#سئو وردپرس | راهنما قطعی برای تنظیمات وب سایت

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید


طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید | ojshid

عنوانسئو وردپرس : راهنما قطعی برای تنظیمات  وب سایت
نویسندهنرجس منصوری
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات3943
مدت زمان مطالعه40 دقیقه

 

فهرست مطالب

سئو وردپرس: راهنمای قطعی

1.سئو اولیه وردپرس خود را درست دریافت کنید

1.1.سلامت سایت خود را بررسی کنید

1.1.1 بررسی کنید که از هاست مناسب استفاده می کنید

1.1.2   PHP به 7.0 یا بالاتر ارتقا دهید

مراقبت ویژه از وب سایت

1.1.3. اطمینان حاصل کنید که از SSL و HTTPS استفاده می کنید

1.2 تنظیمات سایت خود را بررسی کنید

1.3 ساختار لینک ثابت را انتخاب کنید

ساختار های URL

1.3.1 WWW یا غیر WWW را انتخاب کنید

  1. مطالب خود را بهینه کنید.

2.1 درباره آنچه کاربران شما می خواهند و نیاز دارند تحقیق کنید

مثال های بیشتر

2.2. برای کاربران خود محتوای عالی بنویسید.

2.3 پست ها و صفحات فردی خود را بهینه کنید.

2.3.1. تنظیم کلید واژه  متمرکز

موارد بیشتر

2.3.2. پیوند ثابت خود را بهینه کنید.

2.3.3. عنوان صفحه خود را بهینه کنید.

عنوان ها و توضیحات متا

 

فهرست تصاویر

شکل 1 طراحی سایت

شکل 2 سئو سایت

شکل 3 طراحی سایت در اصفهان

شکل 4 سئو سایت

شکل 5 طراحی سایت

شکل 6 سئو

 

فهرست مطالب

سئو وردپرس : راهنما قطعی برای تنظیمات  وب سایت

آموزش رتبه بندی بالاتر برای سایت های وردپرسی

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در زمینه سئو است . به علاوه کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای بهبود عملکرد خود انجام دهید. Ojshid ارائه کننده بهترین خدمات طراحی سایت می باشد.
بهینه سازی سایت خود با استفاده از روش ها و بهترین روش های ذکر شده. در این مقاله به شما کمک می کند رتبه خود را ارتقا دهید. مشترکان یا فروش بیشتری کسب کنید و به طور کلی وب سایت بهتری داشته باشید . طراحی سایت در اصفهان به شما در امر کمک می کند.

از آنجا که شما باید SEO مناسب را در تمام جنبه های بازاریابی آنلاین و روابط عمومی خود استفاده کنید. این راهنما زمینه های زیادی را پوشش می دهد! این یک مطالعه طولانی است. بنابراین در صورت تمایل از فهرست مطالب زیر برای پرش به اطراف استفاده کنید. اوج شید ارائه کننده خدمات سایت وردپرس می باشد.

1.سئو اولیه وردپرس خود را درست دریافت کنید .

خارج از چهارچوب های مرسوم و متداول، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً بهینه شده است. یک تنظیم اولیه بنیادی می تواند بهینه سازی موضوع و پلاگین ها  را فراهم کند. با این اوصاف، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید تا شانس رتبه بندی خود را افزایش دهید. گردش کار خود را اصلاح کنید و مطمئن شوید وب سایت شما کاملاً بهینه شده است. سئو سایت اصفهان برای بهینه کردن سایت در خدمت شماست.

با قرار دادن تنظیمات اساسی مناسب و استفاده از چند تکنیک ساده  می توانید. اطمینان حاصل کنید که پایه محکمی برای ساختن دارید!

1.1. سلامت  وب سایت  خود را بررسی و اصلاح  کنید.

قبل از اینکه تغییری در سایت خود ایجاد کنید ، بهتر است ببینید اکنون سایت شما چگونه است. از راه درست کردن آن چیزهای زیادی می توان به دست آورد. اجرای وب سایت خود بر روی سرور با نرم افزار به روز شده. در یک میزبان وب که عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهد. بنابراین از خود بپرسید: سایت های شما با چه سخت افزار و نرم افزاری در حال اجرا هستند. برنامه میزبانی شما چیست. آیا شما از یک ارائه دهنده میزبانی مشترک بودجه ای استفاده می کنید. یا اینکه در یک برنامه میزبانی اختصاصی در یک میزبان وب معروف سرمایه گذاری کرده اید. که سرورهای خود را برای استفاده با وردپرس تنظیم کند؟

برای اطلاع از اینکه در پشت صحنه سایت شما چه می گذرد. می توانید به قسمت Health Site در وردپرس مراجعه کنید. و یا از سئو سایت اصفهان کمک بگیرید .این افزونه بینش های فنی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. و به شما کمک می کند اطلاعاتی را بدست آورید. که اشخاص خارجی می توانند برای بهبود سایت خود به شما کمک کنند. در نهایت ، تمام ویژگی های افزونه Health Check به هسته وردپرس منتقل می شوند. شکل 1 طراحی سایت در اصفهان بیانگر قسمت Health Siteاست.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 1 طراحی سایت در اصفهان

 1.1.1 بررسی کنید که از هاست مناسب استفاده می کنید .

طبق صفحه نیازهای فنی وردپرس، برنامه میزبانی پیشنهادی می کند. برای اجرای وردپرس باید شامل نسخه مدرن PHP ،MySQL یا MariaDB و پشتیبانی از HTTPS باشد. امکان کار با نرم افزار سرور قدیمی وجود دارد، اما توصیه نمی شود. اگر سلامت سایت خود را بررسی کنید، می توانید جزئیات فنی نصب خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، اگر داشبورد ارائه دهنده میزبانی خود را باز کنید. باید بتوانید ببینید که از چه نوع برنامه ای استفاده می کنید. طراحی سایت در اصفهان ارائه کننده بهترین خدمات طراحی سایت می باشد.

به یاد داشته باشید ، پرداخت هزینه برای میزبانی خوب وردپرس سود بالایی را به همراه دارد.

1.1.2   PHP به 7.0 یا  بالاتر ارتقا دهید .

بسیاری از سایت های وردپرس هنوز با نسخه های قدیمی PHP کار می کنند. با یک نگاه به آمار وردپرس مشخص می شود که حدود 25٪ از سایت ها هنوز با نسخه PHP در سری 5 کار می کنند. در حالی که PHP 7.0 و بالاتر از سالها قبل در دسترس هستند .

سئو سایت اصفهان برای ارائه خدمت در کنار شماست. سازگاری با گذشته بسیار جالب است. اما مانع وردپرس به عنوان یک فناوری می شود. و صاحبان سایت نمی توانند بیشترین بهره را از سایت خود ببرند. این نسخه های قدیمی PHP دیگر مشکلات امنیتی را رفع نمی کنند. و بنابراین به طور فزاینده ای در معرض حمله قرار می گیرند.

خوشبختانه ، تیم وردپرس پشتیبانی از هر چیزی قدیمی تر از PHP 5.6 را حذف کرده است. امروز، این پروژه توصیه می کند وردپرس را حداقل روی PHP 7.3 اجرا کنید.

بنابراین، یکی از مهمترین چیز مهم شما می توانید انجام دهید. برای بهبود عملکرد و امنیت سایت خود میزبانی را با نسخه جدید   php  بروزرسانی کنید.تیم وردپرس اوج شید از بروز ترین نسخه php استفاده می کند. این مزایای زیادی دارد:

  • افزایش باورنکردنی سرعت سایت
  • سایت بسیار کارآمد تر اجرا می شود. به این معنی که استرسی برای از دست خارخ شدن سرور خود ندارید.
  • می توانید از ویژگی های توسعه مدرن استفاده کنید.
  • این محیط امنیت بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.
  • این ویژگی آینده نگر است.

در حال حاضر، این چیزی است که ما همه می خواهیم، درست است؟. اگر تنظیمات میزبانی فعلی خود را در بخش قبلی بررسی کرده باشید. ایده اینکه سایت شما اکنون چه کار می کند، دارید. اگر این نرم افزار سرور منسوخ شده مانند PHP 5.5 را نشان می دهد.  بهتر است در صورت امکان آن را به روز کنید.

مراقبت  ویژه از وب سایت و محتوا سایت خود

با این حال ، قبل از انجام این کار مراقبت ویژه ای داشته باشید. اگر مطمئن نیستید چه کاری انجام می دهید کمک بخواهید.

در اینجا چند گام برای انجام وجود دارد:

  • همیشه از وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید.
  • یک محیط صحنه سازی محلی بر اساس نسخه مدرن PHP ایجاد کنید.
  • نسخه پشتیبان از سایت خود را در آن سرور نصب کنید.
  • کاملاً آزمایش کنید تا ببینید آیا همه چیز به درستی کار می کند یا خیر.
  • سایت خود را ارتقا دهید. در بیشتر مواقع، ارائه دهنده میزبانی شما می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

در شکل 2 سئو سایت اصفهان می توانید انواع خدمات را مشاهده کنید.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 2 سئو سایت اصفهان

1.1.3. اطمینان حاصل کنید که از SSL و HTTPS استفاده می کنید

از نظر تاریخی، اتخاذ SSL (دریافت نشانی اینترنتی HTTPS و نماد قفل سبز در نوار URL) یک تاکتیک اختیاری بود. مسلماً بسیاری از سایتها به سطح امنیتی اضافی که SSL فراهم می کند نیازی ندارند.

با این حال ، نصب یک گواهینامه SSL معتبر اجباری است – موتورهای جستجو ممکن است. سایتهای بدون گواهینامه SSL معتبر و تنظیمات را “جریمه” می کنند. همچنین معمولاً استفاده از SSL برای همه وب سایت ها صورت می گیرد.  برای جلوگیری از رهگیری درخواست ها و داده ها توسط هکرها و اشخاص ثالث، روش خوبی است. طراحی سایت در اصفهان برای کمک به شما برای رشد کسب و کار شما در خدمت است.

علاوه بر این، بسیاری از تکنیک های مدرن سرعت وعملکرد سایت به یک تنظیم معتبر SSL / HTTPS نیاز دارند. برای استفاده از فناوری های وب جدید وسریع مانند HTTP / 2 . مرورگرهایی مانند Google Chrome و Firefox به وب سایت نیاز دارند. که دارای گواهی SSL معتبر باشد.

اگر می خواهید به تنظیمات SSL بروید و اطمینان حاصل کنید. که سایت شما از طریق HTTPS به درستی سرویس دهی شده است . ما یک راهنمای مفید با نکات و ترفندهایی برای انتقال به HTTPS داریم.

1.2 تنظیمات سایت خود را بررسی و کنترل کنید .

ارزش این را دارد که مدتی را وقت صرف کنید  و روی همه بخش های منوی تنظیمات وردپرس کلیک کنید. زیرا بسیاری از گزینه های موجود می توانند بر SEO سایت وردپرس شما تأثیر بگذارند. سئو سایت اصفهان ارائه کننده بهترین خدمات می باشد.

به طور ویژه ، لازم است تنظیمات قابل مشاهده بودن خود را در «تنظیمات → خواندن» بررسی مجدد کنید. تا مطمئن شوید به طور تصادفی از ایندکس کردن وب سایت خود از موتورهای جستجو جلوگیری نمی کنید. این قطعاً به بازدید سایت شما آسیب می رساند!

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات نوشتن و خواندن به درستی تنظیم شده است . اینها دسته های پیشفرض شما و مواردی را که باید در صفحه اصلی شما نمایش داده شود کنترل می کنند. فراموش نکنید که در تنظیمات → عمومی نیز به سایت خود یک برچسب قدرتمند بدهید! طراحی سایت در اصفهان به کمک شما کمک می کند.

1.3 ساختار لینک ثابت وب سایت را انتخاب کنید .

تنظیمات پیوند مشخص می کند که صفحه و URL پست شما از چه قالبی برخوردار خواهد بود. که می تواند تأثیر بسزایی در سئو سایت داشته باشد. بنابراین اگر در حال ایجاد سایت جدید هستید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید تغییر تنظیمات پیوند ثابت است که می توانید. در تنظیمات پیوندهای ثابت پیدا کنید.

اگر تنظیمات خود را از حالت پیش فرض تغییر ندهید. همه صفحات و پست های شما دارای URL هایی هستند که به صورت example.com/؟p=123 به نشان داده می شود. در حالی که این کاملا درست است، اما خوب نیست.  و ممکن است بر درک کیفیت و ارتباط از صفحات از دید کاربران و موتورهای جستجو  تاثیر بگذارد .

تغییر ساختار پیوند همیشگی ، اجزا، ، ترتیب و ساختار URL های وب سایت شما را تغییر می دهد. هنگام راه اندازی اولیه وب سایت ، انتخاب ساختار مناسب بسیار مهم است. زیرا بعداً تغییر آن می تواند باعث مشکلات SEO شود. سئو سایت اصفهان آماده ارائه خدمت به شماست.

ساختار های URL و تنظیمات آن در ورد پرس

ما معمولاً به افراد توصیه می کنیم بسته به میزان اهمیتی که برای طبقه بندی محتوای خود قائل هستند . از ساختاری استفاده کنند که URL هایی را ایجاد می کند که به صورت example.com/post-name/ یا example.com/category/post-name/ باشد. برای اکثر سایت های وردپرسی ، انتخاب هر یک از این گزینه ها کاملاً مناسب خواهد بود.

برای اولین گزینه ، می توانید تنظیمات پیوند ثابت را به /٪ postname٪ / تغییر دهید ، مانند این موارد:

شکل 3 طراحی سایت در اصفهان می توانید این تنظیمات را مشاهده کنید.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 3 طراحی سایت در اصفهان

برای قرار دادن دسته ، می توانید “ساختار سفارشی” را انتخاب کنید. و مقدار را به /٪ category٪ /٪ postname٪ / تغییر دهید.

اگر قبلاً؟ p = <postid> را به عنوان پیوند همیشگی خود داشتید. وردپرس از همه موارد ریدایرکت برای شما مراقبت می کند. این مورد نیز صادق است اگر از /٪ پست نامه٪ / به /٪ category٪ /٪ پست نامه٪ / تغییر دهید.

اگر سایتی تاسیس شده دارید و از ساختار پیوند همیشگی تغییر یافته اید.  ممکن است بخواهید.

1.3.1 WWW یا غیر WWW را انتخاب کنید .

شما باید درمورد ساختار عنوان سایت خود فکر کنید www.example.com یا به سادگی example.com نشان داده شود.. اطمینان حاصل کنید که در تنظیمات عمومی ، در تنظیمات → عمومی ، نسخه ای که می خواهید نشان داده شود به درستی منعکس شده است:

. از نظر سئو ، از هر جهت تفاوت کمی وجود دارد. علاوه، بیشتر تنظیمات میزبان و سرور به طور خودکار درخواستهای نسخه “اشتباه” را به نسخه ای که انتخاب شده . هدایت می کنند. این باعث می شود که این موضوع در درجه اول یک مارک تجاری باشد . کدام روش برای سایت شما بهتر است؟

از نظر فنی ، تفاوت زیادی هم وجود ندارد. در صورت حذف “www” ، ممکن است برخی از تنظیمات مشکلات جزئی داشته باشند. اما این موارد به ندرت اتفاق می افتد. در صورت بروز مشکل از سئو سایت اصفهان کمک بگیرید.

2. مطالب خود را بهینه و کنترل و اصلاح کنید. | سئو سایت اصفهان

سایت شما باید بهترین مطالب را در مورد موضوع انتخاب شده شما ارائه دهد. افراد به دنبال مقالات جذاب ، معتبر و پاسخ های قابل اعتماد به سوالات خود هستند. نوشتن محتوای با کیفیت بالا برای سایت وردپرس خود را می توانید. با ایده های منحصر به فرد یا برداشت متمایز از یک موضوع خاص آغاز کنید. اما همچنین به معنای ارائه این ایده ها به روشی کاملاً ساختار یافته و در دسترس است. با هم، این به شما کمک می کند. مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید و آنها را درگیر خود کنید.

2.1 درباره آنچه کاربران شما می خواهند و نیاز دارند تحقیق کنید.

قبل از نوشتن مطالب خود ، باید فکر کنید که می خواهید برای چه عباراتی جستجو کنید. شما باید هر صفحه یا پست را برای یک عبارت کلیدی خاص بهینه کنید.

اما چگونه می توانید تعیین کنید که چه کلمه کلیدی می خواهید پیدا شود؟. سئو سایت اصفهان شما را در این امر کمک می کند.  برای فهمیدن این موضوع ، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. در این فرآیند ، باید سوالاتی از خود بپرسید: من می خواهم برای کدام اصطلاحات رتبه بندی کنم؟. چقدر واقع بینانه است که بتوانم برای این اصطلاحات رتبه بندی کنم؟.

مثال های بیشتر در مورد کلمات کلیدی و توضیحات آن

تصور کنید که یک وبلاگ پخت و پز دارید. و علاقه مند به اشتراک گذاری دستور العمل های مورد علاقه خود و روش های پخت هستید. بهینه سازی پست برای اصطلاحی مانند [بهترین دستور العمل کیک] یک هدف واقع بینانه نیست. زیرا این یک اصطلاح بسیار کلی است. برای چنین شرایط عمومی رقابت زیادی وجود دارد. درعوض ، باید به فکر پیدا کردن جایگاه خود باشید. این طعم میتواند[دستور العمل های کیک سالم و کم شکر]یا[شیرینی پزی فرانسوی باشد که می توانید در خانه درست کنید].

در این مورد ، شما می توانید یک متخصص شوید. تخصص شما این امکان را برای شما فراهم می کند که محتوایی فراتر از رقبای خود بسازید. می توانید عمیق تر از سایرین باشید یا زوایای مختلف یک موضوع را روشن کنید. برای این منظور ، می خواهید روی عبارات کلیدی طولانی تمرکز کنید. ممکن است یک عبارت کلیدی  [نحوه تهیه چیزکیک بلوبری وگان کم کالری] باشد. یک عبارت کلیدی مانند این خاص تر است و بنابراین رتبه بندی برای آن آسان تر است. همچنین ، برای موضوع خاص شما مناسب تر خواهد بود.

همچنین ضروری است که در مورد آنچه مخاطب شما می خواهد با جستجوی یک اصطلاح خاص بدست آورد، فکر کنید. این را هدف جستجو می نامند. به عنوان مثال ، آنها می توانند به دنبال پاسخ یک سوال خاص باشند. و شما می توانید اطلاعات لازم را ارائه دهید. یا ممکن است آنها بخواهند کالای خاصی را خریداری کنند که شما می توانید به آنها پیشنهاد دهید. به نیاز بازدیدکنندگان خود بیندیشید و متناسب با آنها محتوای لازم را بنویسید. در شکل 4 سئو سایت اصفهان می توانید فرد سئو کاری را مشخص کنید.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 4 سئو سایت اصفهان

2.2. برای کاربران خود محتوای عالی و روان بنویسید . |سئو سایت اصفهان

پس از انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی و دانستن مباحثی که می خواهید. در مورد آنها بنویسید ، باید به اصل نگارش برسید. بیشتر اوقات گفتن از انجام کار راحت تر است. برای رفتن از یک ایده به یک محتوای عالی ، به احتمال زیاد باید مراحلی را طی کنید. چرخه پیش نویس ، نوشتن ، ویرایش و بازنویسی را دنبال کنید.تیم ojshid به شما در مورد محتوا نویسی کمک می کند.

اولین پیش نویس شما فقط می تواند طرح کلی از ساختار شما باشد. در این مرحله لازم نیست همه چیز را با نثر کامل بنویسید. اما مطمئن شوید که از یک ساختار منطقی پیروی می کنید. برای اکثر مطالب ، این شامل مقدمه ، مباحث اصلی شما و نتیجه گیری خواهد بود.

در مرحله نوشتن ، جایی که سعی می کنید اولین نسخه کامل از متن خود را بیابید. می توانید نکات را بیشتر مرور کنید. سرانجام ، در مرحله ویرایش ، باید بررسی کنید که آیا قطعه شما جذاب و برای خواننده آسان باشد. شما ممکن است در موضوع خود متخصص باشید ، اما مخاطبان شما احتمالاً متخصص نیستند. بنابراین سعی کنید نوشته های خود را تا حد ممکن روان بنویسید. در صورت تردید ، همیشه بهتر است از یک دوست یا همکار خود بازخورد بخواهید. یک ترفند مفید دیگر این است که متن خود را با صدای بلند برای خود بخوانید. حتی می توانید به رایانه خود اجازه دهید با آن صحبت کند. به شما ایده بهتری می دهد که آیا همه چیز به خوبی جریان دارد یا خیر.طراحی سایت در اصفهان ارائه کننده خدمات سئو سایت می باشد.

2.3 پست ها و صفحات فردی خود را در طراحی سایت در اصفهان بهینه کنید.

هنگام نوشتن یا ویرایش پست خود ، تعدادی عنصر وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. تا بتواند آن را دوستانه سئو کند. این عناصر شامل زیرعنوان های شما، عنوان شما و توضیحات متای شما هستند. همه اینها باید بازتاب دهنده موضوع خاص باشد.

فراموش نکنید که SEO-friendly فقط به این معنی نیست. که درک آسان یک موضوع از موتور برای یک موتور جستجو امکان پذیر است. از همه مهمتر ، این بدان معنی است که بازدید کنندگان شما می توانند. در یک نگاه خلاصه ای از صفحه خود را دریافت کنند. سئو سایت اصفهان ارائه کننده بهترین خدمات سئو می باشد.

توصیف متا و عنوان شما ممکن است عاملی تعیین کننده باشد. برای اینکه آیا بازدیدکنندگان در وهله اول بر روی صفحه شما در نتایج جستجو کلیک می کنند. و هنگامی که آنها از سایت شما بازدید کردند. عناصر مانند زیرعنوان ها می توانند برای بازدیدکنندگان بسیار مهم باشند تا تصمیم بگیرند. که آیا می خواهند در سایت شما بمانند.

2.3.1. تنظیم کلید واژه  متمرکز در محتوا نویسی سئو وردپرس

یک قانون مهم این است که از عبارت کلیدی مترکز در بیش از یک صفحه استفاده نکنید. در غیر این صورت ، ممکن است در نهایت به دام بیفتید. بیشتر اوقات ، شما نمی خواهید برای چندین صفحه برای یک عبارت کلیدی رتبه بندی کنید. زیرا این بدان معنی است که شما خود را به عنوان رقابت خود تنظیم می کنید.

همچنین مهم است که عبارت اصلی را در عناصر مهم پست خود قرار دهید. مانند عنوان ، مقدمه ، زیرعنوان ها و توضیحات متا

همه این عناصر سیگنالی برای آنچه پست شما در مورد آن است است. از آنجا که عبارت کلیدی شما در واقع موضوع اصلی صفحه شما است . نتیجه منطقی این است که باید مطمئن شوید این موضوع در همه این عناصر منعکس شده است.

در کل متن مشابهی برای متن شما وجود دارد.  شما باید اطمینان حاصل کنید که از موضوع منحرف نشده اید. اگر همچنان به موضوع خود بپردازید.  باید به طور طبیعی دنبال کنید که از عبارت اصلی خود چندین بار در متن خود استفاده کنید. اما از پر کردن متن خود با عبارت اصلی  خودداری کنید. اگر برای شما دشوار است که چندین بار کلمه کلیدی خود را در متن خود بگنجانید. ممکن است نشانه این باشد که باید روش دیگری استفاده کنید. افرادی را در شکل 5 طراحی سایت در اصفهان می بینید که برای سئو سایت تلاش می کنند.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 5 طراحی سایت دراصفهان

موارد بیشتر در مورد  کلمات کلیدی متمرکز استاتیک در محتوا نویسی

برای جلوگیری از تکرار ، می توانید از مترادف استفاده کنید. مترادف کلماتی هستند که به معنای مشابه یا کم و بیش همان عبارت کلیدی شما هستند. نمونه آن کلمات فیلم و ویدیو است. موتورهای جستجو تشخیص خواهند داد که معنی آنها یکسان است. همچنین می توانید با نگاهی به نتایج جستجو بررسی کنید. اگر فیلم جستجو می کنید ، فیلم نیز در نتایج برجسته می شود و بالعکس.

همچنین می توانید از عبارات کلیدی مرتبط برای بهینه سازی یک صفحه واحد برای اصطلاحات مشابه و مرتبط استفاده کنید. می توانید از این موارد برای متن دادن به عبارت اصلی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر عبارت اصلی شما [سوپ کدو تنبل است] ممکن است عبارت اصلی مربوط به شما [غذاهای زمستانی] باشد. این اصطلاح دوم ، گسترده تر ، اطلاعات بیشتری در مورد موضوع شما ارائه می دهد. همچنین می تواند با ایجاد پیوند به صفحات مشابه در پست شما انسجام ایجاد کند.

2.3.2. پیوند ثابت وب سایت خود را  طراحی سایت در اصفهان بهینه و  کنترل  کنید.

در بیشتر موارد ، آدرس URL پست شما احتمالاً باید شامل عبارت کلیدی متمرکز شما باشد.  بنابراین مشخص شود که هدف شما از این پیوند چیست. با این اوصاف ، شما همیشه باید سعی کنید مارکهای ثابت خود را کوتاه، تشریحی و تمیز نگه دارید. و کلمات غیرضروری وارد نکنید!  با طراحی سایت در اصفهان سایت خود را بهینه کنید.

قبل از انتشار پست ها یا صفحات جدید، ممکن است بخواهید کلمات عملکردی را از لینک ثابت خود حذف کنید. اینها کلماتی مانند “این” ، “و” و “از” هستند. اگر این کار با دقت انجام شود، ممکن است خوانا بودن پیوندهای ثابت شما را راحت تر کرده. و استفاده از آن را آسان تر کرده یا به آن پیوند دهید. پست هایی با عناوین خاص طولانی ممکن است از این روش بهره مند شوند.

برای پست هایی که قبلاً منتشر کرده اید ، توصیه می کنیم هنگام تغییر لینک های ثابت دقت کنید. اگر افراد قبلاً به صفحات شما پیوند داده اند ، تغییر URL ها ممکن است باعث ایجاد خرابکاری شود. حتی اگر وردپرس گاهی کاربران را به مکان جدید هدایت کند ، تغییر URL می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد.

2.3.3. عنوان  صفحه  وب سایت خود را بهینه و کنترل  کنید.

عنوان هر صفحه محتوای برچسب < title >HTML می تواند.  یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجو باشد. این نه تنها عنوان تحت اللفظی برگه یا پنجره مرورگر است.  بلکه همچنین اولین خطی است که افراد در نتایج جستجو مشاهده می کنند. این صفحه شما را توصیف می کند.  و به عنوان یک تبلیغ عمل می کند که کاربران را ترغیب به کلیک می کند.

در بسیاری از وب سایت ها، ساختار پیش فرض برای پست ها و صفحات لزوما بهترین روش برای سئو نیست. یک عنوان مانند “وبلاگ من” آشپزی دستور غذا “Carbonara و” را به عنوان قانع کننده. و یا به عنوان “من 20 دقیقه دستور Carbonara و خوشمزه موثر نیست | وبلاگ من”. در شکل 6 سئو سایت اصفهان تنظیمات کلمات کلیدی را مشاهده کنید.

طراحی سایت در اصفهان | سئو سایت اصفهان | اوج شید

شکل 6 سئو سایت اصفهان

شما باید به ساختار عناوین خود و همچنین محتوای عنوان در هر صفحه فکر کنید. به طور معمول ، ارزش این را دارد زیرا:

موتورهای جستجو ممکن است توجه بیشتری بر روی کلمات اولیه بگذارند. بنابراین تلاش برای کلمات کلیدی خود در نزدیکی شروع عنوان باشد زیرا باعث شود شما رتبه خوبی کسب کنید. طراحی سایت در اصفهان آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان می باشد.

افرادی که صفحات نتیجه را اسکن می کنند ابتدا کلمات اولیه را مشاهده می کنند. اگر کلمات کلیدی شما در ابتدای لیست شما باشد ، احتمالاً روی صفحه شما کلیک می شود. با سئو سایت اصفهان احتمال کلیک کردن سایت خود را افزایش دهید.

آیا می دانید؟ برای ساختار عناوین خود می توانید ازخدمات سایت ojshid باستفاده کنید!

عنوان ها و توضیحات متا  در سئو و وردپرس  سایت

انواع متغیرهایی وجود دارد که می توانید در عنوان ها و توضیحات متا استفاده کنید.  همه آنها در برگه راهنما در صفحه ذکر شده و توضیح داده شده اند. به بخش وبلاگ اوج شید سر بزنید.

توجه: هنگام استفاده از این الگوها ، مطمئن شوید. که برچسب های عنوان هنگام مشاهده در سایت مطابق انتظار رفتار می کنند. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است در نحوه ساخت طرح زمینه خود مشکلی داشته باشید. و ممکن است لازم باشد کادر تأیید “Force rewrite” را در گزینه های ما علامت بزنید. همچنین می توانید برای اصلاح الگوهای خود این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

در مقاله بعدی بیشتر در مورد بهینه کردن محتوای سایت یاد می گیریم.

 

دسته‌بندی نشده

ojshidآموزش وردپرس در اصفهاناوج شیددیجیتال مارکتینگ در اصفهانسئو سایت اصفهانشرکت طراحی سایت در اصفهانطراحی سایت در اصفهانطراحی و تبلیغات سایت در اصفهان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!