نحوه غیرفعال کردن ویژگی وضعیت فعالیت (Activity Status) اینستاگرام.

 

طرفداران اینستاگرام مراقب باشید: برنامه مورد علاقه شما از ویژگی هایی برخوردار است که آخرین وضعیت آنلاین شما را به دوستانتان نشان می دهد.

مشابه وضعیت فعالیت موجود در Facebook Messenger و WhatsApp. تنظیمات “Activity Status” اینستاگرام آخرین وضعیت فعالیت شما در برنامه را نشان می دهد. اکنون به طور پیش فرض در حساب شما خاموش است، اما بهتر است ایمن باشید.

بیایید نحوه کارکرد آن را مرور کنیم، سپس نگاهی به نحوه خاموش کردن آن بیندازید.

ویژگی وضعیت فعالیت در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

 

ویژگی وضعیت فعالیت، افرادی را نشان می دهد که شما آخرین بار که آنلاین بوده اید پیام مستقیم (Direct Message) به آنها ارسال کرده اید. اینکه آیا در حال حاضر در اینستاگرام فعال هستید یا خیر را به آنها نشان می دهد.

وضعیت شما فقط به افرادی نشان داده می شود که آنها را دنبال می کنید. بنابراین اگر کسی شما را دنبال کند اما شما او را دنبال نکنید، نمی تواند وضعیت شما را مشاهده کند. در مورد دوستانتان نیز همین طور است.

وقتی به پیام های خود بروید، وضعیت دوستان شما قابل مشاهده است:

نحوه غیرفعال کردن ویژگی وضعیت فعالیت اینستاگرام اوج شید

بخاطر بسپارید این ویژگی فقط آنلاین بودن و آخرین باری که به برنامه دسترسی داشتید را نشان می دهد. دوستان شما پست هایی را که لایک کردید یا برای آنها کامنت (نظر) گذاشتید نمی بینند.

در مورد خاموش کردن آن در ادامه بخوانید تا بفهمید آیا باید وضعیت فعالیت را روشن یا خاموش نگه دارید.

باید وضعیت فعالیت (Activity Status) را روشن یا خاموش نگه دارید؟

 

فعال بودن این قابلیت چند مزیت دارد. به شما این امکان را می دهد که وضعیت آنلاین دوستان خود را بدون داشتن احساس مزاحمت ببینید. به این ترتیب، اگر می خواهید یک واکنش رفتاری یا پیام را دقیقاً در لحظه مناسب ارسال کنید، می توانید از دوست خود انتظار داشته باشید که بلافاصله آن را ببیند.

با این وجود غیرفعال کردن آن، مزیت بزرگی برای دسترسی به اینستاگرام بدون اطلاع کسی است. این بدان معناست که شما می توانید در اوقات فراغت خود به پیام های خود پاسخ دهید. فراموش نکنید که با خاموش کردن این ویژگی، دیگر نمی توانید وضعیت فعالیت دیگران را مشاهده کنید.

نحوه خاموش کردن وضعیت فعالیت (Activity Status)

 

  1. اینستاگرام خود باز کنید.
  2. با ضربه زدن روی عکس نمایه خود (در سمت راست انتهای نوار پیمایش پایین) به نمایه خود بروید.
  3. روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  4. گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.
  5. برای ورود به تنظیمات حریم خصوصی خود، روی Privacy کلیک کنید.
  6. گزینه وضعیت فعالیت (Activity Status) را انتخاب کنید.
  7. وقتی به گزینه Show Activity Status رسیدید، آن را خاموش کنید.

تنظیمات مورد نظر شما اینجاست:

نحوه غیرفعال کردن ویژگی وضعیت فعالیت اینستاگرام اوج شید

وقتی این تنظیم خاموش شد، دیگر آزادانه می توانید پیمایش بدون شناسایی را از سر بگیرید. اگر نظر شما عوض شد می توانید هر زمان که بخواهید آن را روشن کنید.

با خاموش کردن وضعیت فعالیت خود، خصوصی بمانید.

 

خصوصی ماندن در شبکه های اجتماعی در حال حاضر به اندازه کافی دشوار است. برای اطمینان از اینکه به طور تصادفی وضعیت فعالیت خود را به کسانی که پیام داده اید نشان نمی دهید، آن را در تنظیمات خاموش کنید. به این ترتیب، هنگام استفاده از برنامه می توانید از حریم خصوصی خود لذت ببرید.

 

اینستاگرامدیجیتال مارکتینگ

غیرفعال کردن Activity Statusغیرفعال کردن وضعیت آنلاینغیرفعال کردن وضعیت فعالیت اینستاگرامفعال کردن Activity Statusفعال کردن وضعیت فعالیت اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *