معرفی 6 ابزار برای بررسی سئو سایت رایگان !

معرفی 6 ابزار برای بررسی سئو سایت رایگان ! - بررسی سئو سایت رایگان

معرفی 6 ابزار برای بررسی سئو سایت رایگان ! - بررسی سئو سایت رایگان - اوج شید


در مشاوره سئو در اصفهان ابزارهای بررسی سئو می‌تواند بهترین لطفی باشد که شما به وب‌سایت و بودجه خود کرده‌اید. همه دوست دارند وب سایتشان بهترین عملکرد و رتبه بالا را داشته باشد. برای آن، سئو کلید اجتناب ناپذیر است. برای بررسی سئو سایت رایگان جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید. کیفیت محتوا را بررسی کنید و بک لینک های خود را کنترل کنید. البته این همه ماجرا نیست. به همین دلیل است که باید پیشرفت وب سایت خود را کنترل کنید. بهتر است از ابزارهای ممیزی  در مشاوره سئو در اصفهان استفاده کنید.

ما 6 ابزار ممیزی رایگان سئو را جمع آوری کرده ایم تا با ممیزی ها عملکرد وب سایت شما را افزایش دهیم. به شما کمک کنیم تأثیر آن را ببینید.

1 ابزار حسابرسی سئو چیست؟

2 6 ابزار و جزئیات بررسی سئو سایت رایگان و چگونگی انجام بررسی

3 مزایای استفاده از بررسی سئو سایت رایگان SEO چیست؟

 

ابزار حسابرسی سئو چیست؟

در مشاوره سئو در اصفهان ابزار ممیزی سئو نرم افزاری است. که وب‌سایت ها را از نظر سئو شناسایی می‌کند و پیشنهاداتی را برای عملکرد خوب وب‌سایت ها ارائه می‌دهد. ابزارهای ممیزی SEO برای بررسی سئو سایت رایگان وب سایت شما حیاتی هستند. زیرا آنها سرنوشت رتبه وب سایت شما را در SERP تعیین می کنند.

1

ابزار حسابرسی سئو چیست؟ - بررسی سئو سایت رایگان

ابزار حسابرسی سئو چیست؟ – بررسی سئو سایت رایگان – اوج شید

ابزار حسابرسی سئو چیست؟

شما می توانید با کمک ابزارهای ممیزی سئو، مشکلات موجود در وب سایت خود را تشخیص دهید. بر این اساس بررسی سئو سایت رایگان بیشتری انجام می دهید. همانطور که از نام آن پیداست، سئو برای بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو انجام می شود. ابزارهای ممیزی سئو برای ممیزی این عملکرد هستند.

6 ابزار و جزئیات بررسی سئو سایت رایگان و چگونگی انجام بررسی

سمراش

سمراش یک ابزار بازاریابی همه در یک با قابلیت های مختلف است که به سئو مربوط می شود. خدمات سمراش شامل تحقیقات رقابتی، تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک، هزینه به ازای کلیک! پرداخت به ازای تبلیغات کلیکی، بررسی سئو سایت رایگان و فنی و غیره است. در مورد ممیزی سئو سمراش باید دامنه خود را وارد کرده و ممیزی را شروع کنید.

2

6 ابزار و جزئیات بررسی سئو سایت رایگان و چگونگی انجام بررسی - بررسی سئو سایت رایگان

6 ابزار و جزئیات بررسی سئو سایت رایگان و چگونگی انجام بررسی – بررسی سئو سایت رایگان – اوج شید

6 ابزار و جزئیات بررسی سئو سایت رایگان و چگونگی انجام بررسی

گزارش مفصلی در مورد سلامت سایت، خطاها، هشدارها و صفحات خزیده شده و بررسی سئو سایت رایگان دریافت خواهید کرد. سمراش در صورت تمایل گزارش را به صورت ایمیل ارسال می کند. علاوه بر این، Semrush به شما امکان می دهد موقعیت ها را ردیابی کنید. منابع ترافیک ارگانیک و سئوی درون صفحه را با بررسی سئو سایت رایگان بررسی کنید، بک لینک‌ها را بررسی کنید. محتوا را تجزیه و تحلیل کنید، رسانه های اجتماعی را مرتب کنید و موارد دیگر.

قیمت گذاری Semrush: یک طرح رایگان برای بررسی سئو سایت رایگان وجود دارد. اما شما می توانید تنها یک پروژه ایجاد کنید. با این حال، می توانید طرح خود را ارتقا دهید و نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه PRO را امتحان کنید.

کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار بررسی سئو سایت رایگان است. که به شما امکانA می دهد وب سایت خود را با تمام جزئیات بشناسید. برخلاف سایر ابزارهای ممیزی سئو، قبل از شروع ممیزی باید تمام جزئیات وب سایت ها را وارد کنید. با یک کلیک نیست.

با این وجود، برای بررسی سئو سایت رایگان پس از ورود به دامنه خود و انجام مقدمات! می توانید هر صفحه از وب سایت خود را بررسی کنید. کنسول جستجوی گوگل ترافیک، رتبه، CTR، نمایه سازی، تجربه و پیشرفت ها را در اختیار شما قرار می دهد. یا انتخاب کنید که برای بررسی سئو سایت رایگان هر کدام از صفحات وب سایت خود را بررسی کنید. یا عملکرد وب سایت را به طور کامل مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه چیز در وب سایت شما خوب است. یا برای بررسی سئو سایت رایگان در صورت وجود مشکلات را برطرف کنید.

Ahrefs

یک ابزار ممیزی محبوب سئو است که تجزیه و تحلیل جامعی از وب سایت‌های موجود در بازار سئو ارائه می‌دهد. اطلاعات دقیقی در مورد انواع سئو مانند رقیب خود سمراش می دهد. برای بررسی سئو سایت رایگان با Ahrefs، باید فرآیند تأیید سه مرحله‌ای شامل محدوده، ممیزی سایت را تکمیل کنید.

پس از تکمیل حسابرسی Ahrefs، می توانید به منابع مختلفی مانند:

  • آخرین خزیدن
  • وضعیت
  • نمره سلامتی
  • آدرس‌های اینترنتی خزیده شده
  • URL های داخلی دارای خطا هستند

اگر برای بررسی سئو سایت رایگان جزئیات بیشتری در مورد وب سایت خود می خواهید. مسائل را در صفحه وب شما سفارش می دهد، خطاها و مشکلات را توزیع می کند. کدهای وضعیت HTTPS را بررسی می کند و صادرات انبوه را برای بررسی سئو سایت رایگان ارائه می دهد.

قیمت گذاری Ahrefs: Ahrefs یک برنامه قیمت گذاری بسیار دقیق ارائه می دهد. شما می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و در حین حرکت پرداخت کنید. اما باید مراقب باشید و اقدامات خودرا  برای بررسی سئو سایت رایگان پیگیری کنید تا بیش از حد پرداخت نکنید.

همچنین در نظر داشته باشید که این طرح ها با این قیمت ها شروع می شوند. در صورت استفاده از هر ویژگی اضافی، هزینه آن نیز از شما دریافت خواهد شد.

Moz

Moz یکی دیگر از ابزارهای مفید برای بررسی سئو سایت رایگان است و برای کارشناسان سئو جذاب است. راه حل های زیادی وجود دارد که Moz برای کاربران نمایش می دهد. ما می توانیم آنها را به عنوان مرتب کنیم.

  • تحقیق کلمات کلیدی،
  • پیگیری رتبه،
  • خزیدن سایت،
  • بهینه سازی روی صفحه،
  • تحقیق پیوند،
  • گزارش های سفارشی

هنگامی که برای بررسی سئو سایت رایگان وب سایت خود را با Moz ممیزی می کنید. مشکلاتی را به عنوان یک خزنده جدید، مهم، کلی و توصیه شده ارائه می دهد. همچنین، Moz ادعا می کند که مشکلات احتمالی از قبل تعیین شده است. شما برای بررسی سئو سایت رایگان می توانید آنها را از قبل برطرف کنید. اگر به طور منظم وب سایت خود را بررسی نمی کنید. باز هم نیازی به نگرانی نیست زیرا Moz یک ایمیل هشدار درباره مشکلات برای شما ارسال می کند.

قیمت moz : یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در Moz وجود دارد و همه برنامه‌ها دارای پشتیبانی مشتری هستند.

SE Ranking

در بررسی سئو سایت رایگان پلتفرم سئوی یکپارچه SE Ranking مجموعه کاملی از ابزارها و ویژگی ها! را برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها ارائه می دهد. و طیف وسیعی از ابزارهای سئوی رایگان را برای بهینه سازی سایت شما به طور موثر ارائه می دهد. بررسی سئو سایت رایگان با طیف گسترده ای از ویژگی ها، از جمله ردیابی تعداد کلمات و کاراکترها، بررسی آدرس های IP، تعیین سن دامنه، و تولید رمز عبور، فرآیند ممیزی SEO را ساده می کند. همچنین می‌توانید برای بررسی سئو سایت رایگان از ابزارهای رایگان Robots.txt Generator، Robots.txt Tester و Redirect Checker استفاده کنید.

قیمت گذاری رتبه بندی SE: ابزارهایی که وظایف جزئی سئو را حل می کنند. به‌صورت رایگان در دسترس هستند و در وب‌سایت آنها برای بررسی سئو سایت رایگان به صورت آنلاین قابل دسترسی هستند. اگر به دنبال راه حل پیچیده ای برای نظارت بر پروژه خود، تجزیه‌وتحلیل رقبا یا یافتن کلمات کلیدی هستید. باید یکی از گزینه های اشتراک پولی فهرست شده در زیر را خریداری کنید:

  • طرح اساسی: 31.20 یورو در ماه، مناسب برای فریلنسرها و تازه کارها.
  • طرح حرفه ای: 71.20 یورو در ماه، مناسب برای آژانس ها و تیم های کوچک.
  • طرح تجاری: 151.20 یورو به ازای هر یکپارچه، مناسب برای آژانس ها و مشاغل متوسط.

WooRank

WooRank یک مجموعه ابزار کامل است.

خدمات WooRank عبارتند از بررسی سئو سایت رایگان ، تحقیق و ردیابی کلمات کلیدی! ممیزی فنی وب سایت، بررسی فوری وب سایت، و گزارش های برچسب سفید.

WooRank برای بهینه سازی بهتر وب سایت کار می کند، و می توانید نتایج مفیدی مانند

  • گزارش های سفارشی
  • یافتن و رفع مشکلات
  • استراتژی کلمه کلیدی

برای شروع بررسی سئو سایت رایگان ، باید یک نمایه با اطلاعات کارت اعتباری خود ایجاد کنید. سپس، می توانید WooRank را امتحان کنید و تصمیم بگیرید.

قیمت WooRank :  در ابتدا یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد. اگر از WooRank راضی هستید، برنامه های پولی به شرح زیر وجود دارد:

  • طرح حرفه ای: 79.99 دلار برای یک پروژه و 2500 صفحه در ماه، و 53.25 دلار در صورت پرداخت سالانه.
  • طرح Premium: 199.99 دلار برای پنج وب سایت و 10.000 صفحه در ماه، و 133.25 دلار هنگام صورتحساب سالانه.

همچنین یک طرح سازمانی با پروژه های بررسی سئو سایت رایگان وجود دارد. زمانی که صورتحساب سالانه صادر می شود، چهار ماه رایگان برای ممیزی وب سایت شما وجود دارد.

مزایای استفاده از بررسی سئو سایت رایگان SEO چیست؟

استفاده از ابزارهای ممیزی برای بررسی سئو سایت رایگان سئو ساده است و استفاده از آنها مزایای زیادی دارد. اگر نگاهی گذرا به فواید بیندازیم:

3

مزایای استفاده از بررسی سئو سایت رایگان SEO چیست؟ - بررسی سئو سایت رایگان

مزایای استفاده از بررسی سئو سایت رایگان SEO چیست؟ – بررسی سئو سایت رایگان – اوج شید

 

مزایای استفاده از بررسی سئو سایت رایگان SEO چیست؟

استفاده از ابزارهای ممیزی برای بررسی سئو سایت رایگان عملکرد شما را بهبود می بخشد. بر روی دید شما در SERP تأثیر می گذارد. این 13 ابزار ممیزی رایگان سئو طیف گسترده ای از ویژگی ها و مزایا را ارائه می دهند. آنها مشکلات پیشرفت وب‌سایت شما را برای بررسی سئو سایت رایگان در طول زمان شناسایی و برطرف می‌کنند. در نتیجه حتی شما از رقبای خود جلوتر خواهید ماند. شروع به در نظر گرفتن ابزارهای ممیزی سئو برای عملکرد سئوی وب‌سایت! خود و بررسی سئو سایت رایگان به اهداف خود کنید.

سوالات متداول

  1. مسائلی که ابزارهای حسابرسی سئو تشخیص می دهند چیست؟

ممکن است مشکلات زیادی در ارتباط با ممیزی وب سایت شما وجود داشته باشد. اما رایج ترین مشکلی که ابزارهای ممیزی SEO تشخیص می دهند. محتوای تکراری یا بی کیفیت، لینک های شکسته، پاسخگو نبودن به موبایل، بارگذاری کند وب سایت! برچسب های نادرست و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی است. مطمئناً، امتیازها ممکن است بالا بروند.

  1. آیا برای استفاده از ابزارهای ممیزی رایگان سئو به دانش فنی نیاز دارم؟

نه، شما این کار را نمی کنید. ابزارهای ممیزی رایگان سئو دارای رابط های کاربر پسند هستند. راهنمای گام به گام نحوه استفاده از ابزار را ارائه می دهند. بنابراین، کپی کردن و چسباندن آدرس وب سایت شما در اکثر مواقع کافی است.

  1. چه مدت طول می کشد تا نتایج حاصل از حسابرسی SEO را مشاهده کنید؟

زمان مشاهده نتایج ممیزی سئو بر اساس اندازه و پیچیدگی وب سایت شما تغییر می کند. همچنین، هر چه موضوع بیشتر باشد، زمان بیشتری را صرف می کنید. پس از به‌روزرسانی عملکرد سئوی وب‌سایت خود، می‌توانید بهبود را به وضوح مشاهده کنید.

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *