5 موردی $که باید در زمان طراحی سایت در اصفهان در نظر بگیرید!

نویسندهباران صادقی
عنوانطراحی سایت واکنش گرا
دپارتمانتحریریه اوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه10دقیقه
تعداد کلمات1099

میخواهید تخصصی‌تر بدانید؟

تماس مستقیم با متخصصین سئو در اوج شید میسر شده است.

تنظیمات بک اند سایت های وردپرس چگونه انجام میگیرد؟

پس از آنکه شما وردپرس را نصب می کنید باید بک اند وردپرس را بررسی کنید. می توانید قسمت بک اند وردپرس را به عنوان اتاق کنترل خود ببینید که از این مکان می توانید محتوای سایت خود را در طراحی سایت در اصفهان اضافه، ویرایش و یا حذف کنید، همچنین می توانید کنترل سایت خود را در دست داشته باشید و ببینید که سایت شما چگونه به نظر می رسد. قیمت آموزش سئو را می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت اوج شید (ojshid)  به دست آورید.

چگونگی ورود به پنل پیشخوان سیستم مدیریت محتوای وردپرس !

برای دسترسی به داشبورد وردپرس، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1.ابتدا به آدرس ورودی وردپرس خود بروید و اگر آن را تغییر نداده اید این آدرس URL www.yoursite.com/wp-admin است .

2.زمانی که نام کاربری و رمز عبور وردپرس خود را وارد کردید روی کلمه ” ورود ” کلیک کنید. اگر قبلا وارد سیستم شده‌اید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات ورود به سیستم،به داشبورد وردپرس خود منتقل می شوید.این گزینه شما را به قسمتی می برد که داشبورد وردپرس، نوار ابزار مدیریت و منوی مدیریت را می بینید. شما می توانید از سایت ojshid، قیمت آموزش سئو را به دست آورید.

طراحی سایت در اصفهان اوج شید

طراحی سایت در اصفهان 1

منوی داشبورد وردپرس در طراحی سایت در اصفهان

داشبورد وردپرس یک نمای کلی از آنچه در سایت شما اتفاق می افتد به شما ارائه می دهد. این اتاق در اصل کنترل سایت شماست جایی که شما دید وسیعی نسبت به اطلاعات سایت خود دارید.داشبورد حاوی ویجت هایی است که می توانید آنها را سفارشی کنید تا داشبورد متناسب نیازهای شما باشد. در اینجا می توانید ابزارک ها را به سادگی با کشیدن و رها کردن دوباره ی آنها مرتب کنید.

قیمت آموزش سئو اوج شید

ویجت AT Glance در طراحی سایت در اصفهان

همانطور که از اسم ویجت پیداست ویجت ” at –a- Glanse  ” در یک نگاه به پست ها،صفحات، نظرات و موضوع سایت شما را ارائه می دهد. همچنین این ویجت تعداد پست های فعلی،صفحات و نظرات را به شما نشان می دهد. همینطور به شما نشان میدهد در حال اجرای چه نسخه ای از وردپرس هستید و کدام موضوع در صفحه ی وب در طراحی سایت در اصفهان شما فعال است. اوج شید ارائه دهنده مناسب ترین قیمت آموزش سئو در اصفهان می باشد.

ویجت AT Glance در طراحی سایت در اصفهان

همانطور که از اسم ویجت پیداست ویجت ” at –a- Glanse  ” در یک نگاه به پست ها،صفحات، نظرات و موضوع سایت شما را ارائه می دهد. همچنین این ویجت تعداد پست های فعلی،صفحات و نظرات را به شما نشان می دهد. همینطور به شما نشان میدهد در حال اجرای چه نسخه ای از وردپرس هستید و کدام موضوع در صفحه ی وب در طراحی سایت در اصفهان شما فعال است. اوج شید ارائه دهنده مناسب ترین قیمت آموزش سئو در اصفهان می باشد.

تنظیمات ویجت Activity در سایت های وردپرس

برای پیش نمایش دقیق تر پست ها و نظرات خود، به ویجت Activity مراجعه کنید. در این ویجت آخرین پست های منتشر شده و نظرات اخیر را می توانید مشاهده کنید اینکه چه کسی نظر داده است و با کلیک بر روی لینک کاربر می توانید از نمایه آنها بازدید کنید. قیمت آموزش سئو اگر موس خود را روی یک نظر نگه دارید لیستی از اقدامات ظاهر می‌شود.

طراحی سایت دراصفهان اوج شید

از اینجا می‌توانید تایید یا رد، پاسخ، ویرایش، دیدن تاریخچه، علامت گذاری به عنوان هرزنامه یا قرار دادن آن در سطل زباله را انتخاب کنید. همچنین می توانید به یک نظر از داشبورد وردپرس پاسخ بدهید. به سادگی روی کلمه ی ” reply” کلیک کنید و با ظاهر شدن فرم نظر خود را در آن تایپ کنید.

  تنظیمات ویجت Quick Draft در طراحی سایت در اصفهان

ویجت Quick Draft یا پیش نویس سریع حاوی یک ویرایشگر پست کوچک است که به شما امکان می دهد فورا پیش نویس ها را از داشبورد ایجاد کنید. اگر ایده ی جدیدی دارید و می خواهید سریع آن را یادداشت کنید می توانید این کار را از طریق  ویجت Quick Draft در طراحی سایت در اصفهان انجام دهید.

تنها کاری که باید انجام بدهید این است که یک عنوان وارد کنید و متن خود را بنویسید و سپس روی ” ذخیره پیش نویس ” کلیک کنید. همانطور که عنوان نشان می دهد این فقط یک پیش نویس است و بنابراین در سایت شما منتشر نخواهد شد. با کلیک بر روی لینک پیش نویس در قیمت آموزش سئو، به ویرایشگر پست می روید، جایی که می توانید پیش نویس را ویرایش کنید و نسخه طولانی تر و کامل ایده ی خود را بنویسید.  برای انجام کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید با مشاوران شرکت ojshid تماس حاصل فرمایید.

رویدادها و اخبار وردپرس در کدام قسمت سایت نمایش داده میشود؟

در نهایت، در ویجت های رویدادهای وردپرس و اخبار، یک نگاه اجمالی از آنچه در وردپرس اتفاق می افتد به شما ارائه می شود. این یک نمای کلی از اخبار مرتبط با وردپرس و رویدادهای آینده وردپرس مانند Meetups و WordCamps را نشان می دهد. اوج شید یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است که به شما خدمات مختلفی را ارائه می کند.

تنظیمات نوار ابزار مدیریت در منوی داشبورد وردپرس !

در بالای داشبورد وردپرس، یک نوار مشکی مشاهده می کنید. این نوار ابزار مدیریت شماست و فقط برای شما قابل مشاهده است، نه برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند. این کار موجب مدیریت سریع تر و راحت تر در زمان طراحی سایت در اصفهان میشود.

منوی مدیریت در طراحی سایت در اصفهان چه کمکی را به افراد میکند؟

منوی مدیریت، نوار کناری سمت چپ صفحه ی شماست. شما نوار مدیریت خود را می توانید به صورت باز  یا جمع شده مشاهده کنید.  منوی مدیریت از آیتم های مختلف منو تشکیل شده است. قیمت آموزش سئو در این قسمت به آیتم های منوی پیش فرض منوی مدیریت در طراحی سایت در اصفهان می رویم. توجه داشته باشید اگر افزونه ای را نصب کرده اید ممکن است موارد اضافی و مخصوصا افزونه در منوی مدیریت شما باشد.

سوالات متداول؟

پرسش و پاسخ به یک سری از سوالات رایج کاربران در مورد موضوعات خاص در زیر آورده شده است. با این حال اگر سوال خاصی مد نر شماست که در اینجا نیست، آن را با ما در میان بگذارید.

۱-
چرا وردپرس محبوب ترین cms است؟

به دلیل کاربری راحت و داشتن انواع افزونه ها و قالب های مختلف برای انواع کسب و کارها

2-
چگونه باید به پیشخوان وردپرس وارد شد؟

www.yoursite.com/wp-admin می توانید وارد پیشخوان سایت های وردپرسی شوید.

3-
برای دریافت مشاوره رایگان با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای دریافت مشاوره رایگان میتواندی با مشاوران ما به شماره 09133663640 تماس حاصل فرمایید

دوره جامع آموزش طراحی، سئو و بهینه سازی سایت

ارتباط مستقیم با کارشناسان

_
image
دفتر مرکزی
اصفهان
اصفهان  خیابان هشت بهشت غربی بعد از چهارراه گلزار، کوچه 21(مجاهد)، متجمع مهستان
image
ساعات کاری
مجموعه
شنبه تا پنجشنبه
ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
 

طراحی سایت در اصفهان

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *