نکات و ابزارهایی برای شناسایی دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام

ابزارهای شناسایی دنبال کنندگان جعلی | تشخیص پیج فیک در اینستاگرام |

 

 

نویسندهآرزو بیدمال
عبارت کلیدیابزارهای شناسایی دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه۱۰ دقیقه
تعداد کلمات915

نکات و ابزارهایی برای شناسایی دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام

 

در سال 2017، مشاغل بطور متوسط 7.65 دلار به ازای هر دلار هزینه برای بازاریابی تأثیرگذار، به دست آوردند. امروزه (Influencer Marketing) بازاریابی از طریق اینفلوئنسر یک روش بازاریابی بدون چون و چرای مناسب است.

با این حال، ممکن است دشوار باشد که بدانید هنگام انتخاب یک اینفلوئنسربرای بازاریابی به چه کسی اعتماد کنید. شما نمی خواهید از اینفلوئنسری استفاده کنید که دنبال کننددگان واقعی یا مخاطبان کاملاً درگیر نداشته باشد. این به ضرر بودجه بازاریابی شما میشود، حتی بدتر از آن ، میتواند سلامت برند شما را به خطر بیندازد.

خوشبختانه ، روش های آسان برای تعیین اینکه آیا یک حساب کاربری در اینستاگرام فالوور جعلی دارد، وجود دارد. هنگامی که لیستی از تأثیرگذارها برای بازاریابی خود جمع کردید، به برخی نکات برای شناسایی دنبال کنندگان جعلی یا رباتها دقت کنید. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که فقط با بهترین ها کار می کنید.

ظهور ربات اینستاگرام، فالوئرهای جعلی و تاثیرگذاری غیر صادقانه

 

این امر عادی شده که برخی از مردم برای افزایش فالوِئر خود در شبکه های اجتماعی، ربات خریداری می کنند. در ژانویه 2018 ، نیویورک تایمز با انتشار “The Follower Factory”  این تاکتیک سایه را برجسته کرد.  کسی ربات را خریداری می کند و ربات پستهای دارای هشتگ خاص را پسندیده و در مورد آنها نظر میدهد. بعضا افراد را دنبال می کند با این امید که این افراد سپس آنها را دنبال کنند. یک ربات ممکن است تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهد، اما مخاطبان او احتمالاً واقعاً درگیر و معتبر نیستند. به علاوه، استفاده از یک مورد تأثیرگذار غیرصادقانه می تواند یکپارچگی تجارت شما را زیر سوال ببرد. برای اینکه بفهمید آیا حساب اینستاگرام از ربات استفاده می کند، این پنج نکته را در نظر بگیرید:

  1. نگاهی به کامنتهای حساب در زیر پست ها بیندازید. اگر نظرات به طور مکرر یکنواخت و تکراری باشد، نشانه وجود یک ربات در پشت پروفایل است.
  2. بررسی کنید که آیا این حساب دارای تعداد زیادی دنبال کننده یا محتوای وحشتناک است. به قضاوت خود اعتماد کنید. اگر اینفلوئنسری 10000 فالوئردارد اما فقط پستهایی با میانگین متوسط و بالاتر را بارگذاری می کند، کمی مشکوک است. ممکن است فالوئرهای او واقعی نباشند.
  3. اگر آنها دوباره شما را دنبال نکردند، احتیاط کنید. ربات طوری طراحی شده که تا زمانی که مورد لطف شما قرار نگیرد ، مرتباً شما را دنبال می کند.
  4. اگر هزاران حساب را دنبال می کنند، اما در عوض فقط چند دنبال کننده دارند. آنها را یک ربات در نظر بگیرید.

در نهایت، استفاده از قضاوت شما بهترین روش برای تشخیص پیج فیک در اینستاگرام است. تعیین اینکه آیا یک حساب از ربات استفاده می کند است. اگر حساب اقداماتی انجام دهد که نمیتوانید آن را توجیه کنید، احتمالاً به این دلیل است که پشت صفحه انسان نیست.

تشخیص پیج فیک در اینستاگرام

چگونه می توان دنبال کنندگان جعلی را شناسایی کرد؟

 

چند ابزار مختلف برای اسکن حساب اینفلوئنسر شما، ارائه آماری در مورد اصالت و نمره تعامل آنها و تشخیص پیچ فیک در اینستاگرام وجود دارد.

ابزارهای شناسایی دنبال کنندگان جعلی

IG Audit یک برنامه ی عالی و رایگان بصورت رندوم

 

IG Audit یک رابط کاربری عالی دارد، اما این کار را انجام می دهد. یعنی برای حساب های عمومی بیشتر اینفلوئنسرها از قبل یک حساب کاربری عمومی دارند. در این صورت، شما به سادگی نام کاربری آنها را در جعبه جستجوی IG Audit وارد می کنید. آنها نسبت تخمینی پیروی واقعی به جعلی را به شما ارائه می دهند. این ابزار توسط دانشمند سابق ناسا ساخته شده است و به طور تصادفی 200 دنبال کننده را اسکن می کند. بر اساس این دنبال کنندگان به حساب اینستاگرام فرد از100 به آن نمره می دهد.

FakeCheck.co سایتی برای تحلیل اکانت ها براساس نسبت فالوئر و لایک

 

سایت تشخیص فالوئر فیک که با جمع آوری داده های مربوط به سطح تعامل فالوئرها حساب، حساب های اینستاگرام را تجزیه و تحلیل می کند. اگر نسبت حاصل لایک و نظر براساس تعداد فالوئرها خارج از استاندارد صنعت باشد، احتمالاً این حساب فالوئر جعلی دارد. این سایت کاربر پسند است. همچنین اطلاعات اضافی مانند ده حساب برتر تعامل اجتماعی اینستاگرام در 30 روز گذشته را ارائه می دهد. با این حال برخلاف IG Audit ، برای باز کردن قفل اطلاعات باید هزینه پرداخت کنید. خوشبختانه این هزینه کم است و فقط از یک دلار شروع میشود.

ابزارهای شناسایی دنبال کنندگان جعلی

 Social Audit Pro برنامه ای برای تحلیل اکانت و پاکسازی فالوئرهای جعلی

 

برنامه حذف فالوئر فیک اینستاگرام که یک سرویس پولی است. اما ارزش پول خود را می گیرید. آنها تجزیه و تحلیل های مفیدی در مورد سایر حساب های عمومی در اینستاگرام ارائه می دهند. همچنین یک روش تشخیص پیج فیک در اینستاگرام یا یک ابزار پاکسازی برای حذف  فالوئرهای شما که ممکن است جعلی یا خاموش باشند، دارد. هزینه مناسب است و شما می توانید با استفاده از این ابزار تأثیرگذارهای اینستاگرام خود را مقایسه کنید. بطور عادلانه تعیین کنید آنها به چه تعداد از افراد علاقه مند می شوند و آنها را جذب می کنند.  به یاد داشته باشید ، پیروان جعلی نمی توانند مشتری واقعی شوند.  بنابراین بسیار مهم است که افراد تأثیرگذاری را پیدا کنید که می توانند تجارت شما را گسترش دهد. قبل از انتخاب اینفلوئنسر، برای جمع آوری داده ها و بررسی دقیق حساب های اینستاگرام وقت بگذارید. بنابراین می دانید که ناخواسته درگیر تاکتیک های بی اعتبار شبکه های اجتماعی نمی شوید.

شناسایی دنبال کنندگان جعلی اوج شید
 

اینستاگرامدیجیتال مارکتینگ

برنامه حذف فالوور در اینستاگرامتشخیص پیج فیک در اینستاگرامچگونه بفهمیم پیج فیک مال کیهسایت تشخیص فالوور فیکسایت حذف فالوور فیک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *