8تکنیک گوگل چطوری محتوای بی کیفیت را شناسایی می کنه؟

گوگل و محتوای بی کیفیت طراحی سایت در اصفهان

گوگل و محتوای بی کیفیت طراحی سایت در اصفهان اوج شید


گوگل چطوری محتوای بی کیفیت را شناسایی می کنه؟
تا حالا این سوال براتون پیش نیومده که از خودتون بپرسید. که گوگل این موتورجستجوی باهوش، چطور محتوای بی کیفیت را شناسایی می کنه؟

اگه می خواید به این موضوع پی ببرید. باید فهرستی از جزئیات گوناگون تهیه کنید تا بتونید آن را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم. تا با در اختیار گذاشتن یک سری از جزئیات شما را در مسیر ساختن محتوای با کیفیت. و مدنظر گوگل همراهی کنیم. علاوه بر داشتن محتوای با کیفیت باید سایت طراحی شده شما سئو بیس باشد. و با توجه به استاندارد های سئویی طراحی شده باشد. به همین دلیل انتخاب یک تیم طراحی سایت حرفه ای به شما در دیده شدن محتوایتان کمک بسیاری خواهد کرد.

فهرست عناوین:

شناسایی محتوای با کیفیت توسط موتور جستجوی باهوش و قدرتمند

معیارهای تشخیص کیفیت محتواها

سرعت بارگذاری محتوا

اشتباهات املایی در محتوا

تگ Alt برای محتواهای تصویری

لینک دادن به منبع های خارجی

گوگل یک روانشناس تیزبین

بعد از خوندن این مقاله باید موارد زیر کامل واستون جا افتاده باشه:

 

فهرست تصاویر:

طراحی سایت اصفهان 1 شناسایی محتوای بی کیفیت

طراحی سایت اصفهان 2 سرعت بارگذاری محتوا

طراحی سایت اصفهان 3 طریقه alt دادن به تصویر

 

 

مجموعه اوج شید در مسیر رسیدن به اهداف شما همراهیتان میکند تا طراحی سایت در اصفهان به صورتی انجام شود. که کسب و کار شما در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدید ممکن را داشته باشد.  در ادامه با ما همراه باشید….

شناسایی محتوای با کیفیت توسط موتور جستجوی باهوش و قدرتمند

تا حالا شده از خودتون بپرسید که گوگل این موتور جستجوی باهوش، چطور محتوای بی کیفیت را شناسایی می کنه؟

اگه می خواید به این موضوع پی ببرید. باید فهرستی از جزئیات گوناگون تهیه کنید تا بتونید آن را بررسی کنید. در این فهرست میشه به جزئیاتی مثل نوع رفتار کاربران، سرعت بارگذاری صفحه ها. و یا حتی غلط‌های املایی که در محتوا وجود دارند اشاره کرد. اما موضوع خیلی مهم اینه که الگوریتم های گوگل هنوز هم برای ما یک رازه. و به طور رسمی از الگوریتم ها و به ‌روزرسانی‌ های خود اطلاعات نمی ده.

با این حال، چیزی که مطرح می شه حاصل نتیجه‌ی تجارت و حاصل آزمون های زیاد کارشناسانه. با توجه به آماری که گوگل منتشر کرده. روزانه میلیون‌ها مطلب و تولید محتوا جدید توسط منتشر کننده ها در وب سایت‌ها. و وبلاگ‌ها انتشار میابد که هدف بیشتر آن ها گرفتن رتبه بالا است. و گوگل مثل یک کاراگاه حرفه ای و حتی بهتر از آن، می‌تونه کیفیت این محتواها را تشخیص بده.  پس گوگل علاوه بر رصد کردن کیفیت محتوای شما به طراحی سایت شما نیز توجه ویژه ای دارد که شما می توانید با اطمینان طراحی سایت در اصفهان را به مجموعه ojshid بسپارید. تصویرطراحی سایت اصفهان 1 را مشاهده کنید.

البته این را در نظر داشته باشید. که عکس العمل گوگل در برابر محتواهای انگلیسی و محتواهای فارسی فرق می کنه. در واقع برای گوگل تشخیص محتوای انگلیسی بسیار آسان تره. ولی چیزی که می خوایم آن را متوجه بشیم اینه که این کاراگاه باهوش یعنی گوگل. با استفاده از ربات های خزنده خود چطوری کیفیت متون و محتوا ها را بررسی می کنه؟

گوگل و محتوای بی کیفیتطراحی سایت در اصفهان

گوگل و محتوای بی کیفیت
طراحی سایت در اصفهان
اوج شید

طراحی سایت اصفهان 1 شناسایی محتوای بی کیفیت

نحوه تشخیص کیفیت محتوا توسط گوگل

به طور قطع گوگل برای تشخیص کیفیت محتواها دارای معیارهاییه. البته بعضی از این معیارها را می شناسیم و بعضی دیگر هنوز سر به مهر باقی مانده. و برایمان جذاب هستند. اگه می خواید محتوای جذابی تولید کنید. و با آن به کسب و کار خود رونق بدید. باید حتما اصول نوشتن محتوا و دیجیتال مارکتینگ را بدونید و به آن عمل کنید. در زیر نحوه تشخیص کیفیت محتواها را توسط گوگل برای شما توضیح می دیم.

  • گوگل علاقه شدیدی به محتواهای تک، جدید و یونیک داره. در واقع برای گوگل مهمه که این محتواهای منتشر شده ای که کاربران آن را می خونند، با کیفیت و با ارزش باشند.
  • کارشناسان از جمله چیزهایی که گوگل خیلی دوست داره، لینک‌های طبیعیه. این لینک ها می تونه به بسیاری از صفحات گوناگون و مرتبط متصل بشه. اگه گوگل بررسی کنه و تشخیص بده که این لینک‌های طبیعی از سایت‌های معتبره، بنابراین این صفحات برای گوگل جزء صفحات با کیفیتیه. چرا که این صفحات برای گوگل به منزله ی محتوایی مناسب و یونیکه. به همین جهت طراحی سایت در اصفهان به صورت حرفه ای حائز اهمیت می باشد.

 

  • همچنین گوگل به کیفیت لینک‌های دریافت شده توسط یک صفحه نیز اهمیت می‌ده. این لینک‌ها چه خارجی باشه و چه داخلی، اگه از صفحاتی با کیفیت و با رتبه بالا دریافت بشه، به‌عنوان معیاری برای سنجش محتوای با کیفیت در نظر گرفته می‌شه.
  • علاوه بر این، تمام نظرات و باز خوردهای کاربران برای گوگل بسیار مهمه. چرا که از این راه می تونه تشخیص بده که چقدر کاربران و مخاطبان از آن صفحه مورد خوششان آمده. به این ترتیب علاوه بر محتوای با کیفیت، معیار مهم دیگری می تونه در تشخیص به گوگل کمک کنه و آن هم همین نظرات کاربران در قسمت نظر سنجی و دیدگاه و پاسخ به سوالات کاربرانه. جهت مشاهده روش چک کردن سرعت سایت تصویرطراحی سایت اصفهان 2 را مشاهده کنید.

معیارهای تشخیص کیفیت محتواها

سرعت بارگذاری محتوا

باید توجه کنید که سرعت بارگذاری محتواها یکی از معیارهای مهم و شناخته شده توسط گوگله. اگه سرعت بارگذاری صفحات خیلی کم و کنه باشه، می تونه به عنوان محتوایی بی کیفیت برای گوگل تلقی بشه. این بارگذاری فقط درباره متن نیست بلکه عکس و گرافیک و فیلم هم شامل آن می شه. علاوه بر این، آن صفحه باید در قبال نحوه نوشتن محتوا. مثل فونت ها و گرافیک ها و غیره مسعولیت پذیر باشه. پس یک طراح سایت و سئو کار حرفه ای علاوه بر توجه به محتوای با کیفیت به سرعت لود شدن صفحات شما نیز توجه خواهد داشت. اگر میخواهید سایت خود را از لحاظ سرعت بررسی کنید و با توجه به آن برای بهبود رتبه خود تلاش کنید. از ابزار هایی مانند gtmetrix استفاده کنید. همچنین انتخاب طراح سایت و سئو کار حرفه ای در این مسیر به شما کمک ویژه ای خواهد کرد. طراحی سایت در اصفهان را با خیالی آسوده به مجموعه اوج شید بسپارید.

سرعت بارگذاری محتواطراحی سایت در اصفهان

سرعت بارگذاری محتوا
طراحی سایت در اصفهان
اوج شید

طراحی سایت اصفهان 2 سرعت بارگذاری محتوا

اشتباهات املایی در محتوا

یک موضوع خیلی عجیب ولی جالب اینه که غلط های املایی داخل متن برای گوگل قابل شناساییه. و اگه به غلط نوشتاری بر بخورد آن را به عنوان یک محتوای بی کیفیت قلمداد می کنه. اگه محتوای وب سایت بدون غلط نوشتاری و املایی باشه می تونه تاثیر بسزایی در افزایش رتبه داشته باشه. با مراجعه به تصویرطراحی سایت اصفهان 3 طریقه alt  دادن به تصویر را ببینید.

تگ Alt برای محتواهای تصویری

یکی دیگه از عناصری که در محتوا کاربران را به خود جذب می کنند، تصاویر زیبا است چرا که راحتتر و سریع تر می تونه پیام را به بیننده ها انتقال بده. ولی باید توجه کنید که تنها با استفاده کردن از تصاویر نمی تونید نظر گوگل را به محتوا و سایت خود جذب کنید و لازمه که برای تصاوی خود از تگ Alt استفاده نمایید. در حقیقت تگ Alt می تونه موضوع تصاویر شما را توصیف کنه. این تگ ها در صفحاتی که مخصوص افراد نابینا هستند قادر اند تا مفهوم تصاویر را به افراد نابینا انتقال دهند. برای موفقین بیشتر در این تگ ها بهتره زیاد طولانی نشوند و برای اینکه بهتر در دید گوگل ظاهر بشند از کلمات کلیدی در آن استفاده بشه.

طریقه alt دادن به تصاویرطراحی سایت در اصفهان

طریقه alt دادن به تصاویر
طراحی سایت در اصفهان
اوج شید

طراحی سایت اصفهان 3 طریقه alt دادن به تصویر

لینک دادن به منبع های خارجی

راه دیگری که در افزایش مخاطبان و کاربران در وب سایت ها بسیار موثره، لینک دادن صفحاته. ولی اگه بتونید محتواهای خود را به منابع خارجی پیوند یا لینک بدید، می تونید نظر گوگل را به محتوا و سایت خود بیشتر جذب کنید. این گونه صفحه شما پر بازدیدتر می شه.  پس با طراحی سایت در اصفهان به صورت حرفه ای توسط نیرو های متخصص توانایی خواهید داشت که سایتی پر بازدید با کیفیت محتوایی بالا ایجاد کنید.

گوگل یک روانشناس تیزبین

خیلی جالبه که گوکل می تونه مثل یک روانشناس از رفتار کاربران خود تشخیص بده. که آیا آن ها از صفحه مورد نظر خوششان آمده یا نه. زمانی که کاربران در گوگل کلمات مختلفی را جستجو می کنند. صفحات گوناگونی برای آن ها ظاهر می شه. که می تونه روی لینک هر کدام از آن ها که مایل باشند کلیک کنند. ممکنه صفحه ای برای کاربران جذابیت بیشتری داشته باشه. در نتیجه کاربران را به خود جذب کرده و باعث می شه که مدت زیادی را در آن صفحه سپری کنند. از طرفی هم ممکنه از آن صفحه خوششان نیاد و بلافاصله آن را ترک کنند.

به هر حال گوگل از این نوع رفتار ها متوجه می شه که اگه کاربری در صفحه وقت بیشتری را بگذاره. این یعنی صفحه ای مفیده و یا اگه کاربران صفحه را زود ترک کردند. این صفحه نتوانسته پاسخ کاربران را به خوبی بده. به این ترتیب اگه این نارضایتی مدام تکرار بشه گوگل به آن صفحه رتبه پایینی میدهد.

بعد از خوندن این مقاله باید موارد زیر کامل واستون جا افتاده باشه:

تشخیص محتوای بی کیفیت توسط گوگل

گوگل، باهوش ترین موتور جستجو

میزان تشخیص کیفیت محتوای سایت

سرعت بارگذاری محتوا

گرفتن غلط املایی توسط گوگل

استفاده از تگ Alt برای محتوای تصاویر از

دادن لینک های خارجی در محتوا

گوگل روانشناس تیزبینی است که رفتار کاربران را تحلیل میکند

 

 

سئو سایت اصفهانطراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *