6 تاثیر #مهم استفاده از کدهای اسکیما در سئو سایت در اصفهان!

نویسندهباران صادقی
عنوانبررسی کدهای اسکیما در سئو سایت
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه8 دقیقه
تعداد کلمات826

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

بررسی تاثیر کدهای اسکیما در سئو سایت در اصفهان !

نشانه گذاری اسکیما  (schema.org) یک واژگان داده ساختاریافته است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات موجود در وب سایت شما را بهتر درک کنند تا نتایج غنی ارائه دهند. این نشانه‌گذاری‌ها به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد معنا و روابط موجود در پس نهادهای ذکر شده در سایت شما را ببینند. به همین دلیل، نشانه گذاری طرحواره به موضوع داغ سئو سایت در اصفهان تبدیل شده است. ثابت شده است که Rich Snippets به نرخ کلیک در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کند. در زیر چند نمونه اسکرین شات از نحوه ظاهر این قطعه های غنی آورده شده است. سایت اوج شید (ojshid) ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان است.

چند نمونه از کدهای اسکیما

واژگان schema.org شامل قالب هایی برای ساختاردهی داده ها در مورد انواع افراد، مکان ها و چیزهای موجود در وب است. لیست کامل مواردی که نشانه گذاری های اسکیما در دیجیتال مارکتینگ در اصفهان می توانند تعریف کنند را می توان در وب سایت طرحواره در اینجا یافت. سئو سایت در اصفهان به شما کمک خواهد کرد. که کسب و کار خود را گسترش بدهید و برند خود را به سایرین معرفی کنید.

نشانه گذاری طرحواره معمولاً برای نشان دادن موارد زیر استفاده می شود:

  • مقالات
  • پروژه ها
  • محصولات
  • سازمان های کسب و کار های محلی
  • بررسی ها

پس از افزودن این نشانه‌گذاری‌ها به سایت شما، به موتور جستجو اجازه می‌دهد تا بفهمد سایت شما در مورد چیست.

سئو سایت در اصفهان اوج شید

سئو سایت در اصفهان 1

نمادگذاری شی جاوا اسکریپت برای اشیاء پیوندی JSON-LD

JSON-LD مخفف عبارت Javascript Object Notation for Linked Object است. این سبک حاشیه نویسی می تواند طرحواره را با چسباندن مستقیم در تگ <head> یا <body> یک سند وب پیاده سازی را در دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت در اصفهان کند. نماد از ویژگی های “@context” و “@type” برای مشخص کردن واژگان استفاده می کند (schema.org). از آنجا که می توان آن را مستقیماً در تگ <head> قرار داد، JSON-LD ساده ترین راه برای پیاده سازی طرحواره برای مبتدیان در نظر گرفته می شود. در اینجا یک توضیح گوگل است و توجه داشته باشید که توصیه می کند از JSON-LD “هرجا که ممکن است” استفاده کنید.

اوج شید می تواند در زمینه تولید محتوا و کدهای اسکیما به شما کمک کند. همواره تلاش تیم تولید محتوا اوج شید بر آن بوده است که با توجه به نیاز مشتری. بهترین کلمات را انتخاب و محتوا های با کیفیت تولید کند. تا سئو سایت در اصفهان به گونه ای انجام شود که در. کوتاه ترین زمان ممکن شما همراهان گرامی را به هدفتان برساند.

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان اوج شید

ابزارهایی برای تست کدهای اسکیما کد ها کدامند ؟

اگر می‌خواهید بررسی کنید در دیجیتال مارکتینگ در اصفهان که آیا این کار را به درستی انجام می‌دهید، تعدادی ابزار آزمایش طرحواره مفید نیز وجود دارد که سایت شما را بررسی می‌کند و شما را از هرگونه استفاده نادرست از زبان نشانه‌گذاری آگاه می‌کند.

اعتبار سنجی کددهای اسکیما در سئو سایت در اصفهان!

پس از اینکه طرحواره را به HTML خود اضافه کردید، می‌توانید نشانه‌گذاری‌ها را با ابزار تست داده‌های ساختاریافته Google آزمایش کنید. فقط صفحه وب یا خط کد خود را بکشید و رها کنید تا خطا یا اخطار را آزمایش کنید که شرکت سئو سایت در اصفهان ما این کار را انجام خواهد داد

تولید کننده های کدهای اسکیما در سئو سایت در اصفهان !

بنابراین، اگر آماده شروع اضافه کردن کدهای اسکیما به سایت خود هستید، در اینجا برخی از بهترین ابزارهای رایگان تولید اسکیما آنلاین وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید  مولد نشانه گذاری اسکیما تجزیه و تحلیل به شما و صاحبان دیجیتال مارکتینگ در اصفهان امکان می دهد اطلاعات مربوط به یک کسب و کار، شخص، محصول، رویداد، سازمان یا وب سایت محلی را وارد کنید تا تکه ای از کد JSON-LD ایجاد کنید تا در HTML وب سایت ojshid خود جای گذاری کنید. این ژنراتور ساده و آسان برای استفاده است، مناسب برای صاحبان وب سایت در سئو سایت در اصفهان از همه نوع.

Google Structured Data Markup Helper ابزاری تعاملی که به شما امکان می‌دهد روی صفحه وب یا ایمیل خود کلیک کنید و هر موردی را در صفحه خود که می‌خواهید علامت‌گذاری کنید، انتخاب و برچسب بزنید.

سئو سایت اصفهان اوج شید

آیا استفاده از سایت Semrush برای تست سئو سایت در اصفهان مناسب است؟

ابزار ممیزی سایت Semrush نشانه گذاری ها را بررسی می کند و به شما می گوید که چند درصد از وب سایت شما از Schema (فقط میکروداده)، Open Graph، کارت های توییتر و میکروفرمت ها در دیجیتال مارکتینگ در اصفهان استفاده می کند.

از چه ابزارهای دیگری برای تست کدهای اسکیما استفاده کنیم؟

  • راهنمای نشانه گذاری محتوا

Google یک راهنمای نشانه گذاری محتوا برای پیاده سازی طرحواره کار خلاقانه برای به دست آوردن قطعه های غنی در سئو سایت در اصفهان دارد. این نشانه‌گذاری‌ها برای «هر محتوایی که برای خواندن، مشاهده یا گوش دادن تولید می‌شود» اعمال می‌شود. چیزهایی مانند ویدیوها، دستور العمل ها یا موسیقی را می توان با طرح Creative Work علامت گذاری کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت اوج شید به نشانی ojshid.com تماس بگیرید.

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد موضوعات خاص در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
تاثیر کدهای اسکیما در سئو سایت چیست؟

موجب درک بهتر اطلاعات توسط موتورهای جستجو در سایت شما میشود

2-
از کدهای اسکیما در چه بخش هایی از سایت استفاده می شود؟

در مقالات، محصولات، پروژه ها بیشتر استفاده می‌شود.

3-
برای دریافت مشاوره در زمینه سئو با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای درایافت مشاوره در زمینه طراحی سایت و سئو می توانید با شماره های موجود در بخش تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

دوره جامع آموزش طراحی، سئو و بهینه سازی سایت

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
image
دفتر مرکزی
اصفهان
اصفهان  خیابان هشت بهشت غربی بعد از چهارراه گلزار، کوچه 21(مجاهد)، متجمع مهستان
image
ساعات کاری
مجموعه
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
 

سئو سایت در اصفهانسئو در اصفهانسئو سایت اصفهانطراحی سایت اصفهانطراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *