سئو اصفهان: چگونه از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید!23مهر

سئو اصفهان: چگونه از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید - سئو اصفهان

سئو اصفهان: چگونه از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید - سئو اصفهان - اوج شید


سئو اصفهان: چگونه از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید

در سئو اصفهان اگر نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را نمی دانید. کسب و کار خود را از دست می دهید. این چیزی است که آمار می گوید. تحقیقات نشان می دهد که 95 درصد از مردم! و فقط به صفحه اول نتایج به کمک شرکت سئو اصفهان جستجو نگاه می کنند. نیمی از کلیک های آن صفحه به سه نتیجه اول می رود.

این بدان معناست که اگر از کلمه کلیدی اشتباه استفاده کنید. به کسب و کار خود آسیب جدی وارد خواهید کرد. در شرکت سئو اصفهان این به این دلیل است. که وقتی افراد از لیستی از نتایج جستجو به سایت شما مراجعه می کنند. مزایای دریافت ترافیک ارگانیک را از دست خواهید داد و بدون ترافیک ارگانیک به معنای سرنخ و فروش کمتر است. هیچ کسب و کاری در سئو اصفهان نمی تواند آن را بپردازد، درست است؟!

در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد. که چگونه از کلمات کلیدی برای سئو به روش صحیح استفاده کنید. تا ترافیک، سرنخ ها و فروش مورد نیاز خود را در شرکت سئو اصفهان به دست آورید. از این فهرست مطالب برای رسیدن به بخش مورد علاقه خود استفاده کنید:

1درک کلمات کلیدی و سئو

2شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

3چگونه کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید

4 نحوه یافتن صفحات در سئو اصفهان برای بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس

5 نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush

 

درک کلمات کلیدی و سئو

قبل از اینکه جلوتر برویم، مطمئن شویم که در مورد کلمات کلیدی و سئو در یک صفحه هستیم. سئو اصفهان بهینه سازی صفحات وب شما برای رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج جستجو (SERP) است. بخشی از فرآیند SEO استفاده از کلمات کلیدی است: کلمات و عباراتی که محتوای شما را توصیف می کند. سپس گوگل از این اطلاعات در سئو اصفهان برای تعیین اینکه کدام محتوا با یک عبارت جستجوی خاص مرتبط است. و اینکه صفحه باید در جستجوهای یک عبارت خاص چه رتبه ای داشته باشد، استفاده می کند. این همان چیزی است که به یک صفحه وب رتبه جستجوی آن را در سئو اصفهان می دهد.

1

درک کلمات کلیدی و سئو - سئو اصفهان

درک کلمات کلیدی و سئو – سئو اصفهان – اوج شید

درک کلمات کلیدی و سئو

(توجه به این نکته مهم است که در حالی که کلمات کلیدی خود عامل اصلی رتبه بندی نیستند. استفاده از آنها در محتوا و لینک ها که جزو فاکتورهای برتر رتبه بندی هستند. به گوگل در این فرآیند کمک می کند.) در سئو اصفهان در مرحله بعد، بیایید ببینیم چگونه هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای SEO شروع به کار می‌کنید.

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

یک نقطه شروع مهم هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای سئو، انجام تحقیقات کلمات کلیدی در شرکت سئو اصفهان است. به این ترتیب است که در وهله اول کلمات کلیدی مناسب را برای گنجاندن در یک صفحه وب پیدا می‌کنید. همانطور که قبلاً گفتیم. استفاده از کلمات کلیدی به گوگل کمک می کند. تا رتبه بندی جستجوی مناسبی را در شرکت سئو اصفهان تعیین کند. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین به شما کمک می‌کند. تا با ایجاد محتوایی پیرامون اصطلاحاتی که می‌دانید. مخاطبان شما به دنبال آن هستند، به استراتژی محتوای خود برسید.

2

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو - سئو اصفهان

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو – سئو اصفهان – اوج شید

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

در بخش بعدی، نحوه یافتن کلمات کلیدی سئو برای استفاده در محتوای خود را در سئو اصفهان بررسی خواهیم کرد.

چگونه کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید

ابتدا، عباراتی را که فکر می کنید مشتریان بالقوه شما در جستجوی آنها هستند، طوفان فکری کنید. در مرحله بعد، عبارات مرتبط را به کمک شرکت سئو اصفهان با جستجو در گوگل پیدا کنید. به پایین صفحه نتایج جستجو بروید و ببینید افرادی که آن عبارت را جستجو می کنند. نیز به دنبال چه چیز دیگری هستند.

3

چگونه کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید - سئو اصفهان

چگونه کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید – سئو اصفهان – اوج شید

چگونه کلمات کلیدی را برای محتوای خود پیدا کنید

و در نهایت، کلمات کلیدی را که مردم از قبل در شرکت سئو اصفهان برای کشف سایت شما! با استفاده از گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل استفاده می کنند، کشف کنید. ما این فرآیند را در مقاله 101 تحقیق کلمه کلیدی خود به تفصیل شرح می دهیم. تحقیق کلمات کلیدی فقط برای ایجاد محتوای جدید در شرکت سئو اصفهان مفید نیست. همچنین بخش مهمی از بهبود سئو برای محتوای موجود است.

دو ابزار مفید برای این منظور سمراش و گوگل آنالیتیکس هستند. در دو بخش بعدی نحوه استفاده از آنها را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه یافتن صفحات در سئو اصفهان برای بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس به شما کمک می کند صفحاتی را در سایت خود پیدا کنید. که از قبل بین بازدیدکنندگان محبوب بوده و ترافیک ارگانیک دریافت می کنند. اینها احتمالاً فقط به کمی تغییر در شرکت سئو اصفهان نیاز دارند تا محتوا را بهتر انجام دهند. برای یافتن صفحات، به Acquisition » All Traffic » Source/Medium بروید. روی google/organic کلیک کنید. محتوای خود را در جدولی خواهید دید. که بر اساس تعداد کاربران هفته گذشته در شرکت سئو اصفهان رتبه بندی شده است.

4

نحوه یافتن صفحات در سئو اصفهان برای بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس - سئو اصفهان

نحوه یافتن صفحات در سئو اصفهان برای بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس – سئو اصفهان – اوج شید

نحوه یافتن صفحات در سئو اصفهان برای بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس

سپس صفحه فرود را به عنوان یک بعد ثانویه اضافه کنید. تا فهرست مرتب شده بر اساس صفحه فرود را ببینید. صفحات برتر خود را در یک فایل خارجی یادداشت کنید یا به سادگی نتایج را در سئو اصفهان صادر کنید.

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush

گوگل آنالیتیکس تنها گزینه شما برای یافتن صفحاتی نیست که بتوانید کلمات کلیدی سئو را بهینه کنید. شما همچنین می توانید از SEMrush استفاده کنید. برای انجام این کار، وارد سایت سئو اصفهان شوید و به بخش SEO Toolkit » Organic Research » Positions بروید. نام دامنه خود را تایپ کنید. این به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که سایت شما قبلاً برای آنها رتبه بندی شده است. همراه با موقعیت آنها در SERP.

5

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush - سئو اصفهان

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush – سئو اصفهان – اوج شید

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush

در سئو اصفهان به کلمات کلیدی که محتوای شما در آن ها بین 4 تا 10 رتبه بندی می شود! دقت کنید. اینها نامزدهای خوبی برای بهینه‌سازی هستند تا شما را سریعتر به رتبه 3 برتر برای آن کلمات کلیدی نزدیک کنند.  SEMrush ابزار دیگری در شرکت سئو اصفهان دارد. که می تواند به شما در بهینه سازی محتوا با استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت شما کمک کند.

برای استفاده از آن، به Content Marketing Toolkit رفته و SEO Content Template را انتخاب کنید. کلمات کلیدی خود را در سئو اصفهان تایپ کنید و این ابزار 10 نتیجه برتر را تجزیه و تحلیل می‌کند. و توصیه هایی را در مورد کلمات کلیدی ارائه می دهد تا هنگام بهینه سازی محتوا، آنها را اضافه کنید. این به شما در شرکت سئو اصفهان در بهبود رتبه جستجوی خود شروع می کند.

سوالات متداول

مهمترین جنبه سئو چیست؟

در وب‌تک می‌گوییم مهم‌ترین بخش سئو و مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل، عناوین صفحات وب و تگ‌های عنوان هستند. عناوین نمایانگر اصلی ترین املاک و مستغلات هر وب سایتی هستند. آنها بهترین فرصت شما هستند تا به Google بگویید دقیقاً وب سایت یا صفحه وب شما چیست.

چند دسته سئو وجود دارد؟

سه نوع سئو عبارتند از: سئوی درون صفحه. هر چیزی در صفحات وب شما. وبلاگ ها، کپی محصول، کپی وب. سئوی خارج از صفحه. هر چیزی که دور از وب سایت شما اتفاق می افتد و به استراتژی سئو شما کمک می کند. بک لینک ها. سئوی فنی. هر چیزی که برای بهبود رتبه بندی جستجو انجام می شود. نمایه سازی سایت برای کمک به خزیدن ربات.

سئو دوستانه چیست؟

محتوای سئو پسند نوع محتوایی است که به گونه ای ایجاد می شود. که به موتورهای جستجو کمک می کند رتبه آن را بالا ببرند. اگرچه برخی از بازاریابان فکر می‌کنند که این بدان معناست که باید با کلمات کلیدی پر شود. اما واقعاً به این معنی است که به آنها کمک کند تا موتورهای جستجو محتوای شما را پیدا کنند. بفهمند و به موضوعی که می‌خواهید پوشش دهید متصل کنند.

 

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *