طراحی سایت، لوگو و کارت ویزیت، سئو و بهینه سازی

اوج شیدشروع یک تغییر بزرگ است
داشتن یک سایت حرفه ای نیازی، است
لازم و ضروری.
اصول سئو: حقیقت یا داستان سئو را در شرکت اوج شید بیاموزید

سئو تا حدودی شهرت طراحی سایت در اصفهان مشکوک دارد. چرا اینطور است؟ در اوج شید، ما به شما توصیه می کنیم که یک وب سایت عالی بسازید. توصیه های سئو ما همیشه به این نتیجه می رسد: مطمئن شوید که با کسب بهترین نتیجه از رقبا پیشی گرفته اید. ما در واقع در توسعه افزونه خود با گوگل همکاری می کنیم. بنابراین، چرا SEO شهرت مشکوکی دارد؟ و در مورد تمام آن ترفندهای سئو «فرضی» که به شما رتبه‌بندی فوری می‌دهد چطور؟ در این پست، نگاهی به این موضوع می‌اندازیم که حقیقت سئو چیست و تخیلی سئو چیست! یک عمر پیش، زمانی که الگوریتم گوگل خوب نبود، می توانستید راه خود طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان را در نتایج جستجو فریب دهید. گذاشتن کلمات کلیدی به رنگ سفید (به طوری که هیچ کس نتواند آن را ببیند، اما گوگل آن را بخزد) یک استراتژی موثر در آن زمان بود.

 همانطور که خرید انبوه لینک از سایت های مشکوک بود. با تکامل گوگل، این نوع ترفندهای کثیف SEO شروع به نتیجه معکوس کردند. اگر می‌پرسید آیا تاکتیک‌های خاص سئوی قدیمی یا کلاه سیاه هنوز جواب می‌دهند، فقط به سؤالات زیر فکر کنید: آیا تجربه بهتری در سایت شما به کاربر می‌دهد؟ آیا وب سایت شما به نتیجه بهتری تبدیل می شود؟ اگر می‌توانید به این سؤالات پاسخ مثبت بدهید، احتمالاً طراحی سایت در اصفهان این یک استراتژی خوب سئو است. هر چیزی که به نظر یک ترفند باشد، احتمالاً در دراز مدت استراتژی سئو خوبی نخواهد بود.

محتوای مقالات   
پادشاهی می کند!

محتوا یک جنبه بسیار مهم در هر استراتژی سئو است. از این گذشته، گوگل متون را خزیده و رتبه سایت شما را بر اساس کیفیت متون شما تعیین می کند. محتوای با کیفیت بالا همچنین منجر به کاهش نرخ پرش و توجه بیشتر رسانه های اجتماعی طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان می شود.

حقیقت سئو: محتوا پادشاه می کند

واقعیت یا تخیلی 2: تا حد امکان لینک دریافت کنید

در حالی که بک لینک ها قطعا برای استراتژی سئوی شما مهم هستند، ojshid باید انتخاب کنید که چه نوع بک لینک هایی را می خواهید به طراحی سایت در اصفهان خود جذب کنید. برای شروع، نباید تعداد زیادی لینک بخرید. همچنین نباید تبادل لینک کنید. از هیچ برنامه خودکاری برای دریافت لینک استفاده نکنید. و وبلاگ نویسی مهمان را با محتوای بسیار نازک و خارج از موضوع انجام ندهید. به دنبال پیوندهایی که با موضوع وب سایت شما مرتبط نیستند، نروید. طراحی سایت در اصفهان یا لینک هایی از سایت هایی که محتوای واقعی ندارند. شما نباید لینک هایی از سایت های هرزنامه داشته باشید.

اگر تصمیم بگیرید که در ساخت لینک زیاده روی کنید، با خطر جریمه پنگوئن مواجه خواهید شد و رتبه خود را در گوگل از دست خواهید داد. اگر می‌خواهید درباره استراتژی‌های لینک‌سازی و سایر مهارت‌های ضروری SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید، باید آموزش سئوی همه جانبه ما طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان را ببینید!

تیم متخصص
ما

وجود یک تیم متخصص و کاربلد میتونه برای رسیدن به بهترین و کارآمد ترین نتیجه موثر باشه! مجموعه اوج شید دارای متخصص ترین افراد در زمینه طراحی سایت و سئو سایت هست که میتونه به شما کمک زیادی کنه!

فرناز خالقی
کارشناس سئو سایت
زهرا بهرامی
طراح سایت
امیرحسین ضیائیی
امیرحسین ضیایی
مشاور فروش
علیرضا براتی
علیرضا براتی
مدیر فروش

طراحی سایت خود را با خیال راحت به
اوج شید بسپارید

با خیال راحت خدمات طراح سایت و سئو را به مجموعه اوج شید بسپارید تا بهترین خدمات را بتوانید دریافت نمایید

سوالات
متداول

کاربران

سؤال خود را اینجا پیدا کنید یا از ما بپرسید

اوج شید چه خدماتی را ارائه می کند؟

طراحی انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، تولید محتوا و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت مهمترین خدمات ارائه شده در اوج شید است.

سئو سایت به چه صورت انجام می‌شود؟

برای بهینه سازی سایت از استراتژی های مختلفی استفاده می شود که برخی از آنها داخل ساختار داخلی سایت مانند تغییر در کدهای سایت و اقدامات دیگر در خارج از سایت انجام می شود.

وبسایت های طراحی شده توسط مجموعه اوج شید چه مدت زمانی شامل پشتیبانی است؟

تمام وبسایت های طراحی شده توسط مجموعه اوج شید دارای یک سال پشتیبانی رایگان است.