بررسی انواع سئو و بهینه سازی در شرکت سئو اصفهان ما ! 22مهر


بازار خود را در سئو اصفهان توسعه دهید. بیش از 200 میلیون خرید آنلاین هر ساله در ایران انجام می شود. ایرانی ها به تدریج بیشتر و بیشتر به سمت فروش آنلاین و دور شدن از خیابان های بزرگ حرکت می‌کنند. آژانس ترجمه و سئو اصفهان توسط یک سخنران دو زبانه انگلیسی و فارسی اداره می شود. بنابراین ما می توانیم با شما به زبان خودتان ارتباط برقرار کنیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم. که کیفیت کار ما مثال زدنی است.

همه مترجمان و کپی‌نویسان سئو اصفهان زبان مادری هستند. که فرهنگ فارسی را درک می‌کنند و محتوا را بر این اساس تطبیق می‌دهند. در خدمات سئو اصفهان چه به دنبال ایجاد یک وب‌سایت کاملاً جدید برای شما! ترجمه یک سایت انگلیسی موجود یا بهینه‌سازی یک سایت ایرانی موجود باشید، خوشحال می‌شویم به شما کمک کنیم. تیم سئو اصفهان ما بسیار با تجربه است. شامل سازندگان لینک است که از وب سایت های با کیفیت بالا و مرتبط در ایران پیوند ایجاد می کنند.

چرا مهم است؟! درست کردن استراتژی سئو اصفهان بسیار مهم است. زیرا با وجود اینکه حدود 90 درصد ایرانی زبانان انگلیسی صحبت می کنند. بیش از 90 درصد جستجوهای گوگل برای محصولات تجارت الکترونیک به زبان محلی است. هشتاد میلیون نفر در ایران زندگی می کنند: بنابراین جستجوهای زیادی انجام شده است! بسیاری از شرکت هایی که قصد فعالیت در سئو اصفهان را دارند. فقط تعداد انگلیسی زبانان را در نظر می گیرند و می گویند.: ” ایرانی ها همه فارسی صحبت می کنند؛ پس ما باید روی سئو اصفهان تمرکز کنیم.”

1بررسی‌های سئو در شرکت ما که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد 1

2بررسی سئو محلی و بررسی باید ها و نباید ها 2

3اشتباهاتی که معمولا شرکت های سئو مرتکب می شوند 2

4چگونگی سئو و بهینه سازی سایت های دو زبانه 3

5کیفیت لینک های خارجی و داخلی به چه چیزهایی بستگی دارد ؟ 3

6اهمیت لینک سازی و تاثیر مستقیم آن بر سئو 3

 

بررسی‌های سئو در شرکت ما که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد

ما بررسی خواهیم کرد که چگونه سئو اصفهان برای شرکت شما اهمیت دارد. چرا باید روی سئوی محلی تمرکز کنید؟! ما همچنین مرتبط‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی مبتنی بر زبان Google! را برای ورود به چهارمین اقتصاد آنلاین بزرگ در اروپا به شما ارائه می‌کنیم.

1

بررسی‌های سئو در شرکت ما که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد - سئو اصفهان

بررسی‌های سئو در شرکت ما که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد – سئو اصفهان – اوج شید

بررسی‌های سئو در شرکت ما که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد

بازار آنلاین سئو اصفهان در حال رونق است. در سال 2019، ایرانی ها 25.8 میلیارد تومان را به صورت آنلاین خرج کردند. در مجموع بالغ بر 100 میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است. هر کسی می تواند ببیند که این بازاری است که نباید نادیده گرفته شود. ما به 25 جستجوی تجارت الکترونیک در سئو اصفهان با حجم جستجوی بالا! پس از فیلتر کردن کلماتی که ترجمه های انگلیسی و فارسی یکسان هستند، نگاه کردیم. سپس همان حجم جستجو (دوباره از سئو اصفهان ) را برای ترجمه انگلیسی کلمه کلیدی مقایسه کردیم.

آنچه ما پیدا کردیم این بود که حداقل 90٪ جستجوها به زبان فارسی بودند. (90500 جستجوی ماهانه برای “jurken”، در مقابل 9900 جستجو برای “لباس”). همانطور که جدول زیر نشان می دهد، در چندین مورد کمتر از 1٪ از جستجوها به زبان انگلیسی بودند.

اگر می خواهید بازار سئو اصفهان را از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو سئو هدف قرار دهید. نباید خود را فقط به زبان انگلیسی محدود کنید. زبان انگلیسی به طور گسترده توسط اکثر مردم قابل درک است و روان صحبت می شود. با این حال، اگر می خواهید به عنوان یک شرکت متمایز شوید. و به بازار سئو اصفهان بپردازید، سئوی شما باید برای هر دو زبان بهینه شود.

بررسی سئو محلی و بررسی باید ها و نباید ها

مردم محلی هنوز شماره یک هستند.  در سئو اصفهان ، حس هویت قوی وجود دارد. بنابراین، در حالی که ایرانی ها بالاترین نمرات مهارت انگلیسی را دارند، زبان فارسی زنده و سالم است. به همین دلیل است که ما شاهد عملکرد خوب شرکت های سئو اصفهان هستیم.

2

بررسی سئو محلی و بررسی باید ها و نباید ها - سئو اصفهان

بررسی سئو محلی و بررسی باید ها و نباید ها – سئو اصفهان – اوج شید

بررسی سئو محلی و بررسی باید ها و نباید ها

اگرچه آمستردام و لاهه مناطق مرکزی تجاری و دولتی در سئو اصفهان هستند. اکثر مردم هلند خارج از این مناطق زندگی می کنند. دو شرکت بزرگ تجارت الکترونیک لوازم الکترونیکی مصرفی در اصفهان! از نظر حجم تجارت در اصفهان بسیار برجسته تر از آمازون هستند.

چرا این هست؟! ساده است، این وب سایت ها به زبان فارسی هستند. کل نمایه سئو و حضور فرهنگی آنها به سمت زبان فارسی است، در حالی که آنها حضور انگلیسی نیز دارند. این واقعیت که دو شرکت نسبتا کوچک می توانند از غول بزرگی مانند آمازون پیشی بگیرند. گواهی بر اهمیت سئو اصفهان است.

این شرکت ها نسبت به شرکت هایی که فقط به زبان انگلیسی فعالیت می کنند برتری دارند. بخشی از این اعتماد است، شرکتی که به زبان شما کار می‌کند. مصرف‌کننده احساس می‌کند به آن نزدیک‌تر است، احتمال اعتماد بیشتری در سئو اصفهان دارد. بزرگترین دلیل موفقیت فوق العاده این شرکت ها چیست؟ آنها زبان را درست می فهمند. به طور کلی، یادگیری فارسی خیلی سخت نیست، به خصوص اگر انگلیسی صحبت کنید. مطمئناً آسان‌تر از آلمانی است، زیرا قوانین دستور زبان بسیار ساده‌تر هستند. بسیاری از کلمات در هر دو زبان در شرکت سئو اصفهان یکسان هستند.

اشتباهاتی که معمولا شرکت های سئو مرتکب می شوند

اشتباهی که معمولاً توسط شرکت‌ها مرتکب می‌شود این است. تحقیق کلمات کلیدی انگلیسی را که برای آنها کار می‌کند، به فارسی ترجمه می‌کنند و انتظار نتایج مشابه را دارند. به خوبی ممکن است کلمات کلیدی انگلیسی که نتایج جستجوی عالی در سئو اصفهان ارائه می دهند. در ایران رتبه بندی نشوند و بالعکس.

3

اشتباهاتی که معمولا شرکت های سئو مرتکب می‌شوند - سئو اصفهان

اشتباهاتی که معمولا شرکت های سئو مرتکب می‌شوند – سئو اصفهان – اوج شید

اشتباهاتی که معمولا شرکت های سئو مرتکب می شوند

این به ویژه برای کلمات کلیدی طولانی، اصطلاحات تکنولوژیکی که در آن عبارات متعددی برای یک چیز وجود دارد. یا به سادگی عباراتی که در یک زبان محبوب هستند، اما در سئو اصفهان زبان دیگر محبوب نیستند، صادق است. دریافت درست زبان فارسی یکی از عوامل متعددی است. که گوگل برای تعیین رتبه سایت شما در SERP از آن استفاده می کند. از دامنه TLD شما گرفته تا املا و دستور زبان، همه چیز در سئو اصفهان مهم است.

چه عواملی در رتبه بندی در اصفهان مهم هستند؟! بنابراین، چه عواملی در رتبه بندی سئوی گوگل در ساخت یک استراتژی سئوی قوی برای هلند اهمیت دارد؟! این شش فاکتور رتبه‌بندی گوگل هستند که در رتبه‌بندی محلی شما در سئو اصفهان تأثیر می‌گذارند:

برنامه افزودنی TLD کشور شما اهمیت دارد.: داشتن یک دامنه سطح بالای کد کشور (.nl) یکی از عوامل بسیاری است. که به سایت ها کمک می کند تا برای صفحات نتایج موتور جستجوی فارسی رتبه بندی کنند. به خاطر داشته باشید که در سئو اصفهان می تواند توانایی سایت برای رتبه بندی جهانی را نیز محدود کند. این یکی از عواملی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

چگونگی سئو و بهینه سازی سایت های دو زبانه

اگر یک وب سایت چند زبانه دارید، راهنمای ما در مورد انتخاب دامنه . زیر پوشه ها یا زیر دامنه ها را در سئو اصفهان ببینید. در زمان های قدیم، گوگل یک کلمه کلیدی را که چندین بار استفاده شده بود. پیدا می کرد که نشان می داد صفحه سئو اصفهان شما در مورد چیست.

4

چگونگی سئو و بهینه سازی سایت های دو زبانه - سئو اصفهان

چگونگی سئو و بهینه سازی سایت های دو زبانه – سئو اصفهان – اوج شید

چگونگی سئو و بهینه سازی سایت های دو زبانه

این روزها گوگل به دنبال کلمات کلیدی مرتبط می گردد. این موضوع برای کلمات کلیدی فارسی چه اهمیتی دارد؟! خوب، اگر صفحه شما در مورد درختان است. گوگل صرفاً به دنبال کلمه درخت نیست. شما را در سئو اصفهان در رتبه بالایی قرار نمی دهد زیرا شما کلمه درخت را 30 بار ذکر کرده اید. به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با درختان مانند خاک، هرس، میوه‌دهی و غیره می‌گردد. Google از این برای تعیین هدف کاربر استفاده می‌کند.

بنابراین، در سئو اصفهان هر کسی که می تواند کلیدواژه اصلی درخت (بوم) را داشته باشد. شامل کلمات کلیدی با معنای خاص در زبان فارسی مانند سئو و بهینه سازی و غیره! و کلمات کلیدی دم بلند خاص مانند سئو و بهینه سازی در اصفهان باشد. appelboom’ در SERP رتبه بالاتری خواهد داشت.

بهینه سازی جستجوی تصویر: موتورهای جستجو به دنبال سیگنال‌های مرتبط در تصاویر مانند نام فایل، متن ALT و عنوان هستند. آنها همچنین می توانند متنی را که بخشی از یک تصویر است بخوانند. استفاده از تصاویر محلی مرتبط در صفحه وب شما می تواند به معنای افزایش قابل توجه ترافیک باشد. جستجوی تصویر بخشی از سئو است که اغلب نادیده گرفته می شود اما ضروری است. باورنکردنی 63٪ از افرادی که در گوگل برای چیزی جستجو می کنند. در نهایت از وب سایتی بازدید می کنند که تصویر از آنجا منشا گرفته است.

کیفیت لینک های خارجی و داخلی به چه چیزهایی بستگی دارد ؟

کیفیت لینک‌های ورودی: گوگل برای محتوای درون صفحه سایت شما و بک لینک هایی که دارید ارزش یکسانی قائل است. این به این دلیل است که لینک های دریافتی نشان دهنده میزان احترام وب سایت شما در کل اینترنت است. بنابراین برای رتبه‌بندی خوب در Google.nl، ایجاد بک لینک‌های محلی! از سایت‌های معتبر با ترافیک خوب از اصفهان ضروری است. اگر سایت شما دارای تعداد زیادی لینک بیلدینگ از کشورهای دیگر است. اما لینکی از هلند وجود ندارد، در هلند رتبه خوبی نخواهید داشت.

5

کیفیت لینک های خارجی و داخلی به چه چیزهایی بستگی دارد ؟ - سئو اصفهان

کیفیت لینک های خارجی و داخلی به چه چیزهایی بستگی دارد ؟ – سئو اصفهان – اوج شید

کیفیت لینک های خارجی و داخلی به چه چیزهایی بستگی دارد ؟

کیفیت لینک خروجی: اگر در حال ترجمه یک لینک خارجی انگلیسی هستید. فراموش نکنید که به جای آن یک سایت محلی برای پیوند پیدا کنید. یک مطالعه اخیر نشان می دهد. که پیوند دادن به وب سایت های معتبر به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که فهرستی از وب سایت های سئو اصفهان قابل اعتماد و پر بازدید دارید. که می توانید در محتوای خود به آن پیوند دهید. به خاطر داشته باشید که باید در مورد تعداد پیوندهایی که قرار می دهید بسیار مراقب باشید. مصرف بیش از حد می تواند باعث “نشتی آب لینک” شود.

اهمیت لینک سازی و تاثیر مستقیم آن بر سئو

همه ما می دانیم که لینک سازی ضروری است. اما چقدر به لینک های خروجی اهمیت داده اید؟! گرامری و املایی با کیفیت بالا: گوگل به دنبال اشتباهات املایی و دستور زبان است. و در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که SERP آنها بر روی وب سایت‌های قابل اعتماد ساخته شده است. بنابراین صرفا قرار دادن متون انگلیسی از طریق یک وب سایت ترجمه و امید به بهترین‌ها دیگر کارساز نخواهد بود. ترجمه‌های خودکار انگلیسی/ایرانی Google نیز در مقایسه با برخی از ترجمه‌های زبان بسیار ضعیف هستند.

6

اهمیت لینک سازی و تاثیر مستقیم آن بر سئو - سئو اصفهان

اهمیت لینک سازی و تاثیر مستقیم آن بر سئو – سئو اصفهان – اوج شید

اهمیت لینک سازی و تاثیر مستقیم آن بر سئو

گوگل بیش از 200 فاکتور دارد که در بالا بودن یا نبودن شما مهم است. دانستن اینکه کدام یک از این عوامل مهم هستند و بتوانید آنها را در استراتژی خود پیاده کنید بسیار مهم است. این نه تنها در مورد گوگل! بلکه در مورد موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و غیره نیز به شما کمک می کند.

حتی مهم‌تر برای کسی که می‌خواهد وارد بازار جدیدی شود. این است که چگونه استراتژی سئو می‌تواند اساساً بر اساس کشور و منطقه متفاوت باشد. آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه استراتژی سئوی شما می تواند کسب و کار شما را بسازد بیشتر بدانید؟

اوج شید می تواند از ابتدا تا انتها به شما در استراتژی سئو اصفهان به شما کمک کند. با داشتن یک تیم اختصاصی از متخصصان سئو، نویسندگان سئو! لینک سازان و استراتژیست ها، نیازی به جستجو در جای دیگری نیست.

سوالات متداول

  1. تکنیک‌های پیشرفته سئو چیست و چگونه می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم ؟

سئو پیشرفته به مجموعه ای از تکنیک ها اشاره دارد که نیاز به درک عمیق تری از سئو! الگوریتم های موتورهای جستجو و فناوری بازاریابی دارد. این تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها فراتر از اصول اولیه سئو هستند و می‌توانند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهید.

  1. تفاوت بین سئو اولیه و سئو پیشرفته چیست؟

چه چیزی یک استراتژی سئو را “پیشرفته” می کند؟! در مقایسه با یک استراتژی اساسی‌تر (و احتمالاً کمتر تأثیرگذار) که ممکن است به فهرستی از تاکتیک‌ها شباهت داشته باشد. یک استراتژی SEO پیشرفته هم درک دقیق‌تری از نحوه کار موتورهای جستجو! و هم طیف وسیع‌تری از قابلیت‌های SEO و غیر SEO را در بر می‌گیرد.

  1. کدام تکنیک سئو برای دستکاری جستجو استفاده می شود؟

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه تلاش می‌کنند تا الگوریتم‌های موتورهای جستجو را برای افزایش رتبه‌بندی سایت در SERP دستکاری کنند. موتورهای جستجو، مانند گوگل تا بینگ، به خوبی مشخص می‌کنند که کدام نوع از روش‌ها مغایر با شرایط آنهاست.

 

 

دسته‌بندی نشده

حسین رفیع زادهمشاهده نوشته ها

حسین رفیع زاده هستم. استراتژیست توسعه فردی و شغلی. میتونم شما رو تو این بازار رقابتی با مشاوره دقیق و آنالیز تو زمینه کاریتون راهنمایی کنم و راه‌کارها و ایده‌های راه‌گشا و مطمئنی بدم تا باعث رشد چندبرابری شما تو کسب و کارتون بشه. امیدوارم بتونم با کمک خدا در خدمت به شما در انجام وظایفم موفق باشم و به شما کمک کنم تا اوج شید و در اوج بمونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *