تولید محتوا چیست؟

امروزه تاکید سئوی بیشتر سئو روی تولید محتوا است. تولید محتوا با کیفیت بسیار زیاد باعث میشود تا رتبه سایت شما به صورت فوق العاده ای افزایش پیدا کند.

داشتن ایده برای تولید محتوا

اولین کاری که برای تولید محتوا باید انجام بدهید ایجاد یک ایده است. شما اول باید یک تقویم محتوایی برای خودتان آماده تا بتوانید به صورت منظم و دقیق تولید محتوا را انجام دهید. همیشه یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و موضوعات مختلف را در آن یادداشت کنید.

لیست کلمات کلیدی را تهیه کنید

یکی از مهمترین دلایلی که شما به خاطر آن باید تولید محتوا انجام دهید سئو است. در نتیجه برای سئوی درست وب سایت خودتان باید لیستی از کلمات کلیدی خود آماده کنید و براساس آنها تولید محتوا انجام بدهید. برای پیدا کردن کلمه های کلیدی میتوانید از ابزار های بسیار زیادی که برای اینکار وجود دارد استفاده کنید.

محتوای وبسایتهای رقیب خود را چک کنید

قبل از اینکه تولید محتوا را انجام بدهید باید محتوای سایت های رقیب را بررسی کنید و سعی عیب های آنها را پیدا کنید. بعد از آن جوری تولید محتوا را که عیب های رقبای خود را بپوشاید. اینگونه شما یک قدم از آنها جلوترید. اینگونه میتوانید بدون تلاش بسیار زیادی سایت خود را در نتایج گوگل بالا بیاورید.

مشاوران ما در خدمت شما هستند!

نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید

مهمترین عنصر سئو

نکته قابل توجه درباره تولید محتوای وب سایت شما، فهمیدن نیاز کاربرتان است. شما باید محتوایی تولید کنید که بتوانید نیاز مخاطبتان را برآورده کند و تمام چیزهایی که آنها میخواهنند را به ایشان بدهند. کاربران بسیاری از وقت خود را در اینترنت تلف میکنند تا بتوانید مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنند. اگر شما بخواهید که نیاز مخاظبتان را از طریق تولید محتوا برطرف کنید باید از یک منبع درست و معتبر استفاده کنید

تعرفه ها

بهترین قیمت تولید محتوا

تولید محتوا های گوگل پسند

 

35 هزار تومان/هر مقاله

900 کلمه برای هر مقاله
محتوای گوگل پسند
رعایت نکات سئو
ویراستاری

تولید محتوا مخاطب پسند

 

52 هزار تومان/هر مقاله

پیشنهاد ویژه اوج شید
900 کلمه برای هر مقاله
محتوای گوگل پسند
محتوای کاربر پسند
رعایت نکات سئو
ویراستاری

تولید محتوا فوق حرفه ای

 

169 هزار تومان/هر مقاله

900 کلمه برای هر مقاله
محتوای فوق حرفه ای
محتوای کاربر پسند
محتوای گوگل پسند
رعایت نکات سئو
ویراستاری

ما چجوری کار میکنیم؟

فقط در چهار مرحله بهترین محتوا را تولید میکنیم

1.

دسته بندی و نظم در هدینگ ها

همانطور که خودتان میدانید کاربران اینترنت بسیار تنبل هستند. آنها متن ها را نمی‌خوانند. فقط متن را اسکن میکنند تا جایی که میخواهند را پیدا کنند. وجود نظم در سرتیتر ها و تگ های H1 و H2 و…. باعث میشود تا متن شما به صورت کاملا حرفه ای دسته بندی شود تا کاربران بدانند جواب سوالشان دقیقا کجاست. دوما متن شما بدون وجود سرتیتر به نظر خام می‌رسد. در دنیای اینترنت امکان هیچ کسی دوست ندارد برای پیدا کردن جواب سوال خود یک کتاب بخواند. و یا به مدت چند دقیقه یک متن خسته کننده را بخواند. ما متن شما را با نظم خاصی به بخش های مختلفی تقسیم می‌کنیم و طبق آن هدینگ گذاری میکنیم.

2.

سایز فونت

هیچ کسی ندارد متنی را با فونت کوچک و ریزی بخواند. سایز فونت کوچک باعث میشود تا کاربر بخش های از متن حائز اهمیت است را از دست بدهد. ممکن شما مطالب مهمی را در متن خود آورده باشید اما چون فونت آنها کوچک است کاربر بدون هیچ علاقه ای آن قسمت ها را رد میکند. این موضوع هم به ضرر شماست و هم به ضرر کاربران وب سایت شما. شما باید فونت سایت خود را به اندازه ای تنظیم کنید که هرکسی بتوانید به راحتی آن را بخواند. مجموعه اوج شید میتواند بهترین فونت و سایز را برای سایت تنظیم کند

3.

استفاده از محتوای بصری و ویژوال

دنیای اینترنتی دنیا تصویر و گرافیک است. فرض تمام محتوایی که هم اکنون در دنیای وب است تنها متن خام باشد و هیچ عکس یا ویدیویی نداشته باشد. به این صورت دنیای اینترنت بسیار خسته کننده و بی هیجان بود. اما حالا با امکاناتی که در این دنیا وجود دارد میتوانید محتوای بصری فوق العاده ای تولید کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا محتوای خود را هیجان انگیزتر کنید. اوح شید به شما کمک میکند تا از عکس های بصری با کیفیت در محتوای خود استفاده کنید.

4.

استایل مختص خودتان داشته باشید

این نکته بسیار مهم است که خاص باشید. در دنیای اینترنت هیچکس کپی را دوست ندارد. مخصوصا اگر شما یک کسب و کار هستید که در حال برندسازی هستید مهمترین موضوع ساختن یک نمایه برای کسب و کار شما است که از وب سایت شما شر.ع می‌شود. از یک فونت مخصوص به خودتان برای کسب و کارتان استفاده کنید. این خاص بودن باعث میشود تا کاربران شما به خاطر بسپارند و به سایت شما برگردند. اوج شید در این کار متخصص است و میتوانید محتوای یونیک را با بهترین کیفیت برای شما تولید کند.