چگونه بازاریابی محتوا می‌تواند در سئو سایت اصفهان شما را بهبود بخشد؟ 24مهر

چگونه بازاریابی محتوا می‌تواند در سئو سایت اصفهان شما را بهبود بخشد؟ - سئو سایت اصفهان

چگونه بازاریابی محتوا می‌تواند در سئو سایت اصفهان شما را بهبود بخشد؟ - سئو سایت اصفهان - اوج شید


اگر در سئو سایت اصفهان به دنبال راه های جدیدی برای بهبود رتبه وب سایت خود! در موتورهای جستجو و سئوی کلی (یا بهینه سازی موتور جستجو) هستید. آیا به ذهنتان خطور کرده است که بازاریابی محتوا! ممکن است یکی از راه حل های ممکن در سئو سایت اصفهان باشد؟

اگر در حال خواندن این مقاله هستید. احتمالاً از خود می پرسید که آیا می توانید سئو را با محتوا بهبود بخشید؟! یا اینکه آیا مزایای سئو بازاریابی محتوا وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

با سئو سایت اصفهان ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی محتوا از WebFX صحبت کنید. یا به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه بازاریابی محتوا و سئو می توانند با هم کار کنند. تا به شما کمک کند به مشتریان سئو سایت اصفهان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.

1 چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند

2 محتوای بیشتر = فرصت های کلمه کلیدی بیشتر

3 گوگل محتوای طولانی تر را ترجیح می دهد

4 محتوا کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد

 

چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو فرآیندی است. که در آن یک وب سایت برای رتبه بالاتر در جستجوهای مرتبط در سئو سایت اصفهان بهینه می‌شود. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا زیرمجموعه ای از بازاریابی درونگرا است. که شامل جابجایی بازدیدکنندگان وب سایت از طریق قیف فروش با ارائه محتوای مفید! جالب یا قانع کننده به آنها می شود.

1

چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند - سئو سایت اصفهان

چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند – سئو سایت اصفهان – اوج شید

چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند

همانطور که الگوریتم های سئو سایت اصفهان در گوگل توسعه یافته و تغییر کرده اند. آنها شروع به استفاده از بسیاری از عناصر یک برنامه بازاریابی محتوای خوب کرده اند. برای مثال، محتوای تازه با طول معین، با هدف‌گذاری کلمات‌کلیدی خوب در شرکت سئو سایت اصفهان و در صفحات خاص. در واقع، یک استراتژی سئو جامد در حال حاضر به همان اندازه که شامل عوامل کلاسیک و فنی تر است. شامل تولید محتوا نیز می شود.

محتوای بیشتر = فرصت های کلمه کلیدی بیشتر

موتورهای جستجو برای سئو سایت اصفهان نمی توانند وب سایت هایی را مانند من و شما ببینند. اگرچه ما به عنوان انسان می‌توانیم به یک وب‌سایت با تصاویری از لوازم حیوانات خانگی نگاه کنیم. بفهمیم که در سئو سایت اصفهان این یک سایت تجارت الکترونیک است. که افسار، کاسه سگ و اسباب‌بازی‌های سگ می‌فروشد. اما گوگل هیچ راهی برای دانستن هدف یک وب‌سایت ندارد مگر اینکه این کلمات در جایی نوشته شده باشند.

2

محتوای بیشتر = فرصت های کلمه کلیدی بیشتر - سئو سایت اصفهان

محتوای بیشتر = فرصت های کلمه کلیدی بیشتر – سئو سایت اصفهان – اوج شید

محتوای بیشتر = فرصت های کلمه کلیدی بیشتر

بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد. که در سئو سایت اصفهان از پاراگراف‌های کوچک کپی صفحه اصلی و توضیحات متن جایگزین روی عکس ها فراتر بروید. جایی که ممکن است فضای شما برای کلمات کلیدی محدود باشد. از طریق استفاده از مقاله‌ها، پست‌های وبلاگ، راهنماها و سایر محتوای نوشتاری‌! می‌توانید در سئو سایت اصفهان از کلمات کلیدی بیشتر! مرتبط با موضوع وب‌سایت شما و آنچه که مردم در جستجوی آن هستند استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما لوازم حیوانات خانگی می فروشد. ممکن است بخواهید برای کلمات کلیدی مرتبط با قلاده سگ رتبه خوبی در سئو سایت اصفهان کسب کنید. به جای اینکه سعی کنید تمام کلمات و عبارات مرتبط با قلاده را که می توانید به آن فکر کنید. در یک فضای کوچک یا صفحه جمع کنید.

می توانید یک راهنمای بسیار طبیعی مانند “چگونه قلاده با اندازه مناسب برای سگ خود انتخاب کنید.” بنویسید یا در سئو سایت اصفهان یک پست وبلاگ ایجاد کنید. در مورد جدیدترین رنگ ها و مدل های یقه در فروشگاه شما. این محتوا فقط مفید و جالب نیست. همچنین یک فرصت عالی برای استفاده از کلمات کلیدی در سئو سایت اصفهان رتبه خوب در جستجوها است!

گوگل محتوای طولانی تر را ترجیح می دهد

طبق یک مطالعه، صفحاتی که بالاترین رتبه را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (یا SERP) دارند. دارای بالاترین میزان محتوا نیز هستند:

3

گوگل محتوای طولانی تر را ترجیح می دهد - سئو سایت اصفهان

گوگل محتوای طولانی تر را ترجیح می دهد – سئو سایت اصفهان – اوج شید

گوگل محتوای طولانی تر را ترجیح می دهد

همانطور که نمودار بالا در سئو سایت اصفهان نشان می دهد. صفحات در سه موقعیت اول SERPs هر کدام به طور متوسط ​​حدود 2400 کلمه هستند.

آیا محتوای طولانی تر همیشه بهتر است؟ لازم نیست. به هر حال، اگر مقاله، پست وبلاگ یا راهنمای شما بدون اشاره به نکته در سئو سایت اصفهان ! یا ارائه هر نوع اطلاعات قابل توجهی ادامه یابد. بازدیدکنندگان از آن خسته شده و آن را ترک خواهند کرد. این در واقع می تواند به رتبه شما آسیب برساند (پایین را ببینید). با این حال، محتوای اساسی، آموزنده در سئو سایت اصفهان و دقیق معمولا طولانی تر است. بنابراین منطقی است که با بالاترین رتبه ها مرتبط باشد.

به آخرین باری که برای پاسخ یا آموزش آنلاین جستجو کردید فکر کنید. چقدر طول کشید تا صفحه ای را پیدا کنید. که به اندازه کافی در سئو سایت اصفهان دقیق به سؤال شما پاسخ دهد. یا به شما در حل مشکل کمک کند؟ به احتمال زیاد، شما این صفحه را بلافاصله پیدا کردید.

همانطور که سئو تکامل یافته است، به گونه ای تغییر کرده است. که عواملی غیر از چگالی کلمه کلیدی در سئو سایت اصفهان !(یعنی تعداد دفعاتی که از کلمه کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی استفاده کرده اید) را در بر بگیرد. بنابراین با ایجاد محتوای قابل توجهی که بازدیدکنندگان واقعاً از آن استقبال می‌کنند. شانس بیشتری برای کسب رتبه برتر در سئو سایت اصفهان ! نسبت به کسی که سعی می‌کند استفاده از کلمه کلیدی خود را کامل کند، دارید!

محتوا کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد

فرض کنید شخصی از طریق جستجو به وب‌سایت شما می‌آید. نمی‌تواند در سئو سایت اصفهان چیزی را که به دنبالش است پیدا کند. بلافاصله (بدون بازدید از هیچ صفحه دیگری) آن را ترک می‌کند. به این حالت Bounce گفته می شود. درصد افرادی که در هر صفحه از سایت شما این کار را در سئو سایت اصفهان انجام می دهند. در نرخ پرش شما لحاظ می شود.

4

محتوا کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد - سئو سایت اصفهان

محتوا کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد – سئو سایت اصفهان – اوج شید

محتوا کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد

گوگل می تواند معیارهایی مانند نرخ پرش را در نمایه سئوی کلی سایت شما لحاظ کند. اگر یک صفحه دارای نرخ پرش بسیار بالایی باشد. این معمولاً نشانه‌ای است که در سئو سایت اصفهان مشکلی در آن وجود دارد. اگر گوگل تمام بازدیدکنندگان خود را مستقیماً به نتایج جستجو بازگرداند، قطعاً نمی‌خواهد به رتبه‌بندی آن ادامه دهد. گاهی اوقات محتوا در سئو سایت اصفهان می تواند به شما کمک کند. با نرخ پرش بالا مبارزه کنید و مشکلاتی از این قبیل را حل کنید. به خصوص اگر با دقت انجام شود.

سوالات متداول

  1. چگونه بازاریابی محتوا سئو را بهبود می بخشد؟

اولویت بندی بازاریابی محتوا در استراتژی سئو، محتوای جدید و آموزنده ای را ارائه می دهد. که با ارزش ترین کلمات کلیدی شما را به کار می گیرد. به جای بهینه سازی بیش از حد محتوای موجود خود! که در نهایت بر رتبه جستجوی شما تأثیر منفی می گذارد، بازاریابی محتوا به ارزش وب سایت شما می افزاید.

  1. چهار مرحله مهم در سئو چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی، بررسی خوانایی، پیوند دادن و بازاریابی. در حالی که هر کدام به تنهایی مهم هستند. با اطمینان از اینکه مراحل از یکدیگر پشتیبانی می کنند، بهترین نتایج را خواهید دید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این موارد بیندازیم.

  1. هسته هر استراتژی سئو چیست؟

یک برنامه سئو قوی شامل حوزه های کلیدی مختلفی از جمله استراتژی با اهداف، بودجه و تاکتیک‌های مورد توافق است. تحقیقات کلمه کلیدی نشان داده شده که حجم، رقابت و ارتباط را تجزیه و تحلیل می کند. بهینه سازی وب سایت که به بهترین شیوه های سئو پایبند است. اجرای موفق بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، دایرکتوری.

 

 

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *