخواهد داشت اگرغذایی برای خوردن ندشته باشید.»

سئو سایت در اصفهان | اوج شید

بنیان گذار سایت MOZ رند فیشکین (Rand Fishkin) هرم مشابهی طراحی کرده تا الویت‌بندی‌ای را که مردم بایستی راجع به سئو سایت در نظر داشته باشند شرح دهد و سئو شید مشتاقانه این هرم را سلسله مراتب نیازهای سئوی مازلو نامگذاری کرده است. در شکل زیر هرم را می بینید:

هرم سلسله مراتب نیازهای سئوی مازلو Maslow’s hierarchy of SEO needs اصول بهینه سازی سایت

شکل 1: هرم سلسله مراتب نیازهای سئوی مازلو Maslow’s hierarchy of SEO needs

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس سئو (SEO) با اطمینان از اینکه موتور جستجوگر (گوگل) به سایت شما دسترسی دارد (crawl) شروع می شود و از آنجا به سمت بالای هرم حرکت می کند. سئو سایت در اصفهان باید به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود. و هر آنچه که موتور های جستجوگر به آن احتیاج دارند. برای این که رتبه یک گوگل در کلمه کلیدی مد نظرتون باشید را در آن رعایت کنید.

سئو سایت در اصفهان | اوج شید

  • دسترسی به crawl شدن را فعال کنید. به عبارت دیگر به جستجوگرها امکان بررسی کردن و جستجوگری در سایت‌تان را بدهید که منجر به خواندن وبسایت شما توسط موتورهای جستجوگر میشود.
  • به طور گیرا و قانع کننده، محتوا تولید کنید به نحوی که پاسخگوی پرسش مخاطبین باشد.
  • برای جذب جستجوگرها و موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی بهینه شده استفاده کنید.
  • سایت را از نظر عملکرد ارتقا دهید که شامل سرعت بالا آمدن سایت، استفاده آسان و ظاهر جذاب سایت، موبایل فرندلی و ریسپانسیبیلیتی به روی همه دستگاه ها میشود.
  • به بهترین شکل ممکن و به هر قیمتی که شده محتوای سایت را به اشتراک بگذارید. با رپورتاژآگهی، بک لینک سازی و ارجاع دهی و … .
  • در انتخاب عنوان، پیوند یکتا (url) و چکیده مقالات سایت دقت کنید.
  • اسنیپت (Snippet)، ساختارها (Schema) و نشانه گذاری را در مقالات و برگه های سایت رعایت کنید تا سایت شما در SERP ها (نتایج جستجو) بهترتر دیده شوند.
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت اصفهان

انتخاب کلمه کلیدی متناسب با کسب و کار موردنظر خودتون

یکی از مواردی که در سئو سایت در اصفهان اهمیت زیادی دارد انتخاب کلمه کلیدی متناسب با کسب و کار خودتون هست. که می تونید با یه سرچ سریع و مشاهده وبسایت رقبا بفهمید اون ها روی چه کلمه کلیدی کار میکنن و کدوم کلمه رو بالا نگه داشتن و یا روزانه , هفتگی و ماهانه چند پست آپلود میکنن. پس پیدا کردن کلمه کلیدی زیادم سخت نیست راه های دیگه ایم داره که می تونید با استفاده از ابزار هایی مثل ماز و … اون کلمات رو پیدا کنید.

طراحی سایت حرفه ای سایت به صورت سئو بیس و حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان اگر توسط نیروهای متخصص انجام شود به این که سایت شما اصطلاحا زودتر بالا بیاید کمک زیادی خواهد کرد.

بررسی سرعت سایت با کمک ابزار هایی مثلgtmetrix  و…

شما علاوه بر توجه به سئو سایت در اصفهان و داشتن سایت با طراحی مورد تایید گوگل باید به سرعت سایت هم توجه ویژه ای داشته باشید میپرسی چرا؟؟؟

چون خودت هم اگر به عنوان یه کاربر وارد سایتی بشی. که چند دقیقه طول می کشه تا صفحه اصلی اون آپلود بشه. و تازه بتونی محتواش رو ببینی داخل اون سایت نمیمونی. گوگل هم ارزیابی می کنه که بعد از این که کاربر کلیک کرد روی سایت شما. آیا داخل سایت میمونه. یا سریعا خارج میشه پس سرعت سایت هم خیلی حائز اهمیته.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو همراه سئو سایت در اصفهان

از آن جایی که همه کاربران که از سایت شما دیدن می کنند با سیستم سایت شما رو چک نمی کنن باید نسخه موبایل سایتتون هم زیبا باشه که به این طراحی طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا میگن. یعنی نسخه موبایل و دسکتاپش هر دوتا برای کاربر ایده آل باشه و وقتی داخل گوشی سایت رو نگاه میکنی همه چیز سر جای خودش هست.

آشنا بودن به ابزار های مختلف مثل google search console, google analytics , …

باید علاوه بر طراحی سایت ریسپانسیو و سایر نکاتی که در بالا گفته شد بر ابزار های مختلف که از نظر گوگل تایید هست هم مسلط باشید.

در سئو سایت در اصفهان باید توجه داشته باشید که آپدیت بودن بسیار مهم است و یک سئو کار حرفه ای همواره دانش خود را در این زمینه بروز نگه خواهد داشت.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان | اوج شید

سئو شید برای آشنایی با هر کدام از موارد فوق، زمانی را اختصاص خواهد داد اما در ابتدا مایلیم در اینجا مقدمه ای را ارائه دهیم تا بتوانید نگاهی به ساختار کلی سئو سایت  در اصفهان  بیندازید.

یادداشت

این یک اطلاعیه از برخی وقایع است.

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

دستاورد خواندن این مقاله

_

بعد از خواندن این مقاله امیدواریم سئو چیست. و کلمه کلیدی اصلی به چه دردی میخورد. و روش های بدست آوردن کلمه کلیدی را توانسته باشیم به شما بیاموزیم. و به یک بررسی کلی در زمینه سئو سایت در اصفهان رسیده باشیم.

مهارت کسب شده

_
78%

برندینگ

94%

طراحی سایت و سئو

77%

مدیریت

86%

تولید محتوا

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد موضوعات خاص در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
برای طراحی سایت به صورت حرفه ای نیازی به دانستن در رابطه با سئو هم هست یا خیر؟

قطعا, شما به عنوان یک طراح سایت باید بدانید. که طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. و سئو سایت در اصفهان از جمله مواردی است. که حائز اهمیت است. یک طراح حرفه ای همواره به تمام نکات سئویی مد نظر گوگل.  در طراحی سایت خود دقت می کند.

۳-
چه میزانی زمان لازم است تا از حالت مبتدی خارج شویم و به سئو سایت تسلط پیدا کنیم؟

بسته به خود شخص و پروژه هایی که در دست  دارد. ممکنه 3 تا 6 ماه یا یک سال طول بکشد. هر شخص با شخص دیگر گام های سئویی اش فرق می کند. چون هر کسی برای خودش روش خاص خودش رو داره. اصول اصلی قابل آموزش هست اما به تجربه کافی هم در این زمینه احتیاج خواهید داشت. همچنین خودتون رو همواره باید آپدیت نگه دارید. و مقاله های مختلف رو مطالعه کنید.

۲-
یادگیری سئو چه مزیتی برای شما دارد؟

قطعا اگر یک سئو کار حرفه ای باشید که در زمان کوتاه بتونید سایت های مختلف رو بیارید لینک یک. حتما درآمد خوبی خواهید داشت. از اونجایی که همه افراد در تلاش هستند. که کسب و کارشون سریع تر و بیشتر از بقیه دیده شود. پس حتما به یک سئو کار حرفه ای احتیاج دارند و این فرصت برای شما به وجود می آید که خودتون رو نشون بدید و کسب در آمد کنین.

دوره جامع آموزش سئو و بهینه سازی سایت
VIDEO

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
image
ساعات کاری
مجموعه
اصفهان خیابان هشت بهشت خیابان گلزار مجتمع عبادی
image
دفتر مرکزی
اصفهان
  • بالا بردن رتبه سایت در گوگل، رازهای سئو
  • برای کسب رتبه اول گوگل تنها با او دوست باشید!
  • راهکارهای افزایش رتبه ی سایت در گوگل
  • ارتقا رتبه سایت در گوگل | افزایش رتبه در گوگل تضمینی
الان سئوشید!
 

سئو سایت در اصفهانسئوسئو در اصفهانسئو سایت اصفهانطراحی سایت اصفهانطراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *