طراحی سایت حرفه ای در اصفهان برای کسب‌و‌کارهای فروشگاهی ! 10 آبان

طراحی انواع سایت در اصفهان برای کسب و کارها

طراحی انواع سایت حرفه ای در اصفهان برای کسب و کارها - اوج شید


طراحی سایت شما بعنوان کارت ویزیت مجازی شماست.  مسلما طراحی سایت برای کسب و کارتان باعث رونق بسیار در کسب و کار شما می شود. همچنین باعث افزایش تعداد مشتریان و قرارگیری محتواهایتان می شود. چرا که این کار مزایای بسیار زیادی برای شما دارد چرا که نیازی به حضور فیزیکی شما برای فروش داخل سایت نیست. زیرا سایت شما برای شما فروش ایجاد می کند. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع سایت وچگونگی انجام فرایند طراحی سایت در اصفهان آشنا کنیم. طراحی سایت در اصفهان با بهترین کیفیت و کمترین زمان برای کسب و کار شما تخصص شرکت ojshid است.

همه چیز درباره طراحی انواع سایت های مختلف

طراحی سایت های مختلف بدون کد نویسی:

سئو، آسانسوره گوگل برای سایت در اینترنت:

موضوع:طراحی انواع سایت در اصفهان برای کسب و کارها
تاریخ:10 آبان 1402
نویسنده:امیرحسین جوادی

طراحی سایت چیست؟ همه چیز درباره طراحی انواع سایت های مختلف

طراحی سایت در اصفهان به ایجاد کردن صفحات و ساخت اختصاصی سایت می گویند. که معمولا با کد نویسی با زبان های برنامه نویسی مختلف یا با استفاده از سایت ساز انجام می شود. یک سایت جنبه های مختلفی از جمله طراحی رابط کاربری،طراحی صفحه های سایت،سئو و.. را دارد. امروزه با توجه به بازار رقابتی بالا در سطحی عالی همه کسب و کارها نیازمند راه های ارتباطی مختلف هستند. راه هایی برای جذب مشتری و فروش بیشتر در انواع آنلاین و حضوری را نیاز دارند. که کسب کار شما و کارفرما های دیگر رونق گیرد.

یکی از راه هایی که امروزه بسیار حائز اهمیت و مهم است طراحی سایت است. در دنیای امروز، سایت شما بخش مهمی از حضور آنلاین شما است. به خصوص اگر با شرکت ها و مصرف کنندگان خارج از شهر خود و در اصفهان تجارت می کنید. انواع آن مانند طراحی سایت فروشگاهی،شرکتی،آموزشی و… می باشد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

همه چیز درباره طراحی انواع سایت های مختلف - طراحی سایت

همه چیز درباره طراحی انواع سایت های مختلف – طراحی سایت – اوج شید

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت های متنوع

ابتدایی ابزار برای طراحی سایت کامپیوتر یا لپ تاپ و اینترنت است. بعد از آن نیاز به یادگیری کار با کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز است. در انتها یادگیری با مبانی و اصول برنامه نویسی با زبان های مختلف برنامه نویسی می باشد. اما در این مسئله باید تحقیق کرد و زبانی که با آن ارتباط گرفتید و علاقه دارید را انتخاب کنید. اما امروزه سیستم هایی هم وجود دارند که نیازمند کد نویسی نیستند و می توان سریع تر و راحت تر آن ها را فرا گرفت. مانند وردپرس،جوملا و… که در ادامه توضیح مختصری درباره آن ها ارائه می دهیم.

انواع کلی روش های طراحی سایت در کل دنیا

سایت های استاتیک

به سایت هایی گفته می شود که برنامه نویس فرانت اند و بک اند مورد نیاز است. چرا که آنها باید سایت را طراحی کنند. اما برای ایجاد تغییرات برای محتوا گذاری و تغییرات از این دست باید یک برنامه نویس استخدام کنند. یا خود مدیر برنامه نویسی یاد بگیرد. چرا که امکان این را ندارد که مدیر روی سایت تغییرات ایجاد کند. البته در دنیای امروز با به وجود آمدن سیستم های پیشرفته این قابلیت اضافه شده است. مانند سیستم وردپرس که همین وظیفه را بر عهده دارد و امکان ایجاد تغییرات را به مدیر می دهد.

سایت های داینامیک

سایت های داینامیک بسیار سایت های پویایی هستند که این وظیفه برعهده بک اند سایت است. حال پویا بودن سایت به این معناست که مدیر سایت می تواند تمامی محتواهای سایت تغییر یا اضافه کند. همچنین سیستم های داینامیک مانند وردپرس امروزه بسیار پیشرفت کرده است و امکانات بسیاری در اختیار مدیران سایت می گذارد. بدون آن که بخواهند هزینه های بسیار زیادی برای برنامه نویسی این موضوعات بپردازند. همچنین در قدیم برای طراحی انواع سایت های فروشگاهی هزینه های بسیاری باید می پرداخت اند. اما با وجود این سیستم های پیشرفته امروزه بسیار در هزینه ها صرفه جویی می شود.

شرکت ojshid برای شما انواع وب سایت های داینامیک و استاتیک را می تواند با بروز ترین فناوری و متخصصان کارآزموده برای شما به ارمغان آورد.

انواع طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف

برای کسب و کارها انواع مختلفی سایت وجود دارد که می توان به انواع آن اشاره کرد. مانند طراحی سایت فروشگاهی، سایت آموزشی، سایت شرکتی که هر کدام کاربردها و امکانات مختلفی دارند. همچنین هر کدام نیازمند قسمت های مختلف و قیمت های مختلف است.در ادامه هر کدام را جداگانه بررسی میکنیم. وقتی متوجه می‌شوید که 80 درصد از کاربران تحقیقات محصول خود را به صورت آنلاین شروع می‌کنند، طراحی سایت حتی از اولویت بیشتری برخوردار می‌شود:

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای فروش محصول فیزیکی و خدماتی:

امروزه در سراسر دنیا و ایران بعد از شیوع ویروس کورونا بسیاری به فکر آنلاین شدن کسب و کارشان هستند. چرا که کسانی که قبل ویروس کورونا فروش و ارتباط بصورت آنلاین را داشتند بسیار رشد کردند. اما در مقابل کسانی که بصورت آنلاین فعالیتی نداشتند بسیاراز کار عقب ماندند. بعد از گذراندن دوران کورونا تقاضا برای طراحی سایت و همچنین آنلاین شدن کسب و کارها  بسیار بالا رفت.

همچنین بسیاری از کسب و کارها فروش حضوری خود را فقط به فروش آنلاین تبدیل کردند. در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است که ظاهر سایت به گونه ای باشد که کاربر اعتماد کند. شما می خواهید بیشتر از راه اندازی یک سایت زیبا طراحی کنید. شما می خواهید یک سایت زیبا و درآمدزا داشته باشید.

یک سایت فروشگاهی خوب نیازمند طراحی صفحه اصلی قابل اعتماد و جذاب است. پس از طراحی صفحه اصلی و دیگر صفحات سایت نیازمند صفحه فروشگاه است.در اصل این صفحه فروشگاه سایت است که فروش ایجاد می کند. همچنین سایت نیازمند دریافت اینماد و همچنین گرفتن درگاه پرداخت و کد معاملاتی مالیاتی می باشد.

طراحی سایت شرکتی یا شخصی برای کسب و کارها:

در این میان شرکت ها و افرادی هستند. که از سایت به غنوان کارت ویزیت و معرفی دیجیتالی خود استفاده می کنند. در این سایت صرفا جنبه معرفی و به نمایش گذاشتن نمونه کار ها را دارد. این سایت ها صرفا مانند کارت ویزیت دیجیتال می باشد. اما برای مشاغل خدماتی طراحی سایت شرکتی در اصفهان و سراسر ایران بسیار کاربردی است. به عقیده ی ما هر شخص با هر کسب و کاری نیازمند یک سایت شرکتی می باشد. زیرا که شما برای تبلیغات حضوری باید حتما در آن محل حضور داشته باشید.

اما با سایت شرکتی هرکس حتی در شهر یا کشور های دیگر می تواند سایت شما را ببیند.  بدون اینکه نیاز حضور شما در آن محیط و یا آن شهر باشد. سایت های شرکتی نیازی به وجود درگاه پرداخت ندارند چرا که صرفا جنبه معرفی دارد. شرکت اوج شید با کادری مجرب و متخصص مفتخر است بهترین طراحی سایت در اصفهان را برای شما انجام دهد.

طراحی سایت آموزشی و خدماتی برای کسب و کارها:

سایت های آموزشی و خدماتی که امروزه بسیار استفاه می شود. به دلیل سوق یافتن کسب و کارها به سمت فضای آنلاین و مجازی مایلند که از این فضا استفاده کنند. سایت های آموزشی که نیازمند هاست و فضای ذخیره سازی زیاد به دلیل وجود فیلم های آموزشی است. همچنین طراحی پنل کاربری برای ارتباط کاربران با سایت و ذخیره دوره های آموزشی. همچنین سایت های آموزشی باید روی محتوایی که در دوره قرار می دهند بسیار کار کنند. چرا که اگر محتوای بی ارزش روی آن قرار بدهند رتبه سایت و گوگل آنها بسیار کاهش پیدا می کند.

اما سایت های خدماتی؛ سایتهای خدماتی که برای خیلی از مشاغل کاربرد دارد. از جمله پزشکان برای رزرو نوبت، سالن های زیبایی و… برای انواع مشاغل می توان پیاده سازی کرد. سایتهای خدماتی شاخه های بسیار زیادی دارند تقریبا می توان گفت. هر سایتی که یه جای محصول فیزیکی، خدمات به مشتری ارائه دهد سایت خدماتی است.

طراحی سایت های مختلف بدون کد نویسی:

امروزه با وجود پیشرفت سیستم های مختلف می توان سایت ها را بدون نیاز به کدنویسی ساخت. البته به همین دلیل ممکن است در یک سری موارد محدود باشیم. اما می توان با همین مورد بسیاری از سایت های مورد نظر را ساخت. این سیستم بسیار در هزینه و زمان صرفه جویی می کند چرا که نیاز به استخدام برنامه نویس نیست. همچنین مدیریت کردن سایت هم بسیار ساده تر است. این سیستم نامش وردپرس (WordPress) است. که آن را شخصی به نام مت مولِنوگ درسال 2003 با هدف وبلاگ نویسی راه اندازی کرد.

اما از آنجایی که این سیستم منبع باز (Opensource) است. بسیاری از برنامه نویسان در سراسر دنیا روی آن کار کردند و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه می کنند. روز به روز هم به این ویژگی ها در حال اضافه شدن است. تا به این لحظه حدود 43 درصد از سایتهای دنیا بر روی این سیستم پیاده سازی شده است. ما در شرکتمان از متخصصان این حوزه برای طراحی سایت شما چه در سرتاسر ایران و اصفهان استفاده می کنیم. چون هدفمان کمک به کسب و کار و رشد شما می باشد.

طراحی سایت های مختلف بدون کد نویسی - طراحی سایت فروشگاهی اصفهان

طراحی سایت های مختلف بدون کد نویسی – طراحی سایت فروشگاهی اصفهان – اوج شید

سئو، آسانسوره گوگل برای دیده شدن سایت در اینترنت:

سئو مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستحوگر است. اگر بخواهیم با یک مثال واضح تر توضیح دهیم. اگر شما در گوگل عنوانی مثل طراحی سایت در اصفهان را سرچ می کنید. سایت هایی که در صفحه اول و لینک های بالاتری باشند به اصطلاح سئو قوی تری دارند. سئو این روز ها مسئله بسیار مهمی است. چرا که سئو کردن سایت باعث فروش بیشتر سایت همچنین دیده شدن شما می شود. به نحوی می توان گفت سئو وابسته به سایتتان است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

می توان مثالهای زیادی از سایتهایی که فروششان از سئو به دست آمده را نام برد. سایت هایی مانند دیجی کالا،ترب و… پس سئو بسیار نقش موثری بر روی سایت شما دارد. ما در شرکت اوج شید از متخصصان بسیار کار بلد برای سئو سایت شما استفاده می کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارها به سایت ما مراجعه کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا به شما درباره طراحی سایت در اصفهان و ایران همچنین سئو مشاوره بدهند.

سئو، آسانسوره گوگل برای سایت در اینترنت - طراحی سایت حرفه ای اصفهان

سئو، آسانسوره گوگل برای سایت در اینترنت – طراحی سایت حرفه ای اصفهان – اوج شید

سئو، آسانسوره گوگل برای سایت در اینترنت:

کلام آخر و نتیجه گیری از طراحی سایت برای کسب و کار

طراحی سایت بسته امکانات و نظر شما هزینه و نحوه پیاده سازی متفاوتی دارد. ممکن است سایتی که شما می خواهید بسیار سایت سنگین و پرکاری بوده و نیاز به یک تیم دارد. یا ممکن است سایتی سبک تر باشد و نیازی به یک تیم نداشته باشد. شرکت ما تمام این مراحل را برای شما انجام می دهد.

با شرکت ما در حوزه طراحی سایت در اصفهان، یک سایت سریع، ایمن و سازگار با تلفن همراه دریافت کنید. چون که بهترین روش ها را برای ایجاد تبدیل و رتبه بندی در نتایج گوگل را ایجاد می کند.

در مورد مشارکت با تیم داخلی ما از مدیران پروژه، بهترین طراحان سایت در اصفهان بیشتر بیاموزید.

اگر می خواهید دسترسی آنلاین خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. در اوج شید، شرکت طراحی سایت در اصفهان ما یک انتخاب قابل اعتماد برای طراحی سایت اصفهان است. سابقه کاری شرکت ما (ojshid) گویای همه چیز است. در افزایش درآمد مشتری و تعهد به طراحی سایت شخصی سازی شده دلیل همکاری طولانی مدت با آنها است.

سوالات متداول:

  • آیا می توان چند سایت را باهم ترکیب کرد؟

جواب: بله می توان هم سایت فروشگاهی و شرکتی را یکی کرد.

  • شما فقط در اصفهان طراحی سایت انجام می دهید؟

جواب: خیر شما در هر کجای دنیا که باشید می توانیم برای شما طراحی سایت طراحی کنیم.چه در اصفهان چه خارج از ایران.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت در قسمت تماس سایت Ojshid مراجعه کنید.

  • هزینه طراحی سایت جقدر است؟

جواب: این یک سوال کلی است چون با توجه به توضیحات شما و امکانات سایت قیمت متفاوت است.

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *